Noita aasialaisia perinnesoittimia voi käyttää myös ei-perinteiseen tapaan. Jambinai menee minulla suoraan selkäytimeen.Niin kaunista! Koko kehon kylmät hyvät väreet. Kannattaa kuunnella ja katsoa häneltä kaikki!
Ja minäpä laulan!biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggggg
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com
no laula ja äänitä se meille kaikille jookostaTöissä, ruokatauko, täytyy välillä vetää happea että saa tuon loppuannoksen alas.
Ja minäpä laulan!
Tää on kiva!
Noen. Ei mulla oo ny mitään äänitysvehettä, eikö sitä tänne sais ees linkattua millää.no laula ja äänitä se meille kaikille jookosta
ööh kännyyn pätkä ja sen jaatNoen. Ei mulla oo ny mitään äänitysvehettä, eikö sitä tänne sais ees linkattua millää.
Näytä kokeeks. Voit laulaa ihan minkä vaan.ööh kännyyn pätkä ja sen jaat
eiku sä ekana mä ehdotin jos sä laulat ni sit miekinNäytä kokeeks. Voit laulaa ihan minkä vaan.
No saatko jotakin äänitettäs linkattua palstalle? Vihellä vaikka.eiku sä ekana mä ehdotin jos sä laulat ni sit miekin
en oo kyl kokeillut. mut lataa se sun laulu youtuubiin ja sitten se onnistuuNo saatko jotakin äänitettäs linkattua palstalle? Vihellä vaikka.
Enkä laita.en oo kyl kokeillut. mut lataa se sun laulu youtuubiin ja sitten se onnistuu
no tee miten tykkäät ois ollu kiva kuulla millanen ääni sulla on. tai hei tee inspiroiva puhe niinkuin churchil pitiEnkä laita.
Jos saan inspiraation ni ehkä..no tee miten tykkäät ois ollu kiva kuulla millanen ääni sulla on. tai hei tee inspiroiva puhe niinkuin churchil piti
ravisutat koko suomen kansaaJos saan inspiraation ni ehkä..
Tässä sulle ravistus:ravisutat koko suomen kansaa