diggas tästä biisistä yllätävän letkeen mukava biisi joka on mukava hämy homma[video=youtube_share;egtI2xqg75E]http://youtu.be/egtI2xqg75E[/video]
hyvä biisi meneekin sinne tuttuun paikkaan diggaan menosta .[video=youtube_share;uJ_1HMAGb4k]http://youtu.be/uJ_1HMAGb4k[/video]
Mä en tiedä kuulokkeista mitään. Hajotin vahingossa miehen Bayer dynamicsit, sen jälkeen on ostettu jotain halvempia.kuule lis meitsi kuuntelee näil tosi stygeillä kuulokkeilla tota beats drop out ja tässä on iha nsika makee ulottuvuus nyt vau digaaaaan
neuvo tähän on et meet eri kauppoihin ja pyydät saada testailla niit se on hauskaa ja se mistä tulee sellanen kunnon basso soundi niin ne otat sit Mulla kävi niin että hajos edelliset kesken pyörä matkan niin menin veikon koneelle ja sanoin et kuunnellaas vähän musaa ja sit mä parii kokeilin ja yhet löyty valitettavasti tässä ei oo merkkiä näkyvillä ja lootan nakkasin roskiin ku ois ollu tiellä ja pitihiän se saada musat ja pyörämatkan jatkoa mut ei nappi kuulokkeita jos haluu nauttia musasta. nää oli 50eukkia just tarjouksessa ne edelliset oli tuolta saksasta ja satasen normi hinta mut kirpparilta 20e. ne oli kyl pikkasen paremmat mut testaa ota joku sun suosikki biisi ja sellanen setuppi mistä ite diggaat ... ja miehesMä en tiedä kuulokkeista mitään. Hajotin vahingossa miehen Bayer dynamicsit, sen jälkeen on ostettu jotain halvempia.
Nyt ajattelin ostaa miehelle joululahjaks uudet, jotkut ihan huiput. Millaset ostaisin?
Tietäisit sää?
Mäkelänkadulta tais lähtee hifiklubben jo aikaa sitten pois...yllättyi niistä edellisistä kuullokkeista tosi paljon ja ne oli perkeeleen hyvät luota ittees kyllä sä musaa osaat kuunelllaaaa et tarvii kyselyitä rohkeesti kauppaan vaan kyllä siellä kolahtaa musat kattoon kun oikea kuuloke pörähtää kohalle ehkä ei kannata mennä ruoka kauppoihin tsekkaileen niitä ne on leluja musa diggareille
Hyvä on jos ottaa matalalta pehmeesti.Alkuperäinen kirjoittaja enmäkääm;30482527:mitään huippuja ostele mut sellaset mistä tulee hyvin se musa ja vähän bassoa sellaset stereot häiritsee jos se on sellasta kopisevaa se ääni tai metallista.
Huh minkä hintasia.:Onäit ihan perus mustaa pörssiä ja näitä sieltä saa "kohtuu" hintaan kuulokkeita joo mäkin huomasi net jotku telkkaa kuullokeett maksaa kolme tonnia mä olin et miten vatus niin paljon mut jooo. pelttoorit on muuten just hyvät
Kyllä näillä äänikirjoja just ja just kuuntelee.meitiskin teki mokan katoin vaan et 10 euroa sit otin ne kun ne näytti vähän ok mut neee oliii sellaset schaisset et laitoin neee yyyyber hätävara kuunteluun
niin ol itypykin ihmeissään kun karjahtelua kuulu lätkän kisojen aikaan ja oli viellä olymppialaiset mut hyvää yötä lispetti muiksisHuh minkä hintasia.:O
Lapset käyttää peltoreita myös lätkän mm-matsien aikoihin.:ashamed: Itekki ollaan tykätty, eivät enää säiky niin pahasti.
Mieki tästä kohtapuolii pinkasen petiin.
Hattaran kuvia ysimm.:kiss:
Mulla on menossa Fifty shades of grey!pitääkin taas lainailla niit ääni kirjoija hmm huomenna kirjastoon sormet ristiin et sieltä löytyy mio poikani mio