[video=youtube;TLGWQfK-6DY]https://www.youtube.com/watch?v=TLGWQfK-6DY[/video]
spinnatkaapa tahissa
spinnatkaapa tahissa
Se on se lauman ulkopuolelle tulo hankalaa aina välillä ;DOnpas tämä palsta hiljainen nyt
[video=youtube;1y6smkh6c-0]https://www.youtube.com/watch?v=1y6smkh6c-0[/video]
Jos siirryttäis pelkälle osoitelinjalle niin saattas olla huomattavasti nopeampi.jaa vaihteeks tää saitti on taas tanan hidas
Aa okei. (Just kun opin laittamaan tälleen upotettuna...)Sopii mulle, mutta laitetaan siihen sitten biisin esittäjä ja nimi vielä erikseen, niin näkee ennen klikkaamista, että mitä tuleman pitää
Pipo päähän vaan milli. Oon vapaalla.Heippa iu miun suosikki opettaja hyvää iltaa ottaa hatun päästäänn.
Mistä te puhutte nyt????Aa okei. (Just kun opin laittamaan tälleen upotettuna...)
Nyt oon missanut jotain? (Kerro! Linkki?)ja iu ku sie miulle esitit haasteen et provo on taito laji niin mie suoriuduin siitä siun haasteesta totta kait annan kiitoksen säpäle harmaalle kun piti sen omalata osaltaa suurimmaksi osaksi asialinjoilla mut tiiäkkö mitä säpäle hermostu ekaa kertaa jankkauksessa ja haukku mua se oli yllättävää . Mut tiiäkkö miks pystyin olee kiivi mulle annettiin mahollisuus kun kukaan ei sanonu et oon 9mm .. Pysy myös asia linjoilla suurimmaksi osaksi ainoo miinus oli aisankannattaja.
Jos laittais pelkän osoitelinkin siitä musasta niin ketju ei takkuais yhtään.Mistä te puhutte nyt????
Mutta aina hienon daamin edessä teen niinPipo päähän vaan milli. Oon vapaalla.
Mitä mitä?ja iu ku sie miulle esitit haasteen et provo on taito laji niin mie suoriuduin siitä siun haasteesta totta kait annan kiitoksen säpäle harmaalle kun piti sen omalata osaltaa suurimmaksi osaksi asialinjoilla mut tiiäkkö mitä säpäle hermostu ekaa kertaa jankkauksessa ja haukku mua se oli yllättävää . Mut tiiäkkö miks pystyin olee kiivi mulle annettiin mahollisuus kun kukaan ei sanonu et oon 9mm .. Pysy myös asia linjoilla suurimmaksi osaksi ainoo miinus oli aisankannattaja.
Siis pitäisikö veromnplautukset laittaa valtiolleNyt oon missanut jotain? (Kerro! Linkki?)