Perjantain tiskoteekki!

OMG!



Son suomalaisesta tullu sitten oikeen iso julkku. Päässy Guettan levylle tekee kibaleen.:O

"Teemu Brunila on päässyt tekemään lauluja A-listan artistien kanssa. Huippu-DJ David Guettan kanssa tehtyjen sessioiden tuloksena Brunilan kappale kuullaan

Guettan tulevalla levyllä. Kappaleen nimi on I’ll Keep Loving You ja sillä feattaa brittiläinen popmaailman “ihmelapsi” Birdy."
Suomen Teemu Brunila teki kappaleen David Guettan levylle - Viihde - MTV.fi


Wauwauwau!!!!!

[video=youtube_share;VKBSApkTw18]http://youtu.be/VKBSApkTw18[/video]
 
  • Tykkää
Reactions: feger
kuule lis meitsi kuuntelee näil tosi stygeillä kuulokkeilla tota beats drop out ja tässä on iha nsika makee ulottuvuus nyt vau digaaaaan :)
Mä en tiedä kuulokkeista mitään. Hajotin vahingossa miehen Bayer dynamicsit, sen jälkeen on ostettu jotain halvempia.:D

Nyt ajattelin ostaa miehelle joululahjaks uudet, jotkut ihan huiput. Millaset ostaisin?
Tietäisit sää?
 
"paras"
Mä en tiedä kuulokkeista mitään. Hajotin vahingossa miehen Bayer dynamicsit, sen jälkeen on ostettu jotain halvempia.:D

Nyt ajattelin ostaa miehelle joululahjaks uudet, jotkut ihan huiput. Millaset ostaisin?
Tietäisit sää?
neuvo tähän on et meet eri kauppoihin ja pyydät saada testailla niit :) se on hauskaa ja se mistä tulee sellanen kunnon basso soundi niin ne otat sit :) Mulla kävi niin että hajos edelliset kesken pyörä matkan niin menin veikon koneelle ja sanoin et kuunnellaas vähän musaa ja sit mä parii kokeilin ja yhet löyty valitettavasti tässä ei oo merkkiä näkyvillä ja lootan nakkasin roskiin ku ois ollu tiellä ja pitihiän se saada musat ja pyörämatkan jatkoa :) mut ei nappi kuulokkeita jos haluu nauttia musasta. nää oli 50eukkia just tarjouksessa ne edelliset oli tuolta saksasta ja satasen normi hinta mut kirpparilta 20e. ne oli kyl pikkasen paremmat mut testaa ota joku sun suosikki biisi ja sellanen setuppi mistä ite diggaat ... ja miehes :)
 
[QUOTE="paras";30482474]neuvo tähän on et meet eri kauppoihin ja pyydät saada testailla niit :) se on hauskaa ja se mistä tulee sellanen kunnon basso soundi niin ne otat sit :) Mulla kävi niin että hajos edelliset kesken pyörä matkan niin menin veikon koneelle ja sanoin et kuunnellaas vähän musaa ja sit mä parii kokeilin ja yhet löyty valitettavasti tässä ei oo merkkiä näkyvillä ja lootan nakkasin roskiin ku ois ollu tiellä ja pitihiän se saada musat ja pyörämatkan jatkoa :) mut ei nappi kuulokkeita jos haluu nauttia musasta. nää oli 50eukkia just tarjouksessa ne edelliset oli tuolta saksasta ja satasen normi hinta mut kirpparilta 20e. ne oli kyl pikkasen paremmat mut testaa ota joku sun suosikki biisi ja sellanen setuppi mistä ite diggaat ... ja miehes :)[/QUOTE]

Joo ei mtn nappikuulokkeita, ne ei aja tarkoitusta.
Täytyypä tsiigailla minne sitä suunnistais.
Tai sitten ovelasti kauttarantain yritän udella mieheltä mitkä on tosi hyvät. Hän noista hifeistä tuntuu tietävän kaiken.
Meillä ei ole ollut tapana ostella toisillemme mitään sen erikoisempaa, olis kiva ylläri hänelle, kun ei tosiaan osaa odottaa.:)
 
joo meitsiki n
yllättyi niistä edellisistä kuullokkeista tosi paljon ja ne oli perkeeleen hyvät :) luota ittees kyllä sä musaa osaat kuunelllaaaa et tarvii kyselyitä rohkeesti kauppaan vaan kyllä siellä kolahtaa musat kattoon kun oikea kuuloke pörähtää kohalle ehkä ei kannata mennä ruoka kauppoihin tsekkaileen niitä ne on leluja musa diggareille :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
yllättyi niistä edellisistä kuullokkeista tosi paljon ja ne oli perkeeleen hyvät :) luota ittees kyllä sä musaa osaat kuunelllaaaa et tarvii kyselyitä rohkeesti kauppaan vaan kyllä siellä kolahtaa musat kattoon kun oikea kuuloke pörähtää kohalle ehkä ei kannata mennä ruoka kauppoihin tsekkaileen niitä ne on leluja musa diggareille :D
Mäkelänkadulta tais lähtee hifiklubben jo aikaa sitten pois...
Kruunuradiosta löytys varmasti, jos sitäkään enää on.:D
Autostudiolta saattas löytyä!

Olen mä noita hifiliikkeitä kierrelly, itekki joskus rakentelin autoon poppeja, mutta siitä on tosi kauan aikaa.
Hifit läks kun lapset tuli.:D
Nyt on pienempää ja sievempää, mutta edelleen saadaan lasit hyllyltä ja lapsille on peltorit.:D
Kuulokkeista en ole ollut koskaan niin kiinnostunut, että olisin mitään huippuja ostellut.
 
ja tarkotin
näit ihan perus mustaa pörssiä ja näitä sieltä saa "kohtuu" hintaan kuulokkeita joo mäkin huomasi net jotku telkkaa kuullokeett maksaa kolme tonnia mä olin et miten vatus niin paljon mut jooo. pelttoorit on muuten just hyvät :)
 
toi alku tossa
beats drop outis vois kestää pitempää tai se musa mut joo kohta mä lennän beatin tahtiin sänkyyn keinumaan aaah perhana kun tuli nälkä ku huomenna on rafla päivä ja aloin miettiin sitä kamboodin seisovaa pöytää :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja enmäkääm;30482527:
mitään huippuja ostele mut sellaset mistä tulee hyvin se musa :) ja vähän bassoa sellaset stereot häiritsee jos se on sellasta kopisevaa se ääni tai metallista.
Hyvä on jos ottaa matalalta pehmeesti.

Tällä joskus skidinä kokeiltiin miten potkii.:D Sillon oli kunnon pumppu ja hyvät vaffarit.
[video=youtube_share;n6S5a2eOCEI]http://youtu.be/n6S5a2eOCEI[/video]
Aiku tuliki ihanasti muistot mieleen kun laitto pumputtaa. Mut nää mun lelukaupasta ostetut pinkit tyttö kuulokkeet ei oikein vörki tälle piisille.:D Eli elkää ostako ainakaan mitään scullcandejä jos haluatte hyviä kuulokkeita.:D
 
Viimeksi muokattu:
näit ihan perus mustaa pörssiä ja näitä sieltä saa "kohtuu" hintaan kuulokkeita joo mäkin huomasi net jotku telkkaa kuullokeett maksaa kolme tonnia mä olin et miten vatus niin paljon mut jooo. pelttoorit on muuten just hyvät :)
Huh minkä hintasia.:O
Lapset käyttää peltoreita myös lätkän mm-matsien aikoihin.:D:ashamed: Itekki ollaan tykätty, eivät enää säiky niin pahasti.:D

Mieki tästä kohtapuolii pinkasen petiin.
Hattaran kuvia ysimm.:kiss:
 
"haha"
Huh minkä hintasia.:O
Lapset käyttää peltoreita myös lätkän mm-matsien aikoihin.:D:ashamed: Itekki ollaan tykätty, eivät enää säiky niin pahasti.:D

Mieki tästä kohtapuolii pinkasen petiin.
Hattaran kuvia ysimm.:kiss:
niin ol itypykin ihmeissään kun karjahtelua kuulu lätkän kisojen aikaan ja oli viellä olymppialaiset mut hyvää yötä lispetti muiksis :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä