En ole ulkonäön perään.
Näytätpä nuorelta ja herttaiselta. Kauniit kasvonpiirteet ja ihanat hiukset Luonnollisen näköinen nainen!
??? Ostit miltä? Mieti ny vähän.Saanks mä viel näyttää ku mä ostin torilta tämmösen inkkareilta. Kivoja setiä. aika kivaa kun tulee syksy, koska tää!!
Olet sinä todella TYHMÄ!!Ai joo, paita siis, ostin paidan. Luulin että olin kirjottanut sen, mutta en näköjään.
Eipä mitään. Jatka vaan... Jos et itse huomaa niin en jaksa selittääkään.Jaa kui? :O
Liittyiskö inkkari-sanan käyttöön...Jaa kui? :O
miltä-kysymyksellä viitattiin vissiin toriin tai inkkareihinJaa kui? :O
Ahaa. Mikä olisi parempi nimitys?Liittyiskö inkkari-sanan käyttöön...
Ai mä luin väärin ku tää teksti on aika pientä tässä puhelimella.miltä-kysymyksellä viitattiin vissiin toriin tai inkkareihin
no täällä ei paljoa tarvita että julistetaan tyhmäksi...Ai mä luin väärin ku tää teksti on aika pientä tässä puhelimella.
Et siltikään tajunnut, vai tajusitko, et vai joo? Selitä?Ai mä luin väärin ku tää teksti on aika pientä tässä puhelimella.
Neekerillekin on suositeltavampiakin sanoja. Sopii itse miettiä.Ahaa. Mikä olisi parempi nimitys?
No eipä tule yllätyksenä.En tajunnu eikä ees hävetä.
Jos välttämättä haluat vääntää musta rasistin, niin ok.Neekerillekin on suositeltavampiakin sanoja. Sopii itse miettiä.