Sangria
Kivan näköset!
No yritä jota Jassååta, se ainakin on ihan törkeän kaunis!Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28745289:Toki asia on niin, mut tärkeämpää on, että muuten sopii yhteen kun en ole mikään seurakunta-aktiivi, niin en sitten tiedä miten mä pärjäisin sellaisen aktiivin kanssa.
Mut toki musta joku saisi loistavan miehen
Kait ne menee, viimiset 20 vuotta ollu ilman otsista ni täytyy totutellaKivan näköset!
Sulle sopii otsahiukset tosi hyvin
Menee menee, tosi hyvin sopii.Kait ne menee, viimiset 20 vuotta ollu ilman otsista ni täytyy totutella
Kiitos
Olisikohan Jassåå saatavilla? ja oot oikeassa, on ihan törkeän kaunisNo yritä jota Jassååta, se ainakin on ihan törkeän kaunis!
Alkuperäinen kirjoittaja nähtyjä suurin osa;28745378:Mikä näissä naamaketjuissa on tarkotus? Aina samat laittaa naamansa ja oottavat et kehutaan. Mut mä oonkin peikko ja kiva nähä millasii ihmisiä siel on mutta ne jotka haluis nähä eivät kuviaan tänne laita. Ja ne jotka laittavat, ovat varmaa innokkaita naamakirjailijoita myös??
Ja miks ukot ei tänne kuviaan koskaan laita!
Koska tämän ketjun tarkoitus on olla perjantai-illan piristys, ei kauhistusAlkuperäinen kirjoittaja nähtyjä suurin osa;28745378:Ja miks ukot ei tänne kuviaan koskaan laita!
Kyllä palstasedänkin kuva voi piristää.Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28745411:Koska tämän ketjun tarkoitus on olla perjantai-illan piristys, ei kauhistus
Kiitos!Freiya , ihanat hiukset... MÄKI HALUAN
Olen liian nolo nyyh...Kyllä palstasedänkin kuva voi piristää.
No älä sitten ole semmoinen nolo.:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28745426:Olen liian nolo nyyh...
Hih oon kertonut aika arkoja asioita täällä enkä halua kenenkään tutun tunnistavan mua, siksi.No älä sitten ole semmoinen nolo.:xmas:
Jaa. No, miehet taitaa olla tarkempia julkisuuskuvansa kanssa, kuin naiset.Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28745444:Hih oon kertonut aika arkoja asioita täällä enkä halua kenenkään tutun tunnistavan mua, siksi.
no empä sanois niinkään, musta nuot on kivat noinkin
ei tohi mutta rohviilista löytyy kuvatusAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;28745420:kyllähän se piristäisi, jos ne miehetkin uskaltautuisivat kuviaan laittamaan