Perjantain pärstäkuvaketju?

"vieras"
Ja nimimerkki "mies" vielä palstalla aina valittaa, etteivät suomalaiset naiset ole naisellisia. Eksyisipä tähän ketjuun, niin katsottaisiin vieläkö löytyy valittamista...
 
Joo en mä kyllä palstan perusteella ainakaan menisi suomalaista naiskauneutta väheksymään. :D

Tai muunkaan perusteella. Kai se on vähän omastakin asenteesta kiinni, että huomaako enempi positiivisia asioita ympärillään, kuin negatiivisia.
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28745232:
Tää on ihan ehdottomasti heinäkuun paras ketju :) että mä kaipaan nyt hyvää parisuhdetta elämääni, tää ketju näytti, että enhän mä yksin halua loppuelämääni olla :)
Sitten vaan etsimään. Olitko sä uskovainen vai muistanko väärin? Uskovaisille on kai olemassa joku oma treffipalstakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28745232:
Tää on ihan ehdottomasti heinäkuun paras ketju :) että mä kaipaan nyt hyvää parisuhdetta elämääni, tää ketju näytti, että enhän mä yksin halua loppuelämääni olla :)
Joo, mustakin alkaa tuntua siltä, etten halua olla yksin loppuelämääni :D en ole menettänyt täysin toivoa miesten suhteen :)
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28745262:
No joo, mut en mä edellytä yhteistä uskoa, ja mun usko muutenkin arkielämässä ei paljon näy, täällä se vaan näkyy :D
Jaa... meinasin, että voi olla helpompaa sellaisen kanssa, joka ajattelee samoin. Mun ois hirveen hankalaa ainakin olla, jos mun mies ei jakaisi mun kanssa tätä juttua. Kiva kun voin vaikka pyyttä, että se rukoilee mun puolesta jos mulla on jotain kipuja tai huolia.
 
Jaa... meinasin, että voi olla helpompaa sellaisen kanssa, joka ajattelee samoin. Mun ois hirveen hankalaa ainakin olla, jos mun mies ei jakaisi mun kanssa tätä juttua. Kiva kun voin vaikka pyyttä, että se rukoilee mun puolesta jos mulla on jotain kipuja tai huolia.
Toki asia on niin, mut tärkeämpää on, että muuten sopii yhteen :) kun en ole mikään seurakunta-aktiivi, niin en sitten tiedä miten mä pärjäisin sellaisen aktiivin kanssa.

Mut toki musta joku saisi loistavan miehen :D
 

Yhteistyössä