Aijaa ei toimi ainakaan mulla. Höh.Pitää kai petolinnunkin laumaan mahtua...
77Y9Ue - Image - Aijaa.com
mikä ihmeen petolintu kaunis nainen!Pitää kai petolinnunkin laumaan mahtua...
http://aijaa.com/77Y9Ue
Et sinä kyllä miltään petolinnulta näytäPitää kai petolinnunkin laumaan mahtua...
Väri on jo nykyään eri (tuhka) mut malli on sama
Eikä :O Sä oot NIIN erinäköinen kun mä luulin.. Mahtavat hiukset ja mä antaisin puoli valtakuntaa tuollasesta luustosta kun sun sirossa pärstässä on :heart:Pitää kai petolinnunkin laumaan mahtua...
Sulla oli joskus tumma tukka, eikö ollutkin? Sopii todella hyvin vaalea sulle.Pitää kai petolinnunkin laumaan mahtua...
Väri on jo nykyään eri (tuhka) mut malli on sama
Tuota ettei oikein vastaa mielikuvaa kuulee usein näissä ketjuissaAlkuperäinen kirjoittaja Miä.;28745185:Eikä :O Sä oot NIIN erinäköinen kun mä luulin.. Mahtavat hiukset ja mä antaisin puoli valtakuntaa tuollasesta luustosta kun sun sirossa pärstässä on :heart:
On se sitäkin joskus ollut.Sulla oli joskus tumma tukka, eikö ollutkin? Sopii todella hyvin vaalea sulle.
Sitten vaan etsimään. Olitko sä uskovainen vai muistanko väärin? Uskovaisille on kai olemassa joku oma treffipalstakin.Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28745232:Tää on ihan ehdottomasti heinäkuun paras ketju että mä kaipaan nyt hyvää parisuhdetta elämääni, tää ketju näytti, että enhän mä yksin halua loppuelämääni olla
Joo, mustakin alkaa tuntua siltä, etten halua olla yksin loppuelämääni en ole menettänyt täysin toivoa miesten suhteenAlkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28745232:Tää on ihan ehdottomasti heinäkuun paras ketju että mä kaipaan nyt hyvää parisuhdetta elämääni, tää ketju näytti, että enhän mä yksin halua loppuelämääni olla
No joo, mut en mä edellytä yhteistä uskoa, ja mun usko muutenkin arkielämässä ei paljon näy, täällä se vaan näkyySitten vaan etsimään. Olitko sä uskovainen vai muistanko väärin? Uskovaisille on kai olemassa joku oma treffipalstakin.
Sittenhän meitä on kaksiAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;28745255:Joo, mustakin alkaa tuntua siltä, etten halua olla yksin loppuelämääni en ole menettänyt täysin toivoa miesten suhteen
Hmmm....1+1 :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28745255:Joo, mustakin alkaa tuntua siltä, etten halua olla yksin loppuelämääni en ole menettänyt täysin toivoa miesten suhteen
Jaa... meinasin, että voi olla helpompaa sellaisen kanssa, joka ajattelee samoin. Mun ois hirveen hankalaa ainakin olla, jos mun mies ei jakaisi mun kanssa tätä juttua. Kiva kun voin vaikka pyyttä, että se rukoilee mun puolesta jos mulla on jotain kipuja tai huolia.Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28745262:No joo, mut en mä edellytä yhteistä uskoa, ja mun usko muutenkin arkielämässä ei paljon näy, täällä se vaan näkyy
Toki asia on niin, mut tärkeämpää on, että muuten sopii yhteen kun en ole mikään seurakunta-aktiivi, niin en sitten tiedä miten mä pärjäisin sellaisen aktiivin kanssa.Jaa... meinasin, että voi olla helpompaa sellaisen kanssa, joka ajattelee samoin. Mun ois hirveen hankalaa ainakin olla, jos mun mies ei jakaisi mun kanssa tätä juttua. Kiva kun voin vaikka pyyttä, että se rukoilee mun puolesta jos mulla on jotain kipuja tai huolia.