Perjantain disco pystyyn. Biisejä kiitos.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilinäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://www.youtube.com/watch?v=nsCXZczTQXo
Haddaway What is love, tulee nuoruus mieleen...

Las Ketchup the Ketchup song (espanjankielinen versio)
http://www.youtube.com/watch?v=RFzyYYZsxGc

Bon Jovi Runaway
http://www.youtube.com/watch?v=qkGOxMyy55c
Minä meen kattoon kesällä Helsinkiin... :D
 

Yhteistyössä