Sain sit saikkua....

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TooQT2BSTR8

Aktiivinen jäsen
13.02.2008
3 251
0
36
Nyt saa ihan täysiä sitten naatiskella raskaudesta ja kesästä, kun ei tarvii töitä etsiä.
Työkkäristä kehoittivat hakemaan saikkua kun en voi oman alani töitä tehdä ollenkaan ja lääkäri kirjoitti saman tien äippäloman alkuun. Mitään vaivoja kun ei ole, niin mikäs tässä B) Kerrankin oli kiva työkkärin täti :D
 

Yhteistyössä