siis toukokuussa olis ukon veljen 30v synttärit ja mua ei oikeesti yhtään huvittais sinne mennä... sinne tulee niitä ukon ja sen veljen kavereita ja mä tunnen olevani siinä seurassa aina yksin. Ensinnäkin kun mä en juo niin paljon kuin muut, kuuntelen ihan "väärää" musaa, ja en vain viihy siinä porukassa.
En kehtais kieltäytyäkkään, mutta tiiän että tylsä ilta ois silloin tulossa. :headwall: :headwall:
En kehtais kieltäytyäkkään, mutta tiiän että tylsä ilta ois silloin tulossa. :headwall: :headwall: