Mitä tekisin

Elämänlähde

Aktiivinen jäsen
28.01.2007
4 689
0
36
siis toukokuussa olis ukon veljen 30v synttärit ja mua ei oikeesti yhtään huvittais sinne mennä... sinne tulee niitä ukon ja sen veljen kavereita ja mä tunnen olevani siinä seurassa aina yksin. Ensinnäkin kun mä en juo niin paljon kuin muut, kuuntelen ihan "väärää" musaa, ja en vain viihy siinä porukassa.

En kehtais kieltäytyäkkään, mutta tiiän että tylsä ilta ois silloin tulossa. :headwall: :headwall:
 
minullakin on ongelma; appiukon väitöstilaisuus tässä kevään korvalla. kauniisti sanottuna, ei kamalasti kiinnosta.... eipä taida olla mitään keinoa päästä livistämään tilaisuudesta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pollari:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
toivottavasti
=)

Mikä teillä nyt tilanne? Oletteko edenneet yhtään?
Muistelin kun kirjoitit siitä että tapasitte siellä puistossa ja jne......

nähään ulkoilemassa aina kun on tyttärensä kaa, ja ei muuta kuin keskustelutasolla ja sellasta tuijottelua... no se taitaa loppua ennenkuin alkoikaan... :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja pollari:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
toivottavasti
=)

Mikä teillä nyt tilanne? Oletteko edenneet yhtään?
Muistelin kun kirjoitit siitä että tapasitte siellä puistossa ja jne......

nähään ulkoilemassa aina kun on tyttärensä kaa, ja ei muuta kuin keskustelutasolla ja sellasta tuijottelua... no se taitaa loppua ennenkuin alkoikaan... :'(

Nooh! Mikä siinä sitte mättää? Vinkkaat kaffeelle tai jotain :) Kait oot antanu jotain vinkkejä ;)
 
Kaikki mättää, no ollaan me jo tavallaan oltu "treffeillä" mentiin lasten kaa pulkkamäkeen, sovittiin missä nähään ja monelta... oltiin siel porukalla koko aika.

en elättele suuriakaan toiveita ainakaan tällä pärställä ja kropalla... se mies sais kenet vain ja koska vain on niin hyvännäköinen ja hyvä keskustelija :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Kaikki mättää, no ollaan me jo tavallaan oltu "treffeillä" mentiin lasten kaa pulkkamäkeen, sovittiin missä nähään ja monelta... oltiin siel porukalla koko aika.

en elättele suuriakaan toiveita ainakaan tällä pärställä ja kropalla... se mies sais kenet vain ja koska vain on niin hyvännäköinen ja hyvä keskustelija :|

Do dii!!! Ei muuta kun uutta juttuu vaa :) Kohta aukee terassit....pyydä kahville/limulle sinne????
Vautsi...!!!! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pollari:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Kaikki mättää, no ollaan me jo tavallaan oltu "treffeillä" mentiin lasten kaa pulkkamäkeen, sovittiin missä nähään ja monelta... oltiin siel porukalla koko aika.

en elättele suuriakaan toiveita ainakaan tällä pärställä ja kropalla... se mies sais kenet vain ja koska vain on niin hyvännäköinen ja hyvä keskustelija :|

Do dii!!! Ei muuta kun uutta juttuu vaa :) Kohta aukee terassit....pyydä kahville/limulle sinne????
Vautsi...!!!! :)

mut pitäis toi ukko varmaan saada alta pois... ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Alkuperäinen kirjoittaja pollari:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Kaikki mättää, no ollaan me jo tavallaan oltu "treffeillä" mentiin lasten kaa pulkkamäkeen, sovittiin missä nähään ja monelta... oltiin siel porukalla koko aika.

en elättele suuriakaan toiveita ainakaan tällä pärställä ja kropalla... se mies sais kenet vain ja koska vain on niin hyvännäköinen ja hyvä keskustelija :|

Do dii!!! Ei muuta kun uutta juttuu vaa :) Kohta aukee terassit....pyydä kahville/limulle sinne????
Vautsi...!!!! :)

mut pitäis toi ukko varmaan saada alta pois... ;)

No eihän se ukkos tiiä kenen "kaverin" kanssa sä sinne terassille meet ;)
Kaikkee hyvä sulle!

 

Yhteistyössä