M
Meitsi
Vieras
Siis tämä Arla Ingmannin Perinteinen jugurtti... Onko kukaan muu huomannu niiden maistuvan erilaiselta kuin ennen? Poika söi aamulla banaani jugurttia ja tuumas ettei tää maistu yhtään banaanilta vaan vaniljalta. Maistoin sitä myös. Ei se kyllä samalta maistunut kuin ennen, mutta minusta siinä ei maistunut vanilja.