Perinteinen jugurtti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meitsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Meitsi

Vieras
Siis tämä Arla Ingmannin Perinteinen jugurtti... Onko kukaan muu huomannu niiden maistuvan erilaiselta kuin ennen? Poika söi aamulla banaani jugurttia ja tuumas ettei tää maistu yhtään banaanilta vaan vaniljalta. Maistoin sitä myös. Ei se kyllä samalta maistunut kuin ennen, mutta minusta siinä ei maistunut vanilja.
 
olen huomannut ihan saman.maku on muuttunut ja paljon.olen maistanut nyt lähiaikoina niitä kaikkia makuja kun en ensin uskonut mutta uskottava on maku on muuttunut.ja ei kyllä parempaa vaan huonompaan suuntaan.minusta banaani jugurtissa oli ainakin viimeks sellanen kitkerä jälkimaku.ei oo ennen ollu.lapset ei meillä enää noita suostu syömään.
 
Mä söin tänään sellaisen Päärynä-vaniljan, ja se ainakin maistui ihan samalle kuin ennenkin. Samoin siinä metsämarjassa en oo huomannut mitään makueroa. Sitä banaanijugurttia en oo kyl syönyt pitkään aikaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Tosi terveellistä.

Hmm... Epäterveellisempääkin varmasti on olemassa. En nyt suinkaan tarkoittanut, että söisimme aamupalaksi, lounaakis, välipalaksi, päivälliseksi ja iltapalaksi Perinteistä jugurttia =D

Ehkä pari purkkia viikossa toi meidän poika syö niitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meitsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Tosi terveellistä.

Hmm... Epäterveellisempääkin varmasti on olemassa. En nyt suinkaan tarkoittanut, että söisimme aamupalaksi, lounaakis, välipalaksi, päivälliseksi ja iltapalaksi Perinteistä jugurttia =D

Ehkä pari purkkia viikossa toi meidän poika syö niitä.

Ei mustakaan se oo mitenkään haitallista jos syö silloin tällöin purkin Perinteistä jugurttia. Onhan ne paljon parempia, kun mauton luonnonjugurtti tai joku rasvaton makeutusaineinen litku :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meitsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Tosi terveellistä.

Hmm... Epäterveellisempääkin varmasti on olemassa. En nyt suinkaan tarkoittanut, että söisimme aamupalaksi, lounaakis, välipalaksi, päivälliseksi ja iltapalaksi Perinteistä jugurttia =D

Ehkä pari purkkia viikossa toi meidän poika syö niitä.

Edellinen kommenttisi antoi erilaisen kuvan. Onhan niissä sokeria ihan hitosti. Totta silti, että pahempiakin vaihtoehtoja olisi.


Muoks siinä lukikin että poika ei paljon muita jogurtteja syökään, vai? Siinä tapauksessa ymmärsin väärin!
 
Mä oon myös huomannut jogurtin maun muuttuneen huonommaksi. En muista oliko just toi perinteinen vai valion, mutta siinä purkissa luki, että lisättyä sokeria vähennetty 30%. Se sen maun ihan piimäksi varmaan muuttaa. Ei tee enää yhtään mieli.. En tajua mitä järkeä sokeria vähentää kun jogurttia tulee kuitenkin sen verran vähän käytettyä. Eri asia jos sitä litran päivässä käyttäis..
 

Yhteistyössä