Peppuseksin myytit

• Viestiketjun aloittaja Nelikymppinen nainen
  • Ensimmäinen viesti
80% hetero
Miksi pitää hokea, että "olen 100 % hetero mies mutta tykkään silti saada dildoa pebaan. Mut olen 100 % hetero! 100 %! Uskokaa nyt!"?

Mä olen ainakin noin 80% hetero mies ja nautin kun naiseni vetää mua takapuoleen vyödildolla. Välillä tekee mieli munaa ja riittää hyvin, kun saan sitä naiseltani kumisessa muodossa. Välillä on sitten 60 % heteron naiseni vuoro saada multa munaa pebaan. Hän kuvittelee silloin olevansa homomies ja nauttii siitä suunnattomasti.

Älkää olko niin helvetin heteroita. Saatatte nauttia enemmän elämästä.

Tyyppi
Hyi helvetti! Miks joku haluaa jotaki perseeseensä, ja täällä on vielä helvetisti juttuju, missä MIEHET tykkää dildosta perseessä.
Ei mitää järkee!
Menkööt homostelemaan muualle!
Ite en ainakaa mitää perseeseeni taho IKINÄ!!!!!!!!!!!!

Lasse
Oma "empiirinen" arvioni on, että 10-15% prosenttia naisista pitää ihan oikeasti anaalista.
Loput ovat sitten alistuvia, tai kilttejä tai vastahakoisi tai täysin sitä vastaan.
Hyvä anaaliseksi (joka parhaimmillaan on taivaallista) edellyttää että löytää naisen tuosta 10-15% ryhmästä. Eli ei kun hakemaan.
Mielestäni loppuja 85-90% ei kannata stressata jatkuvilla pynnöillä - ei siitä mitään nautinnollista seuraa kummallekaan kuitenkaan. Anaali edellyttää naiselta sekä sopivaa anatomiaa (erogeenista anusta, rentoa sulkijalihasta eikä peräpukamia) että sopivasti kinkyä kiinnostusta. Eikä kokemuksesta ole ainakaan haittaa miehelle. Naista pitää aina kohdella kuin Ladya.

Lasse

LoveDoctor
Nautin kovasti, ja saan siitä orkun todella helposti. Harmi vaan kun nykyisessä suhteessani ei peppuilua harrasteta. :(
Minulta saat heti kun haluat. Mukaan kuuluu roolileikki jossa, ajatellaan, että olen sinun poikasi. Oma poikasi. Ja haluat poikasi kyrpää perseeseesi karvainen pillu ja kainalot levällään.

Siinä vaiheessa olisin hallinnassasi.

Viimeksi muokattu:
LoveDoctor
Minulla ainakin toimii loistavasti. Tai siis yleensä toimii, suunnilleen joka kymmenes kerta pitää heivata, kun paikat eivät vain rentoudu, vaikka kaikki on periaatteessa kunnossa.

Meillä peppuun mennään yleensä vasta siinä vaiheessa, kun olen jo lauennut kerran tai pari. Hoitelen yleensä itse samalla pimslooraa sormin tai sopivalla suristimella ja isäntä saa näin keskittyä leikkimään tisseillä :) Kun kaverilla huippu lähestyy työnnän dildon sisään. Sitä täysinäistä tunnetta ei voi sanoin kuvailla, se on jotain aivan uskomattoman upeaa. Orgasmi tulee todella rajuna ja valehtelematta joka kerta. Karjaisuista päätellen ukkokin tulee tiukkaan paikkaan todella rajusti...

Alkuun ei voi käyttää liikaa liukkaria. Määrää voi sitten oman maun mukaan vähentää ja opetella tuntemaan kalun liikkeitä peräkammarissa. Liika rasva tekee sen, että tuntuu pelkkää painetta, enkä ainakaan minä osaa siitä samalla tavalla nauttia. Kun mies tulee sisään kannattaa aloittaa todella rauhallisesti ja molempien rentouduttua voi hiljalleen aloittaa yhdyntäliikkeet. Meno yltyy usein melko rajuksikin, eivätkä hyvin rentoutetut paikat ole siitä moksiskaan.

Suosittelen lämpimästi kokeilemaan olisiko tämä sinunkin juttusi. Kondomi on itsestäänselvyys peppuseksissä ja kumppanin on ymmärrettävä sanan ei merkitys välittömästi. Niin ja sitä liukua ei sitten alkuun voi olla liikaa.
Nyt vittu. Kondoomi ei todellakaan ole itsestäänselvyys peppuseksissä. Kun nussii pillua kondomin kanssa niin se tuntuu löysältä reiältä mikä on päällystetty muovipussilla. Peppu kondoomilla tuntuu hieman tiukemmalta reiältä joka on päällystetty muovipussilla. Ei kiitos. Mieluummin tunnen naisen peppureiän sellaisena kuin se oikeasti on. Kuten itsekin sanoit liika luisto tekee sen sellaiseksi, että tuntuu pelkkää painetta. Ottakaa se kortso pois niin lupaan, että tuntuu paremmalta.

Viimeksi muokattu:
LoveDoctor
Alkuperäinen kirjoittaja Neitiäksä;9188833:
Minusta anaaliseksi (peppu on aikuiselle jotenkin naurettava sana) on äärimmäisen kiihoittuneisuuden huipentuma. Siihen reikään naidaan silloin, kun todella, todella panettaa, ei siis joka päivä, eikä joka viikkokaan. Ja se alkaa sievästi, varovasti, ja minä saan säädellä aluksi, miten syvälle työnnän pyllyäni miehen kalua vastaan. Se tuntuu niin ihanan isolta se kalu siellä reiässä, ja joo, on siinä jotai
No sitten pitää naida vain silloin kun todella panettaa eikä muuten ollenkaan. Kunnon nainen antaa miehelle mitä mies haluaa ja on tyytyväinen siitä, että mies haluaa juuri häntä eikä muita naisia.

Anniina
Miksi jengi aina puhuu peppuseksistä vain seksinä, jossa mies panee naista perseeseen? Peppuseksissä on niin paljon muutakin. Minä nautin naisena anaaliseksistä siten, että panen miestä dildolla perseeseen. Voi että se saa mut märäksi. Joskus olen saanut siinä orgasminkin ihan itsekseen.
Olen yleensä nisten kanssa ja on dildoja joka lähtöön. Nyt olen ollut nuoren miehen kanssa mikä tykkää naida peppuun. Tykkään pitää sitä naisenani kun on nätti peppu pojalla, lantiodildolla panen kunnolla kun innostun. Kiva työnnellä sormia ja katsella mikä tuntuu, kai olen vähähän domina kun nautin alistamisesta joskus.

Viimeksi muokattu:
nainen20v
mielestäni ne ihmiset ovat tehneet jotain "väärin" (liukkaria ei ole ollut tarpeeksi tms?) jotka voivat sanoa että peppuseksi on vastenmielistä ja inhottavaa.. tai sitten he ovat kokeilleet miesten kanssa, jotka eivät ole laisinkaan ajatelleet naisen etua!

itselläni on erittäin lämpimät kokemukset anaaliseksistä :) naisen tulee olla äärimmäisen kiihottunut ja todellakin rentoutunut!! mielestäni ehdotonta on myös luotettava kumppani!! asiasta on ensin keskusteltava avoimesti ennen aktiin siirtymistä.. minä kerroin poikaystävälleni että ajatus kyllä kiihottaa, mutta se tuntuu muun muassa vieraalta, jännittävältä, pelottavalta sekä hieman ällöttävältä.. (pelkäsin, että anaaliseksin aikana tulee ulostetta).
etenimme ihan RAUHASSA.. asiasta juteltiin paljon. sitten vain päätettiin kokeilla :)eikä ole muuten kaduttanut päivääkään!! LIUKASTEEN KÄYTTÖ ON EHDOTONTA!!! sitä tulee mielestäni levittää peräaukon seudulle, itse peräaukkoon sekä runsaasti penikseen!! jos anaaliseksi sattuu, on liukastetta LIIAN VÄHÄN ja kitkaa liikaa!! peniksen voi välissä ottaa pois, ja lisätä liukkaria :)aluksi on miehen työnnettävä ihan hissukseen, sentti kerrallaan.. siitä voi sitten lähteä nopeuttamaan tahtia:)
niin ja sen haluan vielä mainita, että anaaliseksin aikana minulle ei ole koskaan käynyt pienintäkään "vahinkoa".. ei ole tullut ruskeaa penikseen tai muutakaan vastaavaa. en ole tehnyt suolihuuhteluja tms. ihan vain normaalisti vatsa toimii:) joskus kyllä aktin jälkeen saattaa hieman tuntua kakkahädältä..
halukkaathan voivat käyttää kortsua jos oikein jännittää että tuleeko sieltä jotain??
niin, ja peppuun laukeamista en välttämättä suosittelisi:/ itselleni se aiheutti ripulia ja sperma valui pepusta tosi kauan pois.. se ei ollut kauhean mukavaa:/

• Tykkää
Reactions: Fransiscus
pärde
Meillä tykkä sekä vaimo että minä saada peppuun!! Reilusti liukkaria niin kyllä siitä nauttii....itse olen saanut vaimon bigbossia...ensin tuntuu että ei varmaan mahdu mut kyllä se kun hiljalleen työntää.

oskari
vaimo pyytää paneen pyllyyn. Ensin sormet ykkösestä hakeen liukastetta sitten ensin yksi sormi kakkoseen sitten toinen jonka jälkeen rentoutetaan hetken aikaa lihaksia sitten kulli pikku hiljaa sisään anukseen . Vaimo saa mahtavan orgasmin ku samalla hiplaa kädellä ykköstä

jee
Tiesittekö, että pidemmän päälle anaaliseksistä aiheutuu ulostamisongelmia, sekä sulkijalihaksen vaurioita. Sepäs on sitten mukavaa, kun ei pysty enää pidättämään, vaan paskat valuu housuun. Mutta mitäpäs sitä ei tekisi hyvien orgasmien eteen... Eli ei kiitos, haluan vielä viisi-kuusikymppisenäkin nauttia elämästä ja matkustelusta (en siis pelkästään seksistä) ilman, että joudun varomaan julkisilla paikoilla sitä, että en pysty pidättämään ulostetta!

Yhteistyössä