Minä taas olen lukenut juttuja, että kuun pimeällä puolella on sodasta asti ollut natsien salainen tukikohta...Alkuperäinen kirjoittaja väärä reikä:Olen lukenut juttuja että peräreikä systeemi löystyy tuossa hommassa.
Ei kiitos...
Miksi jengi aina puhuu peppuseksistä vain seksinä, jossa mies panee naista perseeseen? Peppuseksissä on niin paljon muutakin. Minä nautin naisena anaaliseksistä siten, että panen miestä dildolla perseeseen. Voi että se saa mut märäksi. Joskus olen saanut siinä orgasminkin ihan itsekseen.
Kyllä sitä voi nauttia ja itse olen nauttinut joitakin kertoja, ei välttämättä joka kerta. Sitäkin pitää hieman harjoitella, rentouttaa lihahset ja tehdä vain kun olet todella kiihottunut ja samalla itse tai mies hyväilee klitoristasi ja pimpsaasi. Ja kannattaa käyttää liukuvoidetta tai vastaavaa, alku varovasti mies ensin kokeilee sormella samalla kun on pimpsassa, levittelee ja pehmittelee paikkoja. Ja ainakin minä annan peppua vain lopuksi niin että mies laukeaa sinne, eikä enää sen jälkeen mene pimpsaani kalu likaisena... Pelkkä peppuun pano ei kiihota tai ainakin vain hyvin vähän. Ainoa tilanne jossa peppuun pano kiihottaa, siis mielikuva ei kokemusta, olisi kun saisi molempiin yhtäaikaa...
Kerran erittäin innostavassa tilanteessa tuli kokeiltua, siinä tilanteessa se oli jotenkin kiihottavaa, jossain määrin nautinnollista, ei kuitenkaan harmita ettei ole tullut toista kertaa kokeiltua. JA toisekseen peppuseksi ei ole harmitonta, siitä voi seurata haavaumia, tulehduksia, peräpukamia, jopa pysyviä vaivoja naiselle. Pitäisi olla varovainen ja käyttää liukastetta. Terveisiä vaan sairaalasta, potilaita riittää.Haluan rehellisiä vastauksia naisilta jotka ovat kokeilleet seksiä peppuun. Voiko siitä nauttia. Oletteko toistaneet sen, Itseä kiinnostaa kokeilla mutta silti pelottaa ja arveluttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ölkjhg;10516769:On kokeiltu, ja oli hyvin epämiellyttävää, ei innosta...