Miesportto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miguell
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miguell

Vieras
Naisetkin osaavat kuuleman mukaan tahollaan nauttia maksullisista kumppaneista. Millaisia sessioita nämä kohtaamiset ovat? Ilmeisesti etenevät ainakin pidemmän kaavan mukaan, kuin miesten perinteinen pikapanotyyppinen huorissakäynti? Löytyisikö tuolta vastaus siihen, millaista seksiä naiset todellisuudessa haluavat? Entä ne jotka eivät ole kokeilleet, onko teillä ajatuksia tai jopa fantasioita asiasta, millaista sen pitäisi olla?

Alkuperäinen kirjoittaja Miguell:
Naisetkin osaavat kuuleman mukaan tahollaan nauttia maksullisista kumppaneista. Millaisia sessioita nämä kohtaamiset ovat? Ilmeisesti etenevät ainakin pidemmän kaavan mukaan, kuin miesten perinteinen pikapanotyyppinen huorissakäynti? Löytyisikö tuolta vastaus siihen, millaista seksiä naiset todellisuudessa haluavat? Entä ne jotka eivät ole kokeilleet, onko teillä ajatuksia tai jopa fantasioita asiasta, millaista sen pitäisi olla?

Niin kuin miehiä, on naisiakin varmaan moneen junaan. Joku haluaa ehkä rajua naintia hyväkroppaisen ja isokaluisen orin kanssa. Useampi haluaa todennäköisesti kokea sen unelmiensa päivän, illan ja yön kaikkine kommervenkkeinen ja vielä niin, että mies edes vaikuttaa haluavan samaa. Mitä nyt itse kukin haluaa arkeensa lisätä. YH-äidille maksullinen seksi voi olla hyvä vaihtoehto, jos vain maksuvalmiutta riittää ja sopivaa vakipanoa ei ole tyrkyllä.

Itse en voisi ajatella moista kokeilevani, mutta roolileikkinä tuo on aivan loistava paatuneillekin pariskunnille. Siinä tulee samalla vähän helpommin puhuttua ja kokeiltua ne fantasiatkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pimazu:
Joku haluaa ehkä rajua naintia hyväkroppaisen ja isokaluisen orin kanssa.

Onpa ainakin minun fantasialistallani aika korkealla ja jos joskus haluaisin tuon toteuttaa, voisi maksettu sulho tosiaan olla hyvä ja turvallinen valinta. Olisihan se myös kiva saada vielä kerran vähän nuorempaa miestä ;) Ainakin toistaiseksi tyydyn kyllä ikäisiini taviksiin ja jatkan haaveilua...

Tässähän olisi muuten loistava idea vaikkapa viiskymppislahjaksi, strippari joka jää yöksi :D