Anaaliseksi

• Viestiketjun aloittaja Ei peppuun
  • Ensimmäinen viesti
X)
No näitä peräreikäpaavoja ja -pirkkoja riittää. Antaa niiden vaan naida toisiaan sinne perseeseen, jospa ne sitten jossain vaiheessa kuolis sukupuuttoon kun eivät osaa lisääntyä enää...

Jopo
Itse en ole tullut kui kerran perseesen vaikka tehnyt sitä useita kymmeniä kertoja koska nain peppuun vain niin kauvan et puoliso saa orkut.Itse laukean mielummin vaginaan(pesun jälkeen),eikä puolisokaan pidä siitä erityisemmin orkkunsa jälkeen.Sekin etu tossa järjestyksessä on et mun laukeamisen jälkeen/aikana voin antaa suihin mistä todella pidän.

Fiona
Musta se tuntuu tosi ihanalta. Pitää vaan olla rentoutunut. Siinä on sellanen härski meininki ja avuttomuuden ja alistamisen tunne, hmmm...Normaalisti aina naidaan pilluun ja joskus spesiaalikertoina pyllyyn, noin kerran kuussa tai harvemmin. Mieheni tykkää siitä tosi paljon ja hän tulee nopeasti, jo muutaman vedon jälkeen...

aino
kahden miehen kanssa on harrastanut, niillä oli aika pieni elin kummallakin. nykyisellä on paljon isompi, kerran yritettiin, mut ei tuntunut hyvältä. en tiedä tunkiko liian nopeasti sisään ja kuinka syvälle, mut ei toiminut. hän sanoi, että ei oo mikään must juttu, mä sanoin, et kyllä mä haluun kunhan otetaan rauhallisesti. omat liukasteet on aina riittänyt, mulla on tapana olla oikea tulva kun kiihotun kunnolla.

IN THE ASS
Anus ei ole naimista varten, eihän? Tiesittekö muuten, että moni elin, joka seksissä näyttelee pääosaa, on alunperin tarkoitettu vallan muuhun, kuin nautinnon tuottamiseen.

1. Penis. Tarkoitettu siittämiseen ja kusemiseen.
2. Vagina. Tarkoitettu hedelmöintikäytäväksi ja syntyvän lapsen poistumiskanavaksi.
3. Suu. Suulla kuuluu syödä, juoda ja kommunikoida.

Ylläolevilla elimillä on siis selkeä käyttötarkoitus, mutta niistä on tehty nautinnon kohteita siksi, että niiden seuduilla on paljon mielihyvää välittäviä hermoja. Mikseivät siis sekä naiset että miehet voisi halutessaan nauttia anaaliseksistä? Perse on paskomista varten, mutta jo Darwin huomasi, että paskalla käynti tuottaa mitä suurinta nautintoa.

Totuushan on, että on olemassa vain yksi ainoa ruumiinosa, joka on olemassa vain seksuaalista nautintoa varten: Naisen klitoris. Näinollen voisimme siis päätellä, että vain naisella on oikeus seksiin, ja vain klitoriksen stimulointi on normaalia!

Näyttelijätär
Joka päivä ei tietenkään kannata antaa anaalia, mutta silloin tällöin, niin pysyy kurenaru kunnossa.
Ei se muuten koko päivää voi olla auki. Aika nopeesti tiukkenee. Tiedän sen, kun olen alan malli ja näyttelen myös elokuvissa.
Hyvin harvoin enää tehdään pätkää, ilman peppuosiota.
Helpointa on tehdä useamman pätkän anaalit kerralla.
Aamulla kun porataan reikä isoksi, niin sillä samalla löysytyksellä voi vetää monta sessiota. Liukkaria pitää tietenki olla paljon ja suoli tyhjä. Tosin jos koko työpäivän on kyrpä vähänväliä anaalissa, niin kyllä se illalla oudolta tuntuu.

Mitä pienimunaisempi on kaveri, sitä helpompi. Kerran oli vastanäyttelijällä helkkarin paksu ja silloin pitä porata pitkään, että kaveri pääsi heittämällä sisään.

Niin ja ei todella suoraan b-rapusta a:han, vaan pesun kautta.

Takapesä
Minä panen tuhkaluukkuun niin että hyvin rasvattuun reikään upotan vaan pelkän nupin ja sitä varovasti aukolla työntelen eli vaan muutama sentti sisään ja ulos,en uskokkaan että kukaan nainen tykkää että suolessa on 20cm tankoo. Sulkijalihas tuntuu ihanan tiukalta nupissa.

anaali
Tykkääkö naiset anaalinainnista vai suostuvatko vain miehen mieliksi? Itse en siitä pidä, se ei anna minkäänlaista nautintoa. Tuntuu kuin olisi koko ajan kakka tulossa ja penis väärässä reiässä. Joskus nuorempana sain peppuseksin seurauksena virtsarakontulehduksen, kun mies oli niin tietämätön, ettei peseytynyt välillä, vaan nai heti perään emättimeen. Ja bakteerit pääsivät kulkeutumaan virtsaputkeen. Olemme nykyiseni kanssa nelikymppisiä ja mies tykkäisi kovasti panna peppuun. Kerran sitä kokeiltiinkin (huolehdittiin hygieniasta), mutta ilmeeni oli kuulemma niin kärsivä koko toimituksen ajan, että miehenkin into lopahti. Ja pyllynreikä tuntui koko seuraavan päivän valtavalta laajentuneelta aukolta! Pitäisikö vielä yrittää ja miten siitä voisi nainenkin nauttia?
peppusi väri on tärkeä myös sen pitää olla vähän pinkki.

Viimeksi muokattu:
Treeniä
Alkuperäinen kirjoittaja Takapesä;6371260:
Minä panen tuhkaluukkuun niin että hyvin rasvattuun reikään upotan vaan pelkän nupin ja sitä varovasti aukolla työntelen eli vaan muutama sentti sisään ja ulos,en uskokkaan että kukaan nainen tykkää että suolessa on 20cm tankoo. Sulkijalihas tuntuu ihanan tiukalta nupissa.
Naiset teillä on ihan yhtä tiukka emätin kun sitä oppii käyttämään. Lihasharjoituksia niin pystytte ns "lypsämään" miehen ja samalla lantionpohjan lihakset napakoituvat eikä virtsa karkaile. Mies on hyvä väline harjoitteluun.

Pikkupili
Alkuperäinen kirjoittaja Takapesä;6371260:
Jessus, on sulla melkoinen nuppi.... 20 cm! Kadehdin... tai oikeastaan, ehkä en. Jos heppi on tuota mitaa, mikähän hevosen mulkki koko vehje on?

Yhteistyössä