Erkki
Taitaa tämä anaalihomma olla suomalaisten erikoisuus. No, ei siinä mltään , olihan maailman kuuluisin homokin, Tom of Finland, suomalainen!
peppusi väri on tärkeä myös sen pitää olla vähän pinkki.Tykkääkö naiset anaalinainnista vai suostuvatko vain miehen mieliksi? Itse en siitä pidä, se ei anna minkäänlaista nautintoa. Tuntuu kuin olisi koko ajan kakka tulossa ja penis väärässä reiässä. Joskus nuorempana sain peppuseksin seurauksena virtsarakontulehduksen, kun mies oli niin tietämätön, ettei peseytynyt välillä, vaan nai heti perään emättimeen. Ja bakteerit pääsivät kulkeutumaan virtsaputkeen. Olemme nykyiseni kanssa nelikymppisiä ja mies tykkäisi kovasti panna peppuun. Kerran sitä kokeiltiinkin (huolehdittiin hygieniasta), mutta ilmeeni oli kuulemma niin kärsivä koko toimituksen ajan, että miehenkin into lopahti. Ja pyllynreikä tuntui koko seuraavan päivän valtavalta laajentuneelta aukolta! Pitäisikö vielä yrittää ja miten siitä voisi nainenkin nauttia?
Naiset teillä on ihan yhtä tiukka emätin kun sitä oppii käyttämään. Lihasharjoituksia niin pystytte ns "lypsämään" miehen ja samalla lantionpohjan lihakset napakoituvat eikä virtsa karkaile. Mies on hyvä väline harjoitteluun.Alkuperäinen kirjoittaja Takapesä;6371260:Minä panen tuhkaluukkuun niin että hyvin rasvattuun reikään upotan vaan pelkän nupin ja sitä varovasti aukolla työntelen eli vaan muutama sentti sisään ja ulos,en uskokkaan että kukaan nainen tykkää että suolessa on 20cm tankoo. Sulkijalihas tuntuu ihanan tiukalta nupissa.
Jessus, on sulla melkoinen nuppi.... 20 cm! Kadehdin... tai oikeastaan, ehkä en. Jos heppi on tuota mitaa, mikähän hevosen mulkki koko vehje on?Alkuperäinen kirjoittaja Takapesä;6371260:Minä panen tuhkaluukkuun niin että hyvin rasvattuun reikään upotan vaan pelkän nupin ja sitä varovasti aukolla työntelen eli vaan muutama sentti sisään ja ulos,en uskokkaan että kukaan nainen tykkää että suolessa on 20cm tankoo. Sulkijalihas tuntuu ihanan tiukalta nupissa.
Jessus, on sulla melkoinen nuppi.... 20 cm! Kadehdin... tai oikeastaan, ehkä en. Jos heppi on tuota mitaa, mikähän hevosen mulkki koko vehje on?