Anaaliseksi

• Viestiketjun aloittaja Ei peppuun
  • Ensimmäinen viesti
Ei peppuun
Tykkääkö naiset anaalinainnista vai suostuvatko vain miehen mieliksi? Itse en siitä pidä, se ei anna minkäänlaista nautintoa. Tuntuu kuin olisi koko ajan kakka tulossa ja penis väärässä reiässä. Joskus nuorempana sain peppuseksin seurauksena virtsarakontulehduksen, kun mies oli niin tietämätön, ettei peseytynyt välillä, vaan nai heti perään emättimeen. Ja bakteerit pääsivät kulkeutumaan virtsaputkeen. Olemme nykyiseni kanssa nelikymppisiä ja mies tykkäisi kovasti panna peppuun. Kerran sitä kokeiltiinkin (huolehdittiin hygieniasta), mutta ilmeeni oli kuulemma niin kärsivä koko toimituksen ajan, että miehenkin into lopahti. Ja pyllynreikä tuntui koko seuraavan päivän valtavalta laajentuneelta aukolta! Pitäisikö vielä yrittää ja miten siitä voisi nainenkin nauttia?

Matvei
Ystävä hyvä harjoittelemalla hyvä tulee.Sorvoitat lähimmän ammattioppilaitoksen puuseseppäosastolla loivan kartion jonka työnnät iltaisin anaaliisi niin syvälle että hyvältä tuntuu.Näin saat ajan kanssa venytettyä reikäsi suuremmaksi jonka seurauksena nautinto syrjäyttää kivun.

Lee
Jaah, taas joku sanoo ettei kukaan nainen tykkää. Hei, mä olen nainen ja mä tykkään! Se vaan vaatii sen että haluan sitä. Jos en halua anaaliseksiä, se tekee kipeää ja ottaa päähän. Mutta kun olen kiihkoissani, mikään ei tunnu sen paremmalta. Aivan aloittelijalle neuvoisin, että hae pullo viiniä ja pullo ruokaöljyä, siitä se lähtee ;) voitte myös aloitella sillä, että mies antaa sinulle suuseksiä ja samalla hieroo sormella peppuasi. Jälleen, muistakaa liukasteet! Eikä edes kannata kokeilla koira-asentoa, jos tuntuu kipeältä. Olkaa vaikka kyljellänne, silloin voit itse myös valita tahtia, eikä penis uppoa niin syvälle.

joo
kannattaa aloittaa tosiaan sivuttaisasennolla että voit itse määrätä tahdin ja mies ei saa työntyä itse. hänen on myös hyväiltävä klitoristasi ja saatava sinut haluamaan sitä itse. näin tapahtuukin kun se on siinä hollilla ja paljon liukaria, kortsua kannattaa myös käyttää. Ei tosiaan tunnu kivalta, jos ei sitä itse halua ja ilman klitorishyväilyä tuntuu kakka-efektiltä. Oikein tehtynä takuuvarmaa orgasmi-kamaa!

Ja tässäkin harjoitus tekee mestarin ja lopussa kiitos seisoo!

God Luck!

Ei peppuun
Hyviä neuvoja, kiitos! Sen kerran kun kokeilimme oltiin lähetyssaarnaaja-asennossa eikä ollut edes liukastetta! Mies on kyllä mestari tuossa klitorishommassa, joten se puoli on kondiksessa. Kortsusta hän ei tykkää. Minulla vaan on mielessä koko ajan sellainen ajatus, että ulostetta pumpataan edes takaisin, vaikka olisin juuri tehnyt tarpeeni. Kuinka pääsisin eroon tästä kakkafobiasta? Ehkä se liittyy siihen nuorena peppuseksistä saamaani virtsatietulehdukseen.

Eipäs tykkää
En tykkää.
Miten pystyit lukeen tän ketjun nauramatta. Kiitos kun aloitit sen, en nauramatta lukenut.
En kuitenkaan tykkää, minusta ällöttävää ja sama tunne kuin sinulla. Epämiellyttävää!

Ei peppuun
Joo, kyllä olen saanut nauraa, mutta hyviä neuvojakin on tullut. En ole vielä ehtinyt niitä käytännössä kokeilla, mutta luulen, etteivät ne pysty poistamaan myös minun tuntemaani vastenmielisyyttä. Mieheni, joka on minulle tärkeä, haluaisi peppupuolta, kun kuulemma aiemmin on ollut vipinää sillä saralla. Ei hän minua mitenkään pakota tai enää edes vihjaile. Olisi vain kiva yllättää hänet joskus ja ehdottaa jotain uutta. Pimmppi lisukkeineen on minun seksivärkkini ja luulen, että niin tulee olemaan jatkossakin.

jusu
Kyllä ootte oikeessa siinä että takapuoli ei ole naimista varten.Sillä on ihan oma pikku tarkoituksensa. Mulle ainakin miehenä riittää ihan normaali naisen sukuelin,sen parempaa paikkaa ei ole.Nämä peppupanot taitaa olla aika marginaalivähemmistön juttuja mutta kukin taaplaa tyylillään.Seksielämään voi keksiä vaihtelua ihan muilla tavoin kuin lykkäämällä jompaakumpaa osapuolta takapuoleen jollakin värkillä...

hoitsu myös
Ja höpsistä pussiin! Ei kenenkään sulkijalihas ole katkennut, eikä kukaan ihminen ole jäänyt nalkkiin, eikä kullin sisällä ole edes luuta. Nämä on van niitä juttuja, joihin joku näköjään aina uskoo.

Ei peppuun
Elintärkeä tieto! Sulkijalihas voi siis todellakin vaurioitua? Sitä minäkin rupesin epäilemään, kun peppureikä tunti hommaa seuranneena päivänä kuin valtavalta aukiporatulta viemäriltä. Ei tunnu kivalta ajatus, että sulkijalihas vaurioituisi ja kakka alkaisi valua ulos ilman kontrollia.

elena
Ja katin kontit ei veny, jos et joka päivä sitä rassaa, vaan esim. muutaman kerran kuussa. Huom. vain pari krt/kuussa JOS venyis, kai mulla jo vaipat olis. 80- luvulta asti tehty näin.

Yhteistyössä