Suostuttelin itse aikanaan vaimoni kokeilemaan kahta, minua ja kaveriani, saunan jälkeen. Vaimo oli aina väittänyt ettei voisi nauttia seksistä miehen kanssa jota ei rakasta. Hän oli kokenut ainoastaan seksin ja rakkauden sulautuvan yhteen, eikä ymmärtänyt esimerkiksi ihmisiä joilla oli yhden yön suhteita. Saatiin vaimo sitten hieman vastahakoisesti yllättämällä mukaan leikkiin oman aktiivisen roolin kautta, paljastin häntä ja aloin hyväilemään toisen miehen edessä. Vaimo on erittäin aktiivinen seksuaalisesti, ja nauttii seksistä enemmän kuin kukaan muu nainen jonka kanssa olen ollut. Siksikin halusin hänen kokevan kahden miehen kanssa seksin, ja sellaisen seksin jossa vain himo ohjaa toimintaa. Yllättävän pitkään hän yritti tapella nautintoja vastaan, mutta kyllähän se vastarinta lopulta murtui kun sai orkut vieraan miehen pannessa. Sen jälkeen vaimo olikin mukana täysillä ja antautui estottomasti himojensa valloittamana kolmen orgiaamme. Lukemattomia orkkuja, tuntien panot, vähän kaikkea kokeiltiin. Kaveri jäi yöksi, ja aamulla halusi taas panna vaimoa, joka antoikin kaverille uudelleen tussua ilman estoja, vaan nautiskellen.
Myöhemmin vaimo ei halunnut uusia kokemusta, sanoi vaan että oli tunne-elämä ihan sekaisin siitä, itkeskeli ja sanoi ettei halua olla mikään swingerihuora. Pelkäsi että "jää koukkuun", kun pakotin tunnustamaan että kokemus oli ollut seksuaalisesti ihan parasta mitä oli kokenut. Niinhän se oli, oltiin murrettu joku raja, ja se oli herättänyt estot ja pelon himolle antautumisesta, kokemus oli niin kova. Itseä kiihotti kovasti asiassa just se että vaimon tahto murtui, ja hän joutui silloin antautumaan nautinnoilleen ilman kontrollia. Haluaisinkin itse uusia tapahtuman ja katsoa sitten montako kertaa samanlaista menoa vaimo kestää ennenkuin alkaa pyytelemään uusintoja itse, kun ei enää halua vastustella ihan luonnollista nautinnonhaluaan. Annan toistaiseksi kuitenkin olla ja fantasioin uusinnasta. Kuvasin myös aktia ja sitä videopätkää on kiva katsella ilman vaimoa, joka ei halua nähdä itseään naimassa tahdottomana.