mites muilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jaana

Vieras
Moi

Olen 40 perheellinen nainen ja seksi sujuu kotona hyvin.
Mutta minua on alkanut kiihottaan ajatus kahdesta miehestä, mutten tiedä haluanko että mieheni on siinä mukana. Vai olisiko siina kaksi täysin vierasta mies. Onko muilla samanlaisia ajatuksia?
Oletteko kokeilleet kahta yhtäaikaa jos olette olleette vieraissa?
Jos oma mies mukan niin kumpiko tullut peppuun?
Onko kahden yhtäaikainen ottaminen sisälle kuinka vaikeaa?

Toivn asiallisi vastauksia

Moi

Mutta minua on alkanut kiihottaan ajatus kahdesta miehestä, mutten tiedä haluanko että mieheni on siinä mukana. Vai olisiko siina kaksi täysin vierasta mies. Onko muilla samanlaisia ajatuksia?

on hyvä olla. mutta uskotko että jos harrastat seksiä kahden vieraan miehen kanssa ja tämä tuntuu todella hyvältä että avioseksi on enään mitään. Enkä tietenkään tiedä kuinka avarakatseinen miehesi on. Saattaapi olla että hän jopa hyväksyisi toisen miehen sänkyyn. Mutta salaa... En minä ainakaan omien fantasioden takia vaarantaisi hyvää (seksi)suhdetta. En ole itse kokeillut eikä kuulu mun fantasioihinkaan. Olen tietysti kyllä katsellut pätkiä ja onhan se kiihottavaa mutta ei mun juttu. Toivottavasti päädyt ottamaan oman miehen mukaan ; )

Viimeksi muokattu:
Moi

Hanki itsellesi sopivan kokoinen dildo. Ota lelu mukaan kun rakastelet miehesi kanssa ja työnnä se hanuriin, niin saat tuntumaa miten homma kahden kanssa toimii. Ei toimi kunnolla. Toinen jää aina paitsiolle, koska ei pysty liikkumaan. Fantasiat ovat hyviä kiihokkeita, mutta todellisuuden kanssa niillä ei ole mitään tekemistä.

Viimeksi muokattu:
Hanki itsellesi sopivan kokoinen dildo. Ota lelu mukaan kun rakastelet miehesi kanssa ja työnnä se hanuriin, niin saat tuntumaa miten homma kahden kanssa toimii. Ei toimi kunnolla. Toinen jää aina paitsiolle, koska ei pysty liikkumaan. Fantasiat ovat hyviä kiihokkeita, mutta todellisuuden kanssa niillä ei ole mitään tekemistä.

Minä mietin kanssa pitkään tuota asiaa miten olis kaksi vierasta miestä ja sitten päätin kokeillä.
Tuntui todella mahtavalle ja jän koukkuun siihen tapaamme porukalla 3-4 kertaa vuodessa nyt porukka on kasvanut niin että siinä on minä ja neljä miiestä. Arvatkaa kuinka ihanaa on olla viikonloppu neljän miehen keskipisteenä. Saan oikein kunnolla. Mieheni ei tiedä tästä mitään ja muuten emme pidä yhteyttä kenenkään kanssa sovimme vaan tapaamisen kaikille sopivalle viikonlopulle.

Muuten en käy vieraissa enkä edes mieti asiaa

Viimeksi muokattu:
Minä mietin kanssa pitkään tuota asiaa miten olis kaksi vierasta miestä ja sitten päätin kokeillä.
Tuntui todella mahtavalle ja jän koukkuun siihen tapaamme porukalla 3-4 kertaa vuodessa nyt porukka on kasvanut niin että siinä on minä ja neljä miiestä. Arvatkaa kuinka ihanaa on olla viikonloppu neljän miehen keskipisteenä. Saan oikein kunnolla. Mieheni ei tiedä tästä mitään ja muuten emme pidä yhteyttä kenenkään kanssa sovimme vaan tapaamisen kaikille sopivalle viikonlopulle.

Muuten en käy vieraissa enkä edes mieti asiaa

Sinulla on joko harvinaisen tyhmä,hyväuskoinen tai sitten salaviisas mies.Jos hän on tyhmä, niin hän ei huomaa.Jos hän on viisas, niin hän ei virka mitään ja kannattelee tyynesti ainakin neljää aisaa.

Viimeksi muokattu:
on unelmat.

Itse haaveilen kahdesta miehetsä. Mieluiten rakkaani olisi mukana, taitaisi lähteekin mukaan. Haaveessani minua nuolee yksi kun toinen nai. Nuolija voisi hyvin samallla lipoa ja imeskellä toisen kaluakin. Oraalia ja naintia samaan aikaan, varmaan olisi mahtavaa. Ei tietty olisi pakko rajoittua vain tuohon...

Moi

Kokemus kahdesta "miehestä" hyvä.Mutta ei omaa miestä vastuksiksi.Minä koin parhaaksi,olin toisen miehen
päällä ratsastaen, kun alapartneri laukesi"kohotin pehfaa,ja hän tuli sisääni takaapäin.(isot pelit"
Tosi ihanat orgut,värisin kiimasta Kokeile jos mahdollista.

Viimeksi muokattu:
Moi

Jostakin sairaasta syystä minä fantasioin siitä, että pienikaluinen mieheni on "apumiehenä" jättikaluiselle miehelle, joka antaa minulle kunnon kyytiä isolla peniksellään.

Viimeksi muokattu:
Jostakin sairaasta syystä minä fantasioin siitä, että pienikaluinen mieheni on "apumiehenä" jättikaluiselle miehelle, joka antaa minulle kunnon kyytiä isolla peniksellään.

Jes! Mentyäni kotiin vapaille,"pienempi pilinen"mieheni"kin tuntui ihan kunnolliselta ajatuksella HUOMAAKO Mitään?
Tuli jopa orkut?hänen ihmeteltävästä lausahduksesta,onpas pieni "puristus"

Vaihtelu virkistää

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rva/reissutyö;11018423:
Jes! Mentyäni kotiin vapaille,"pienempi pilinen"mieheni"kin tuntui ihan kunnolliselta ajatuksella HUOMAAKO Mitään?

Vaihtelu virkistää

Olitko aivan "pokkana

Alkuperäinen kirjoittaja Rva/reissutyö;11018423:

Vaihtelu virkistää

yleensä harrasteta seksiä pariin päivään kun rouva reisusta kotiutuu,pelkääköhän että huomaisin jotain vai onko paikat hellänä ison/isojen jäljiltä? Onko sulla "vieraat" jotain työkavereitas tai muuten tuttuja? Kuinkahan yleistä on toi työkavereiden kesken sextailu?

Moi

Minua myös kiihottaa ajatus kahdesta miehestä. Olen jo harjoitellut mieheni kanssa sillai että hän tulee peppuun takaa päin ja samaan aikaan minä voin käyttää dildoa pimpissä. Takuulla tuntuu ihanalta vielä kun tykkään peppupanoista. Olen miettinyt että jos sen teen niin en ottaisi miestäni mukaan, en tiedä miksi mutta tuntuu vain siltä että niin olisi parempi meidän suhteessa. No tiedän ehkä miksi, sattui vuosia sitten kun samana iltana kaksi vierasta miestä pani mua mutta eri aikaan ja eri paikoissa, siitä asti olen halunnut tuplaa.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja joskus vielä;11291409:
Minua myös kiihottaa ajatus kahdesta miehestä. Olen jo harjoitellut mieheni kanssa sillai että hän tulee peppuun takaa päin ja samaan aikaan minä voin käyttää dildoa pimpissä. Takuulla tuntuu ihanalta vielä kun tykkään peppupanoista. Olen miettinyt että jos sen teen niin en ottaisi miestäni mukaan, en tiedä miksi mutta tuntuu vain siltä että niin olisi parempi meidän suhteessa. No tiedän ehkä miksi, sattui vuosia sitten kun samana iltana kaksi vierasta miestä pani mua mutta eri aikaan ja eri paikoissa, siitä asti olen halunnut tuplaa.

Me olemme vaimoni kanssa harrastaneet " kahta" sauvan kanssa. Normisti esileikissä lämmitän vaimoni kunnolla käsin,suulla yms sitten otan suurehkon sauvan jolla aloitan vaimoni naimisen. usen vielä ohjaan vaimon käden sauvalle jotta hän käyttää sauvaa oman mielen mukaan. saan nuolla ja hyväillä häntä samalla näneistä yms. sitten kun hän alkaa olla ihan huipulla työnnyn itse peppuun tai jopa pimsaan yhtä aikaa sauvan kanssa. siinä vaiheessa kun kysyn hätä että haluaisikos kokeilla kahta oikeaa kalua niin hän vastaa heti että joo kaikki käy. olenkin miettinyt mistä löytyisi se toinen kaveri. näin meillä.

Suostuttelin itse aikanaan vaimoni kokeilemaan kahta, minua ja kaveriani, saunan jälkeen. Vaimo oli aina väittänyt ettei voisi nauttia seksistä miehen kanssa jota ei rakasta. Hän oli kokenut ainoastaan seksin ja rakkauden sulautuvan yhteen, eikä ymmärtänyt esimerkiksi ihmisiä joilla oli yhden yön suhteita. Saatiin vaimo sitten hieman vastahakoisesti yllättämällä mukaan leikkiin oman aktiivisen roolin kautta, paljastin häntä ja aloin hyväilemään toisen miehen edessä. Vaimo on erittäin aktiivinen seksuaalisesti, ja nauttii seksistä enemmän kuin kukaan muu nainen jonka kanssa olen ollut. Siksikin halusin hänen kokevan kahden miehen kanssa seksin, ja sellaisen seksin jossa vain himo ohjaa toimintaa. Yllättävän pitkään hän yritti tapella nautintoja vastaan, mutta kyllähän se vastarinta lopulta murtui kun sai orkut vieraan miehen pannessa. Sen jälkeen vaimo olikin mukana täysillä ja antautui estottomasti himojensa valloittamana kolmen orgiaamme. Lukemattomia orkkuja, tuntien panot, vähän kaikkea kokeiltiin. Kaveri jäi yöksi, ja aamulla halusi taas panna vaimoa, joka antoikin kaverille uudelleen tussua ilman estoja, vaan nautiskellen.

Myöhemmin vaimo ei halunnut uusia kokemusta, sanoi vaan että oli tunne-elämä ihan sekaisin siitä, itkeskeli ja sanoi ettei halua olla mikään swingerihuora. Pelkäsi että "jää koukkuun", kun pakotin tunnustamaan että kokemus oli ollut seksuaalisesti ihan parasta mitä oli kokenut. Niinhän se oli, oltiin murrettu joku raja, ja se oli herättänyt estot ja pelon himolle antautumisesta, kokemus oli niin kova. Itseä kiihotti kovasti asiassa just se että vaimon tahto murtui, ja hän joutui silloin antautumaan nautinnoilleen ilman kontrollia. Haluaisinkin itse uusia tapahtuman ja katsoa sitten montako kertaa samanlaista menoa vaimo kestää ennenkuin alkaa pyytelemään uusintoja itse, kun ei enää halua vastustella ihan luonnollista nautinnonhaluaan. Annan toistaiseksi kuitenkin olla ja fantasioin uusinnasta. Kuvasin myös aktia ja sitä videopätkää on kiva katsella ilman vaimoa, joka ei halua nähdä itseään naimassa tahdottomana.

Yhteistyössä