vierailija
Kukaan itseään arvostava nainen ei suostu edes sitä ensimmäistä kertaa. Homot on asia erikseen.
Kukaan itseään arvostava nainen ei suostu edes sitä ensimmäistä kertaa. Homot on asia erikseen.
Samaa mieltä! Minusta tuntuu tosi hyvältä ja nautinnolliselta hyväillä oman perseeni aukkoa, mutta siihen se sitten jääkin. Vain omat sormet! -M36Älytön väite. Naisen pylly täysin eri asia kuin miehen. Minä ainakin tiedän, että minun mieheni, joka on erittäin homokammoinen, haluaa kuitenkin peppuseksiä kanssani. Ei hän voisi kuvitellakaan, että omaansa työntäisi joku tai hän miehen.
Naisen pylly täysin eri asia kuin miehen. Minä ainakin tiedän, että minun mieheni, joka on erittäin homokammoinen, haluaa kuitenkin peppuseksiä kanssani. Ei hän voisi kuvitellakaan, että omaansa työntäisi joku tai hän miehen.
Paskaa tarttuu kullin kärkeen ja terskan reunoihin ku kuranappiin työntyy.elikkä haluaisin tietää naisia, jotka pystyvät kyseisestä asiasta nauttimaan ja miten olette päässeet siihen, että siitä nautitte. minua se on lähinnä vain sattunut, kun olemme yrittäneet poikaystäväni kanssa eikä sitten olla päästy kunnolla vauhtiinkaan, kun olen halunnut keskeyttää. haluaisin kuitenkin opetella nauttimaankin siitä vaihtelun vuoksi tavalliselle panolle! eli kokemuksia vaan tänne kaikilta kokeneilta!