peppupano...

  • Viestiketjun aloittaja tytteli21
  • Ensimmäinen viesti
Totuudenpuhuja85
Älytön väite. Naisen pylly täysin eri asia kuin miehen. Minä ainakin tiedän, että minun mieheni, joka on erittäin homokammoinen, haluaa kuitenkin peppuseksiä kanssani. Ei hän voisi kuvitellakaan, että omaansa työntäisi joku tai hän miehen.
Samaa mieltä! Minusta tuntuu tosi hyvältä ja nautinnolliselta hyväillä oman perseeni aukkoa, mutta siihen se sitten jääkin. Vain omat sormet! -M36

Ja on totta tuokin, että naisen pylly on ihan eri asia!!! Jos halutaan panna ilman yhtään mitään ehkäisyä ja ilman "vaaraa" raskaaksi tulemisesta, niin peppupano naisen pyllyyn on asiallinen, turvallinen ja suositeltava ajatus! Miehenä haluan panna naista aina ilman yhtään mitään ehkäisyä ja haluan, että nainenkaan ei käytä yhtään mitään ehkäisyä, kun pannaan! Niin sen kuuluu mennä!!! Toki tekisin "lastit" mieluummin sinne naisen "perus-reikään" ilman yhtään mitään ehkäisyä, mutta siinä on aina riskinsä, että nainen tulee raskaaksi... - toki sairaan kiihottava ajatus sekin!!! Peppupanossa ei ole tuota riskiä.

Naisen perse on ihan eri juttu kuin miehen; naisen pylly on miehen näkökulmasta katsottuna yleensä sairaan paljon seksikkäästi muodokkaampi - ei tietenkään kaikilla naisilla ole - mutta muodokasta naisen pyllyä panisin mieluusti montakin kertaa päivässä!!! Se on niin "tiukkaa"... ja naisen [täysin paljaista] pakaroista saa "hyvät otteet" - ja jos "perus-reikään" panisin naista, niin mieluummin naisen pyllyn puolelta totta kai! Tai: nainen täysin alasti selällään ja jalat ylhäällä... kutsu "pesälle"... "TULE sisääni ja ota minut!!!"

Nainen pyllistää ja mies asettaa elimensä naisen sisään - oli naisen reikä sitten se "perus" tai persreikä - ja mies laukaisee spermat sisään... mmm... nautinto!!!

Siinä, että mies himoitsee naisen persettä ja haluaa nuolla sen kauttaaltaan aina persreikää myöten, ei ole mitään pahaa... se on itse asiassa tosi kaunis tapa osoittaa rakkautta... se on sitä, että on valmis hyväksymään naisen TÄYSIN ja siihen kuuluu "perseen nuoleminen" - osoitus, että hyväksyy naisen kokonaan, aina naisen varpaanvälejä ja naisen perseen reikää myöten - se on kaunista... <3 <3 <3

Nainen, joka haluaa tulla kauttaaltaan hyväksytyksi, antaa miehen "ottaa kaiken" naisesta itsestään... kaiken, kokonaan: aina niitäkin paikkoja myöten, joita pidetään likaisina... Eli myös naisen perseen! Kokonaan! Jos mies tuntee himoa ja halua naisen peppuun, niin naisen tulisi olla imarreltu!!! Naisen paljas perse ei ole mikään likainen asia! Se on maailman kaunein asia, mitä on olemassa! Muodokkaat paljaat naisen pakarat tihkuvat seksiä ja huutavat miehelle: "Tule!", "Ota meidät!" - nainen kun tanssii pylly paljaana ja paljaat pakarat "lyövät tahtia", tanssivat... se on kutsu miehelle ja kauneinta, mitä mies voi nähdä... kutsu pyllyn reikään... tai "siihen toiseen reikään"... joo! Nainen olkoon vaikka täysin rinnaton... "pelkät nännit" - mitä väliä, kunhan on hyvä perse!!!

Rinnat ovat aivan liian yliarvostettu asia naisessa (myös naisten mielestä)... - "kaikki tuijottaa vain niitä"... eivätkä näe, että naisessa on muutakin!!! Aika suunnata katse naisen paljaista tisseistä naisen alapäähän... pillu on siellä!!! Ja käännä nainen... siellä voi olla TAIVAS!!! Paljaat naisen pakarat!!!

Onneks omalla naisellani on "hemmetin hyvä perse", vaikka lähes rinnaton onkin... who cares??? Ei se panojamme oo haitannu... tykkään ottaa hänet "peräpuolelta"...

t. peppu-mies* M36

* tämä tarkoittaa sitä, että mies fanittaa naisessa rintojen sijaan naisen takamusta, vrt. tissi-mies.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
vierailija
elikkä haluaisin tietää naisia, jotka pystyvät kyseisestä asiasta nauttimaan ja miten olette päässeet siihen, että siitä nautitte. minua se on lähinnä vain sattunut, kun olemme yrittäneet poikaystäväni kanssa eikä sitten olla päästy kunnolla vauhtiinkaan, kun olen halunnut keskeyttää. haluaisin kuitenkin opetella nauttimaankin siitä vaihtelun vuoksi tavalliselle panolle! eli kokemuksia vaan tänne kaikilta kokeneilta!
Paskaa tarttuu kullin kärkeen ja terskan reunoihin ku kuranappiin työntyy.
 
vierailija
Tässähän nyt puhutaan nimenomaan miehen työntymisestä naisen p-aukkoon, ei muusta. Saakohan siitä puhdasta toimintaa millään..?

Mä oon tyytyny käsi- ja kielipeliin, ja naiseni tuntuu kiihottuvan siitä, joten kyllä p-aukolla jotain tekemistä seksuaalisuuden kanssa on, vaikkakaan itsetarkoitusta ei sinne työntymisellä olekaan. Eli panot mieluummin perusreikään, koska niin on selvästikin tarkoitettu. Luontokin niin meille kaikille opettaa.
 

Yhteistyössä