Pentukoira sarjapaskantaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Koko ajan löytyy paskaa sisältä ja yön jäljiltä kolmetkin paskat saattaa olla lattialla.Ulkona käytetään niin kuin pitääkin ja tekee myös ulos.Yölläkin pääsee pihalle.Kaiken järjen mukaan se on yksi paska syönnin päälle,mutta tämä ei käy enää järkeen.
Voiko syynä olla joko kaupan nappulat vai mikä??
Annoskoko pitäisi olla oikein tuolle rodulle.

Ruoan laatu ja annosmäärä kunnossa? Yksilölliset erot sen annoksen suhteen on valtavat. Liika ruokinta aiheuttaa läpipaskomista.

Onko uloste kuitenkin kiinteää?

Minkä ikäinen koira? Pennut nääs sarjapaskantaa aina sisälle. Ei ne heti ole sisäsiistejä. Meidän koira oppi yli puolivuotiaana vasta kakkimaan vain ja ainoastaan ulos :D

[QUOTE="vieras";24233894]Pentu on ollut meillä 7 viikkosesta eli nyt kuukauden.On kiinteää.Ruokaa saa sen kolme kertaa päivässä.Pedigree on nyt käytössä.Pentu on russeli[/QUOTE]

Ei ihme, ettei päkki toimi kuten kuuluu. Vaihda laadukkaampaan ruokaan.

Alle 1v koiralle ei missään nimessä saa syöttää marketpaskaa jos meinaa että koirasta kasvaa lihaksistoltaan ja luustoltaan terve koira. Oma 15vkoinen kultaisennoutajan pentu syö RC:N Golden Retriever Junior-ruokaa eikä ole sarjapaskonut koskaan. Itse asiassa ei oo koskaan edes paskonut sisälle...

[QUOTE="tööt";24234268]Mun koiralleni sopi Jahti&Vahti loistavasti eli välttämättä ihan siihen kalleimpaan vaihtoehtoon ei ole pakko mennä.[/QUOTE]

Tarkoitinkin sitä että tuo Pedigree on vaihdettava, en tarkoittanut että pitää just samaan merkkiin vaihtaa kuin mitä minä omalleni syötän... =)