Neuvokaa, mitä tehdä. Sain tänään tietää että lapseni isä on jatkuvasti ja törkeästi pahoinpidellyt tyttöystäväänsä, jonka kanssa seurusteli ennen meidän tapaamistamme. Me olemme eronneet jo ennen lapsen syntymää, ja olen ollut yksinhuoltaja alusta asti. Isän väkivaltaisuudesta kuulemma tietävät myös isän sukulaiset, ovat nähneet tämän lyövän. Minua tai lasta ei ole koskaan lyönyt, mutta on käyttäytynyt erittäin hyökkäävästi ja agressiivisesti muuten. Meillä on sopimus, jonka mukaan lapsi on joka toisen viikonlopun isänsä luona; nyt tämä pahoinpidelty ihminen varoitti minua koskaan jättämästä lasta isän luokse tämän väkivaltaisuuden takia.
Otan tietysti yhteyttä lastenvalvojaan heti huomenna, mutta mitä sitten tapahtuu? Riittääkö tämän tyttöystävän kertomus siihen että tapaamiset saadaan valvotuiksi? Minua pelottaa todella paljon mitä tapahtuu, kun isä saa tietää minun tietävän tästä asiasta. Voiko käydä niin, että minun on tästä kaikesta huolimatta pakko jättää lapsi hänelle?
Otan tietysti yhteyttä lastenvalvojaan heti huomenna, mutta mitä sitten tapahtuu? Riittääkö tämän tyttöystävän kertomus siihen että tapaamiset saadaan valvotuiksi? Minua pelottaa todella paljon mitä tapahtuu, kun isä saa tietää minun tietävän tästä asiasta. Voiko käydä niin, että minun on tästä kaikesta huolimatta pakko jättää lapsi hänelle?