Pelkätkö pahasilmsiä?

Olisit kysynyt että eikö ole ihmisiä aikaisemmin nähnyt tai jotain vastaavaa, itse olen joskus kysynyt "anteeksi olenko kussut aamumuroihisi kun noin tujotat". Eipä tullut vastausta kyseiseltä kyylältä mut loppui tuijotus.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
NO EI, :D :D Me kaikki huomasimme ja katsoimme takaisin mutta hänen katse ei revinyt mitenkään lapsista ja minusta,ei hän etsinyt yhtään mitään,hän oli melkein ulkona kun me tulttiin kodiykköseen,äiti meni pelamaan ja hän pysähtyi meijän luo melkein ja katsoi ja katsoi,sitten äiti sanoi että menkää pois,kun hän katsoo ja katso,niin hän meni sinne missä mekin ja käveli ja käveli,ennen kun me menttiin kaikki vessaan,mieskin yritti katsoa pahasti,mutta mikään ei hänelle autanut kun hän käveli ihan melkein meijän vieressä ja katseli kokoajan

Joku "kylähullu" ollu liikenteessä(siis mieleltään ei tasapainoinen).
Niitä riittää..muistan kun oltiin marokkoon menossa pari vuotta sitten autolla. Ootettiin Algericasissa lauttaa..se oli kyllä yömyöhää mut helvetti et mie säikähin.Menin siinä vessassa käymään ja katoin ku se yks nainen nyki jatkuvasti tukkaansa peilin eessä ja mölis itekseen. Sit se ramppas ees taas vessan ja peilin väliä. No mie ku tulin sinne niin *puistatus* se tuijotti koko ajan ku piru ois ollu. Niin pistävä katse..eipä minuu enää kyl pissittänykkään ootin suosilla laivaan asti.

Musta tollanen käytös on pelottavaa.. Ois kyllä jääny vessareissu väliin.

Ja Savanna KIITOS, voiton puolella kuljetaan.

shaadi:Juu ei ole tasapainoinen,ei toki maailmassa ole edes 100%tervettä psyykettä,kun maailma on tommonen :( :hug: :hug:

totta :hug: eipä sitä itekkään ihan täysillä käy(sähköjohoissa vikaa) mut ei käyny sekään nainen

Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
NO EI, :D :D Me kaikki huomasimme ja katsoimme takaisin mutta hänen katse ei revinyt mitenkään lapsista ja minusta,ei hän etsinyt yhtään mitään,hän oli melkein ulkona kun me tulttiin kodiykköseen,äiti meni pelamaan ja hän pysähtyi meijän luo melkein ja katsoi ja katsoi,sitten äiti sanoi että menkää pois,kun hän katsoo ja katso,niin hän meni sinne missä mekin ja käveli ja käveli,ennen kun me menttiin kaikki vessaan,mieskin yritti katsoa pahasti,mutta mikään ei hänelle autanut kun hän käveli ihan melkein meijän vieressä ja katseli kokoajan

Joku "kylähullu" ollu liikenteessä(siis mieleltään ei tasapainoinen).
Niitä riittää..muistan kun oltiin marokkoon menossa pari vuotta sitten autolla. Ootettiin Algericasissa lauttaa..se oli kyllä yömyöhää mut helvetti et mie säikähin.Menin siinä vessassa käymään ja katoin ku se yks nainen nyki jatkuvasti tukkaansa peilin eessä ja mölis itekseen. Sit se ramppas ees taas vessan ja peilin väliä. No mie ku tulin sinne niin *puistatus* se tuijotti koko ajan ku piru ois ollu. Niin pistävä katse..eipä minuu enää kyl pissittänykkään ootin suosilla laivaan asti.

Musta tollanen käytös on pelottavaa.. Ois kyllä jääny vessareissu väliin.

Ja Savanna KIITOS, voiton puolella kuljetaan.

joo niin se jäikin...otin hatkat takasin autoon.

Mutta toi nainen oli niin uih :$ niin kamalan näköinen,hän oli niin vihainen ja katsoi mua niin vihaisena,ihan kamala,niin vihaiset silmät,mä en edes pystynyt katsomaan kauan takaisin,tuntu että oli niin vihainen että koht lyö mua nyrkkillä,tommosta ei joka päivää näkee

shaadi:toi on hassu sähköjohossa :D :D

joo mut tottahan se on :laugh: tavallaan kun siis no epilepsia tai se toinen vaihtoehto..niin kansankielellä sähköjohdoissa vikaa,piuhat rikkinäiset(kun ei virta kule koko piirin=pään läpi kunnolla)...ei kule niin ei :laugh: Mittees oon menny kolhimaan päätäni niin kovasti.

Yhteistyössä