Pelkätkö pahasilmsiä?

Just äiti nyt meillä ja kertoi,kun hän oli Pietarissa häissä,oli joku nainen joka katsoi hänet joka kokoajan,niin sen jälkeen tuli päänsärky joka ei loppunut ja vielä kädessä tunne kun joku pieni kärpänen sielä juokse sisällä ,hänelle nainen suoiteli mennä noitan luo,valkoinen noita eli hyvää noita joka poista pahasilmä,niin se poistui heti kun hän sielä kävi :x

juu..maailmassa on hyvän voimia ja pahan voimia. Mutta kumpi niistä saa vallan vaikuttaa sinun elämässä, riippuu siitä mitä on sinun sydämessä. Nyt sydämessäsi on pelkoa. Usko hyvään, rakkauteen ja rohkeuteen ja omaan vahvuuteen. Silloin peilaat sydämelläsi muiden pahat katseet ja ajatukset pois. Vain sinä itse pystyt ne karkoittamaan. Voimia ja hyviä katseita ja siunausta sinulle toivotan.

Kerran nuorena likkana ulkomaan matkalla lentokoneessa oltiin siskon kanssa vessajonossa, ja yhtäkkiä joku täysin tuntematon nainen alkoi mun siskolle räyhää" Mitä sä mua taas tuijotat, kyyläät????". Sisko oli et häh... ja niin myös mä??? Sanottiin sille(hyi meitä) Ettei kyllä pätkääkään kiinnostanut tyyppi, et oli niin tavallinen... Vähän kyllä tyyppi pelotti kun silmät seiso päässä ja rupes vaan yhtäkkiä räyhää. Jälkeenpäin vain mietittiin, että ei sitä kyllä tiedä mitä muiden päässä liikkuu, mekin oltiin vaan vessajonossa.

Niin että oltaisiiko me oltu silloin tolle tyypille paha silmä? ei ainakaa haluttu olla...

Ja mitä tulee noitien tai muiden uskomiseen, niin vaikka täysin järki ihmisenä itseäni pidän, kaikkea ei voi maailmassa selittää.

saraste

Niin on sellaisa jotka tuijoita,eilen oli kyllä vähän pelottava :D :ashamed: kun se nainen käveli meijän perässä,uskon että 20min,hän tujoiti mua sekä lapsia,ennen kun me menttiin lasten vessaan seisomaan 10minutiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
saraste

Niin on sellaisa jotka tuijoita,eilen oli kyllä vähän pelottava :D :ashamed: kun se nainen käveli meijän perässä,uskon että 20min,hän tujoiti mua sekä lapsia,ennen kun me menttiin lasten vessaan seisomaan 10minutiksi.

Kuten sanottua, myymäläetsivä.

Alkuperäinen kirjoittaja hh:
:laugh: Ei hitto miten hauska ketju taas. Nauran ihan vedet silmissä :laugh:

no,joo ehkä on,mutta minulle ei silloin oli hauska jos luit mun kertomus,saa myös pitää hulluna :D

No en mä sua hulluna pidä, vähän vainoharhaisena vaan. Mutta kuuluu ihan tuohon sun taudin kuvaan (ahdistuneisuushäiriö). Koita nyt vaan ottaa rauhallisesti äläkä välitä vanhempien ihmisten uskomuksista. Maailma on uskomuksia pullollaan ja jos niiden kaikkien mukaan rupeaisi elämään niin ei elämästä tulisi yhtään mitään. Peace

SAVANNA!
Kauheeta sanoa, mutta uskon että se tuijotus johtuu susta.. Sä vaan luulet että joku tuijottaa. Pelkäät olematonta...
Anteeksi, mutta näin uskon.
Mä itse pari vuotta sitten olin hieman ahdistunut, ja huomasin ajattelevani kaikkee "ylimäärästä"/pelottavaa. Sellasta mihin ei itse voi vaikuttaa... Mä mietin bussissa et jos tää bussikuski ajaakin sillalta mereen? Tai jos mä oonkin sairas, ja lapsille ei jää kun isä?(Ja vaikka ihana onkin, eihän se mukamas äitiä korvaa).
Luojan kiitos oma olo on parantunut, ja ahdistus on jo helpottunut. Mulla liittyi jotenkin ton viimeisimmän muksun syntymiseen, pelkoon omien rakkaiden lapsien puolesta.. Mitään muuta neuvoa en osaa antaa kun että kuuntele ja puhu läheisillesi... Tai (hae lisää apua).
JAKSAMISIA!
:hug: :hug: :hug: :hug:

no,ehkä olen,mutta oikeasti en osaa sen pelätä niin niin kuin ennen pelkäsin,kun se tapahtui se tapaus,ei se ollut edes mielessä nyt,ennen kuin taas mua pakottavat uskoa siihen,mutta toki ehkä voin sen lapsille laita ne kivet taskuun,ihan muuten vaan,toki kaikenlaista paskaa on maailmassa,paitsi ei sen kannatta niin vakavasto otta tai elämästä ei tuu mitään

NO EI, :D :D Me kaikki huomasimme ja katsoimme takaisin mutta hänen katse ei revinyt mitenkään lapsista ja minusta,ei hän etsinyt yhtään mitään,hän oli melkein ulkona kun me tulttiin kodiykköseen,äiti meni pelamaan ja hän pysähtyi meijän luo melkein ja katsoi ja katsoi,sitten äiti sanoi että menkää pois,kun hän katsoo ja katso,niin hän meni sinne missä mekin ja käveli ja käveli,ennen kun me menttiin kaikki vessaan,mieskin yritti katsoa pahasti,mutta mikään ei hänelle autanut kun hän käveli ihan melkein meijän vieressä ja katseli kokoajan

NO EI, :D :D Me kaikki huomasimme ja katsoimme takaisin mutta hänen katse ei revinyt mitenkään lapsista ja minusta,ei hän etsinyt yhtään mitään,hän oli melkein ulkona kun me tulttiin kodiykköseen,äiti meni pelamaan ja hän pysähtyi meijän luo melkein ja katsoi ja katsoi,sitten äiti sanoi että menkää pois,kun hän katsoo ja katso,niin hän meni sinne missä mekin ja käveli ja käveli,ennen kun me menttiin kaikki vessaan,mieskin yritti katsoa pahasti,mutta mikään ei hänelle autanut kun hän käveli ihan melkein meijän vieressä ja katseli kokoajan

No jos se tykkäs et oot nätti?

Se on vaikea selittää,ei mulla ikinä ole mielessä että kaikki katso tai jos joku katso niin whatever,mä tiedän että palstalla vaikka mitä sanon niin kaikki sanovat omalla tavalla tai tulkitaan omalla tavalla :D en mä pahalla sen sanon,mutta ei vain mä sen huomasi että toi nainen niin kuin anteeks hullu tujoiti tai anteeks ei edes sellaisia hulluja ole joka tujoita niin

Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:

:x :x Minäkö? :D Älä,mä olen ruma kuin mikä,jos olisit mua nähnyt täällä hetkellä,olen kuin pöllö :x Kun en hoita itseä,kun on niin kiire aina :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Saraste:

Tai sitten se vaan oli joku oikeesti hörde...

Siis enempi kun me... :xmas:

Joku "kylähullu" ollu liikenteessä(siis mieleltään ei tasapainoinen).
Niitä riittää..muistan kun oltiin marokkoon menossa pari vuotta sitten autolla. Ootettiin Algericasissa lauttaa..se oli kyllä yömyöhää mut helvetti et mie säikähin.Menin siinä vessassa käymään ja katoin ku se yks nainen nyki jatkuvasti tukkaansa peilin eessä ja mölis itekseen. Sit se ramppas ees taas vessan ja peilin väliä. No mie ku tulin sinne niin *puistatus* se tuijotti koko ajan ku piru ois ollu. Niin pistävä katse..eipä minuu enää kyl pissittänykkään ootin suosilla laivaan asti.

Yhteistyössä