Pelkätkö pahasilmsiä?

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Jos joku ymmärrä mitä tarkoitan,eli uskotko siihen että ihmisillä voi olla pahasilmiä?
Mä koht olen hysteerinen kuin enenkin,kun äiti siihen usko ihan kamalsti ja sanoi että lapsille pakko pitää aina joku kivi kirkkosta taskussa,sitten pestää kasvo 3krt kun tulee kotiin,samoin miehen kaveri siihen usko,kai minustakin tulossa sama koht.
Ai,nii äiti vielä sanoi että mun toinen lapsi on sairas niin usein kun ei ollut ristiaisia ja sitten miksi meillä on täitä ja kun leikasin esikoisen hiukset ne menivät pois kun aina jokainen ihailee miten ihanat hiukset hänellä :/ :/

Ei,ei :D ei ole hänestä kysee,vaan muuten vaan,eilen esimerkiks anttilassa joku nainen katsoi ja katsoi mua ja lapsia,melkein 20min ja käveli meijän perässä ennen kun mä sanoi jo että mennään vessaan en jaksa enää kun hän katselee,sitten äidillä taas iskee hysteeria ja mä sinne uskomaan taas :/

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Ei,ei :D ei ole hänestä kysee,vaan muuten vaan,eilen esimerkiks anttilassa joku nainen katsoi ja katsoi mua ja lapsia,melkein 20min ja käveli meijän perässä ennen kun mä sanoi jo että mennään vessaan en jaksa enää kun hän katselee,sitten äidillä taas iskee hysteeria ja mä sinne uskomaan taas :/

Olisit kysynyt, että "anteeksi, tunnetaanko me vai mitä meinaat?"

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

En uskalltanut hän oikeasti oli kuin noita ja niin vihaiset silmät :x

Se oli kuitenkin joku plussalainen, joka tunnisti sinut :D

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:

Se oli kuitenkin joku plussalainen, joka tunnisti sinut :D

Niin määkin luulen

Alkuperäinen kirjoittaja huuhaa:
https://www.aatma.fi/imgs/muut_tuotteet/at4.jpg

Tilaa tuommoinen suojaksi

Kauniskin on! Tai Kalevala-korun pahan piiskat, vai mikä olikaa korvisten nimi? Joka pään heilautuksella piiskat ajavat vihulaiset tiehensä.

mutta tuntu että minusta koht tulee sama hysteerinen....

kerron,kun olen synnytänyt esikoista,meille ilmestyi joku mummi hän on miehen suvusta,hänen suvussa,pitääkää mua hulluna :D mutta on noiti ja me saimme tietä että se on noita,hän teki meille niin että,ai niin hän halusi joka kerta katsoa vauvan silmiä,mutta ne oli melkein aina kinni,mä en ensiks tajunut että miksi hän siitä niin halua ja pitää sen varten joka päivää tulla,ennen kun miehen kaveri sanoi että hän on noita ja voidaan sen tarkista eli laita veitsi ylös hyvin ja jos se käntyy kun hän tulee niin sitten hän on noita.
Se käntyi kun hän tuli,oikeasti olin shokissa,kun sellaista pelottaa,olin varma pari viikko shokissa,se oli pitänyt nähdä :ashamed: kamala
sitten sen lisääks vielä me löysimme hänen hiuksista nukke vauvan sängyn alla,miehen kaveri sanoi että pakko polta sen ja jos sieltä lentää kaikenlaista sinistä niin jotain pahaa hän halusi,arvakaa,lensi :ashamed:
brr....se oli kamala,me muutimme pois....
Mä unohdin sen jo,enkä enää pelottaa sellaista jotenkin,kun unohdin,mutta pelko voi takaisin tulla helposti kun mua aina painostetaan siihen että tätä ja tätä kannatta

Vielä lisään että ei iki maailmaassa kerron että olen raskaana ja tiedän miksi mulla kaikki meni noin,mä tiedän naista joka toivosi mulle pahaa ja oli eritän katellinen että mä olen raskaana taas,siihen mä uskon 100% kun asia tarkistettu :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

En uskalltanut hän oikeasti oli kuin noita ja niin vihaiset silmät :x

Myymäläetsivä.

Niitä vastaan auttaa toi käsienpesu vähän huonommin.

Se oli,mutta unohdin sen jo vaikka olin kuin zombi ensimäsitä aika ja pelottanut joka kerta jos joku katso edes vähän.Mutta oli shokki joo,oli,kun näin sen kaikki itse ja tommosta pelottava en toivo kenellekään nähdä

Yhteistyössä