Pelkään eroa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kakara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kakara

Vieras
Tämä on kauheaa, kun niin paljon erotaan. Itse olen monta kertaa miettinyt eroa, mutta nyt se on todella mielessä.
Minä olen tehnyt paljon virheitä ja olen ollut varmaan kamala puoliso välillä, mutta on se mieskin virheitä tehnyt ja liikaa vaan ärsyynnyn hänen olemuksestaan ja tekemisistään.
Kun on lapsetkin hankittu ja naimisiin menty, niin haluan todella taistella liittoni puolesta. Tuntuu vaan että nykyään on niin helppo vaan erota. Se on normaalia. Mutta nyt kun sitä vakavissani mietin, se tuntuu kauhealta. Ja silti en pysty kuvitella eläväni tämän miehen kanssa loppuelämääni. Niin miksi menin naimisiin, sitä hänkin on minulta kysynyt. Mutta sitä vaan tekee asioita, virheitä. ja tuntuu että minä olen tehnyt pelkkiä virheitä :'(
Toivon vaan asioiden kääntyvän hyvin päin, että lapset eivät kärsisi.
Ero on tosi pelottava asia, liian iso asia. Olen umpikujassa.

Hei!

On vaan olemassa asioita joissa ei saa tehdä virheitä. Virheet ei haittaa niinkään jos niillä ei ole vaikutusta muille kuin itselle. Tuo sinun tilanne vaikuttaa muihinkin ihmisiin, joten tuo on tosiaankin virhe jota ei olisi saanut tulla. Toivottavasti edes osaat ottaan vastuun virheestäsi.

Hei. Ero on vaikea asia ota täytyy harkita kunnolla, tiedän sen koska olen itsekin samassa tilanteessa- lähteäkö vai jäädä? Meilläkin lapsia. Turhaa itseään loputtomiin syytellä, eiköhän jokainen meistä tee virheitä, myös tämä MAMU!! :kieh:
Jokainen hoitakoon itse oman elämänsä parhaan taitonsa mukaan, muiden sitä kritisoimatta. Toivon sulle voimia! :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.09.2005 klo 09:11 Yksinäinen piru kirjoitti:
Hei. Ero on vaikea asia ota täytyy harkita kunnolla, tiedän sen koska olen itsekin samassa tilanteessa- lähteäkö vai jäädä?

av(i)oliittokin on vaikea asia jota täytyy harkita kunnolla! hitto jos ihmiset oppisivat tämän!

Kyllä me harkittiin avioliittoakin 4v. Aika oli kypsä, silloin se todella tuntui siltä. Vaikka kuinka harkitsisi asoita, ne eivät mene aina niin kuin tahtoo.
Me olemme kuitenkin aina olleet myrskyisä pari, joten olen kokoajan yrittänyt ja tahtonut jne. Joten en mikään luovuttaja ole. Kyse onkin siitä, että nykyään ihmisillä on mahdollisuus onneen. Tiedän katkeria vanhuksia, joilla ei ollut samanlaisia mahdollisuuksia kuin nykyään. En itse halua tulla katkeraksi vanhana. Kyse on siitä että olen tahtonut muille onnea, mutta tahdon myös itselleni.
Tällä hetkellä taas on toivoa, mutta en tiedä onko sellainen suhde järkevä, jossa pelkää että milloin se ero tulee...

Yhteistyössä