Musta tuntuu pahalta, että täällä haukutaan mm. mun miestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paha olla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paha olla

Vieras
joka ei todellakaan ole täydellinen.
On tehnyt paljon virheitä, on menettänyt luottotietonsa jne., "ällöttävä" ja "epäonnistunut" kuten täällä sanotaan, sekä paljon muuta.

Mutta hän on ihana ihminen. Rakastaa minua. On avulias jne.

Ja kaikkien inhottavien kommenttien myötä minäkin olen alkanut nähdä mieheni TÄYSIN ikävässä valossa. :( Vaikka en muutenkaan ole sinisilmäinen, ja miehen virheitä on ruodittu todella kovasti, olen harkinnut itsekin eroa jne., niin silti minä rakastan häntä.

Tiedän, palstaa ei saisi ottaa liian vakavasti, mutta ihmisiähän täällä kirjoittelee. Sama kuin kuuntelisi esimerkiksi ystäviään tai vastaavaa.

Ei muuten ole sama, ystävät näkee tilanteen lähempää, täällä ihmiset vetää johtopäätökset sen perusteella mitä kirjoitat. Eivätkä ne ystävätkään tosin sitä sinun elämääsi elä, ei sitä voi kukaan tietää kuin te itse millaista teillä on!

Älä nyt hyvänen aika anna tän palstan vaikuttaa :hug:

Tiedätkö, jos ei kestä kuulla toisten mielipiteitä, ei ehkä kannataisi liikaa omista asioistaan huudella. Vain sinä tiedät minkälainen miehesi todella on, mutta muut lienevät muodostaneen käsityksen sinun kirjoitustesi perusteella, vai?

Haukutaan täällä minunkin miestäni - vaikka hän ei ole tehnyt mitään väärää. Ei ole menettänyt luottotietojaan, ei ole hakannut ketään, kohtelee kaikkia hyvin, tekee töitä ja maksaa veronsa, ei ryyppää, ei petä lupauksiaan, jne.

Ainoa virhe, mikä hänessä on, on vissiin se, että hän ei ole suomalainen.

Ei mua haittaa, antaa koirien räksyttää jos se niiden oloa parantaa.

Miksi välittää? Jokaisellahan on oma "miesmakunsa", jokainen haluaa parisuhteelta eri asioita, ja jokaisella on erilainen moraalikäsitys. Jos miehesi on sinun mielestäsi ihana ja hyvä mies, tai on ajan myötä muuttunut parempaan suuntaan, niin miksi välität muiden puheista? Jos minä välittäisin kaikesta mitä netissä lukee, niin eihä sitä sais yölläkää nukuttua. Oma pää ja oma mieli, älä anna toisten mielipiteiteille liian suurta merkitystä!

Ei kannata ottaa niin vakavasti. Eikä myöskään välttis kannata kertoa kaikkea. =) Osa täällä (ja muualla) on sitä mieltä että suurinosa mieheni ammattikunnasta on kiimaisia pupuja, jotka pettävät kotona oleviaan vaimojaan.:whistle: Ehkä näin on, mutta en jaksa itse ottaa näitä juttuja vakavasti. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Haukutaan täällä minunkin miestäni - vaikka hän ei ole tehnyt mitään väärää. Ei ole menettänyt luottotietojaan, ei ole hakannut ketään, kohtelee kaikkia hyvin, tekee töitä ja maksaa veronsa, ei ryyppää, ei petä lupauksiaan, jne.

kannattas varmaan vähän miettiä mitä kirjottaa

Alkuperäinen kirjoittaja bb:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

kannattas varmaan vähän miettiä mitä kirjottaa

Jaa, miten niin?

Mun miehellä on myös kaksi niin pahaa vikaa, että harva niiden takia miestäni kestäisi (ainakaan jollei itse samallainen). Mutta ne hyvät puolet jotka hänellä on ja koska hän on muutoin juuri täydellinen mulle, niin parempaa en mistään löytäisi. Kukaan ei ole täydellinen ja on tosi vaikea löytää juuri sellaista ihmistä, joka on virheetön. Jos vain itse kestämme puolisoitamme virheistä huolimatta, on muiden siihen paha mennä mitään sanomaan. Toki kukaan kaveri ei jaksaisi, jos viikosta toiseen vuodesta toiseen valittaisin samoista asioisota, mutta onneksi mun ainakaan ei jatkuvasti tarvitse valittaa, joskus hän vain osaa olla inhottava.

Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Ei kannata ottaa niin vakavasti. Eikä myöskään välttis kannata kertoa kaikkea. =) Osa täällä (ja muualla) on sitä mieltä että suurinosa mieheni ammattikunnasta on kiimaisia pupuja, jotka pettävät kotona oleviaan vaimojaan.:whistle: Ehkä näin on, mutta en jaksa itse ottaa näitä juttuja vakavasti. ;)
Mikäs semmoinen ammatti on, jos saa kysyä?

Alkuperäinen kirjoittaja jk:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Mikäs semmoinen ammatti on, jos saa kysyä?

*Vaikenen* :whistle:

Siis ei kukaan ole nimenomaisesti minun miestäni haukkunut, vaan yleisestikin täällä haukutaan tosi pahasti esimerkiksi luottotietonsa menettäneitä miehiä, tai miehiä jotka ovat tehneet virheitä. Puhutaan, ettei itse ikinä kestäisi elää sellaisessa suhteessa jne.

Ok, ihmisiä on erilaisia, mutta jotenkin sattuu, että asioita katsotaan niin kapealta kantilta. Ainakin useimmiten.

Ja toisaalta mun oma moraalini on hyvin korkea, miehelläni taas ei, joten onhan noita ongelmia. Mutta ei se ole tappanut mun rakkauttani.

Yhteistyössä