F
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jotenkin kummallista, että jotkut puolustaa tuollaasia äitejä (ja varmaan isiäkin ) eikä kukaan puolusta lasta. Kyllä mä olen ajatellut heti erosta lähtien, että uusia kumppaneita ei likalle esitellä heti koska ei tiedä onko suhde vakaa ja kestääkö se.
Mun mielestä typerää sekoottaa lasten päät vaihtuvilla kumppaneilla. Vois sen verran ajatella lapsiaan eikä vain sitä omaa napaa ja vaihdella kumppaneita kuin sukkia ja lapset on aivan sekaasin.
Eipä sillä kai väliä onko se "isä" se oikea biologinen isä vai, kunhan lapsella on edes yksi rakastava miespuolinen elämässään. Ei tarvi sitten teini-iässä hakea rakkautta jokaiselta vastaankulkevalta mieheltä, joka on valmis jakamaan "rakkauttaan".
Eipä sillä kai väliä onko se "isä" se oikea biologinen isä vai, kunhan lapsella on edes yksi rakastava miespuolinen elämässään. Ei tarvi sitten teini-iässä hakea rakkautta jokaiselta vastaankulkevalta mieheltä, joka on valmis jakamaan "rakkauttaan".
No hylkäämiskokemuksiahan se lapsi saa toistuvasti, jos kaikki "iskät" katoaa eron jälkeen elämästä.
No hylkäämiskokemuksiahan se lapsi saa toistuvasti, jos kaikki "iskät" katoaa eron jälkeen elämästä.
Niin ja se voi vaikuttaa aika paljon tulevaisuudessa siitä, mitä lapsi ajattelee parisuhteesta ja sitoutumisesta.
Pidempi tutustumisaika? Ei heti avoliittoon, ei heti isän rooliin, vaan ekana katsellaan rauhassa tuleeko siitä mitään.
Tiedoksesi: minua ei kiinnosta, mitä joku tuntematon ajattelee minusta palstan perusteella. Ei piirun vertaa. Asia on täysin merkityksetön.
Jos laskee, että arviolta 7 vuotiaalla lapsella on ollut 4 iskää, se tekee keskimäärin 2 vuotta per iskä. Eli ehkä pidempi aika kumminkin, ennenkuin aletaan sanoa iskäksi? Jos tosiaan se oma iskäkin on siellä vielä olemassa, eikä hän ole kuollut. Kyllä iskä on juuri nimenomaan joku muu kuin hetken-elämässämme-äijä.
Pidempi tutustumisaika? Ei heti avoliittoon, ei heti isän rooliin, vaan ekana katsellaan rauhassa tuleeko siitä mitään.