Minä sain Lugeista "raskauden oireita", pientä pahoinvointia, ihme himoja, rinnat tosi kipeet, hajuaisti herkistyi, ym. mukavaa. Tosin en ole koskaan ollut raskaana, mutta tuollaisia oireita olen kuullut kuvailtavan. Oireet hävisi heti, kun testi oli nega ja Luget sai lopettaa.
Huomenna aloitan uuden Luge-kuurin torstaista passia varten (tän Progynovan lisäksi, josta saan jatkuvan päänsäryn). Jännittää ihan älyttömästi selviikö alkiot sulatuksesta (pakkasessa kaksi alkiota yhdessä oljessa). Mulla kun on takana kokemus n. kymmenen vuoden takaa, jolloin aloitin lääkityksen ja mennessäni siirtoon sain kuulla kaikkien kolmen tuhoutuneen sulatuksessa. Otin sen senverran rankasti, että mulle riitti hoidot silläerää. Sitemmin vaihtui mies ja mieli... Nyt sentään lupasivat soittaa to aamuna, kuinka alkioille kävi, ettei tule turhaa reissua.
Meillä menee joulu jännittäessä, tosin toivon, että ympärillä on senverran hyörinää, että unohdan koko jutun vähäksi aikaa. Uutena vuotena alkaa "testata-ei testata" varmasti olla ylivoimaista! Olishan se mukava uuden vuoden aloitus saada plussa... =)