Heipparallaa vaan kaikille! Eei sitä malta täältä pysyä poiskaan, vaikka yrittää - jotta saisi vähän muuta ajateltavaa. Kovasti kiinnostaa kuulumiset teille muille?
Mithril, tosi hieno homma, että sinulle siirrettiin nyt kaksi alkiota! Toivotaan nyt, että tarraa jompi kumpi kiinni! :hug: Itse kysyin tosiaan sillon viime siirrossa hoitavalta tohtorilta, että miksi tehdään mitäkin.. Eli kysyin tästä kahden alkion siirrosta, ja miksi siihen ryhdytään tai ei ryhdytä. Hän vastasi, että kun siirretään kaksi, esim heikompaakin yksilöä, niin ne auttavat toistaan kiinnittymään ja ovat kahdestaan siis voimallisempia. Kaksosraskauksista hän sanoi, että se on niin pieni todennäköisyys, että kaksoset tulisi, että todennäköisempää on näin kaksi siirrettäessä, että toinen siis kiinnittyisi. Mutta yleensä esim. ikä 35v. on kriteeri, jolloin aletaan siirtelemään kahta heti alkukättelyssä, jotta raskaus saataisiin aikaan mahd. nopeasti..
Ja minullahan tämä ikä alkaa kohta olla käsillä, että varmaan sitten tammikuulla siirretään ne kaksi yhdessä. Vaikka toisaalta mietin sitäkin, että sitten ei ole enää mitään siirrettävää, jos ne menee mönkään. :ashamed:
Mites teillä muuten? Jäikö teille pakkaseen vielä?
Ei kait niistä lugeista nyt mitään ihan kamalia oloja tule.. ja ne kestää, kun tietää niistä koituvan hyödyn.
Vai mitä? Onko sulla tullut jotain erityistä oiretta niistä?
Mulla ei kyllä ollut mitään ihan kamalaa, - pahaa oloa, pyörrytystä, valumista lukuunottamatta. Mutta nehän nyt alkaa tuntua ihan normaaliololta, kun sitä on ollut mun mielestä koko hoitojen ajan..