PAS huhtikuussa

MOI! Mites muilla piinistelijöillä menee ? pp3 tänään, ja ei ainakaan vielä minkäänlaisia oireita..
aika matelee hitaasti, yritän olla koko asiaa miettimättä, mutta hankalaa on. Sen oon päättänyt, että testiä en ennen testauspäivää tee , koska viime kerralla tuli tehtyä ja muutaman päivän ehdin iloita plussasta kunnes menkat alkoi, oli kemiallinen raskaus.
Tsemppiä muille piinistelyyn :) ja negan saaneille voimia :hug:
 
Anna76 Varmaan ihan fiksua testata vasta testipäivänä. Saattaapi moni negakin ehtiä plussaksi testipäivään mennessä ja tietysti valitettavasti myös toisin päin. Kyllä piinapäivät ovat todella piinaavia päiviä. Mulla menee järki tässä hommassa. Tänään vasta pp6 ja järjestä enää rippeet jäljellä.

ON:Meillä oli ensimmäinen vapaa viikonloppu miehen kanssa pitkään aikaan. Ei tarvinnu lähteä mihinkään eikä meille tullut ketään. Saatiin olla kahden, nukkua pois univelkoja ja olla vaan rentona, ilman paineita. Annoin ruholleni luvan levätä. Aivoni ottivat lomaa ilman lupaa. Aamupalalla tuumasin miehelleni, että hänen suolakurkkunsa haisevat niin pahalle, että mun iho menee ihan kananmunalle. Enkä edes tajunnut, miksi mies nauraa. Kohta nostelin koipiani puoleen metriin, kun ylitin maassa makaavan puolen sentin paksuisen johdon. Mies kattoo naureskellen mun koikkelehtimistani, että et kai sä vaan kompastu? Nolona tuumasin, että näköharhoja...

Ja muutenkin oon ihan vainoharhainen. Väillä paleltaa ja välillä hikittää. Enimmäkseen hikittää. Välillä viiltää alavatsaa ja välillä ei tunnu missään. Palellesseni tai vatsaa vihloessa hihkun innoissani, että jee mä oon varmaankin raskaana! Mut sit kun iskee hiki päälle tai ei tunnu missään, oon ihan murheen murtama, et nyt lämmöt laskee eikä edes tunnu miltään enkä enää ookaan raskaana. Samalla tunnustelen tissejäni, et miten ne ovat pehmenneet. Juu, ei oo vielä kuin vajaa viikko siirrosta eikä mitään paineita, ei tietenkään.. :|

Tänään pitää sitten yrittää löytää aivot jostakin ja ryhdistäytyä, että selviää edes vappuun asti. Mulla testipäivä on joskus toukkokuun puolella, jos sinne asti edes päästään. Luget eivät pidä mulla menkkoja poissa, jos ne kerran ovat alkaakseen.

Oletteko te muut yhtä heikkohermoisia piinistelijöitä vai olenko mä jo ihan toivoton tapaus? Tsemppiä meille kaikille!
 
hienoa bantsku!!! :heart: onnea!
nega se testi oli tänäkin aamuna, mutta mulla on ollu aikaa sulatella tätä asiaa pari päivää. alku vuodesta 09 päästään uuteen ivf:ään. sitä ennen voidaan kokeilla jos vaikka onnistuttaisi luomusti kun mulla ei enää sitä pco:ta ole, miehellä hieman hidastuneet siittiöt.
halaukset epäonnistuneille ja onnea onnistuneille! täällä seurailen teitä aktiivisesti.
 



:flower: Huhtikuu :flower:

Taivaansilpoja
1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) siirto onnistui ma 7.4, negatiivinen
Saana79 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu)siirto onnistui 24.4
Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen)siirto ei onnistunut
Toiveikas 1.ICSI 02/08 --> nega, 1.PAS (lääkkellinen) siirto ei onnistunut
Pullasorsa 1.IFV 11/05 -->lapsukainen 1. PAS 02/08 --> nega, 2. PAS (luomu) siirto onnistui 14.4
Finttu 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) siirto ei onnistunut
Tyyne73 6.ICSI -->tm , 1.PAS (luomu) vko 17-18
Casa 2.IVF --> nega, 1.PAS lääkkeellinen, siirto onnistui 23.4
Ciana 1.ICSI--> nega, 1.PAS seuraavaan kiertoon?
Anna76 luomu PAS, siirto onnistui 24.4
Kamilla 1.ICSI/IVF--> nega, 1.PAS (lääkkeellinen), ei siirrettävää
Marli, 2.PAS, siirto onnistui 15.4
Aiaifi, luomu PAS, 2 alkion siirto onnistui 8.4
PeePee77, lääkkeellinen PAS, siirto onnistui 11.4
Risto, PAS siirto onnistui 7.4
Angela77 lääkkeellinen PAS siirto onnistui 23.4
Kurreliini lääkkeellinen PAS
Mithril 1.IVF:n 2.PAS
Kipatsu 1.IVF:n 1.PAS luomu, siirto onnistui 22.4
Saranna 3.ICSI:n lääkkeellinen PAS, siirto 28.4
Bantsku 1.ICSI:n 2.PAS, luomu, siirto onnistui 14.4
EnniV luomu PAS, siirto onnistui 23.4

Plussanneet :heart:

Risto 22.4
Aiaifi 22.4
PeePee77 25.4
Bantsku 28.5




 
Saana, eipä oikein muita oireita ollut kuin nuo jotka tuossa sivun yläreunassa jo mainitsin: jalkoihin säteilevä särky ja yhden yön hetkellinen vatsakipu. Tänä aamuna testaamaan kömpiessäni tuntui olo ehkä vähän ällöltä, mutta ei kyllä enää yhtään.
Voi kun tämä vaan pysyisi!!!!
/Bantsku
 
Kyllä se verikoe vahvisti plussan!
Nyt ei auta kun toivoa parasta, että kaikki olisi hyvin. Ultra ajankin sain jo klinikalle, mutta en nyt yhtään muista milloin se on, joskus ikuisuuden päästä. Soitetaanko neuvolaan vasta kun klinikalla on katsottu, että onko siellä elämää, vai voiko jo ennen soitella? Ja pitääkö sinne het'ensimmäiseksi henkäistä että hoidoilla alkuun saatu?

Pullasorsalle minultakin :hug:

Ja Sarannalle ja Tyynelle hirmuisesti onnea pas:iin!

/Bantsku
 
Ai niin, jäi vielä vastaamatta Saanalle, että yksi vain siirrettiin, kun toinen ei selvinnyt. Ja siirrettykään ei ollut kovin hyvälaatuinen, että katsotaan..... Ainakin se on nyt tarttunut! Kun vielä pysyisi....
Bantsku
 
Pullasorsalle voimia vielä lisää! :hug: :hug:

Anna, Enni, Angela? Onko mitään tuntemuksia????
Mulla maha pömpöttää lugeista ja väsyttää noi lääkkeet ihan törkeesti.
Alavatsa on painava ja luulen et polttelee ihan lievästi tai sitten kuvittelen sen.
 
Onnea Bantsku, upeeta!

Saana, kuulostaa hyvältä noi tuntemukset! täällä ei mitään kummempia oireita. Vatsassa murisee ajoittain, mutta teki sitä kyllä ennen siirtoakin.. Rinnat on ihan lörpöt.. Mut yritän ajatella ettei vielä oliskaan tuntemuksia, vaik olis tarrannut kiinni!

Plussaajat, lopetitteko luget plussa testiin?
 
Bantskulle tuhannesti onnea!

Ja Pullasorsalle pahoittelut negasta ja :hug:

Omaa napaa: minkäänlaisia tuntemuksia ei ole suuntaan tai toiseen. Kova väsymys on, mutta voi johtua lääkkeistä tai siitä, etten yksinkertaisesti ole moneen yöhön saanut kunnolla nukutuksi. Vähän masussa jotain vihlaisuja silloin tällöin, mutta varmaankin ihan normaaleja vihlaisuja, joihin nyt vaan kiinnitän erityisesti huomiota. Vähän flunssan oireitakin on, mutta koko perhe enemmän tai vähemmän räkätaudissa, joten johtunee siitä.

Kysymys lämmöistä: nouseeko lämmöt lääkkeellisessäkin PASissa, kuten normikierrossa ovulaation jälkeen, tietääkö kukaan? Sorruin sitten mittaamaan lämmöt ja ne on ihan normaalilla tasolla ja siitä jo vähän masennuin :(

Testata ajattelin sunnuntaina, kun on pp 11. Sinne on vielä pitkä aika....
 
Tyyne73: paljon peukutuksia vappuaatolle, että pääsette siirtoon!

Meillä selvisi yksi sulatuksesta ja nyt Toivo on kyydissä :) Pakkaseen ei jäänyt enää yhtään huurunenää, 2 muuta eivät selvinneet...Veritesti on 12.5, mutta kyllä minä sinä samaisena aamuna ensin teen testin kotosalla.

Saranna ja Toivo
 
Sarannalle onnittelut onnistuneesta siirrosta! Peukutuksia ja kärsivällisyyttä piinapäiville.

EnniV Ei mullakaan kummempia muutoksia rinnoissa ole, mitä nyt luget hetkellisesti tuntuu vähän vaikuttavan. Aamulla ennen ylösnousua, jos tunnustelen, niin ehkä hyvällä mielikuvituksella voisi kuvitella niiden olevan vähän erilaiset, mutta pystyssä ollessa tuntuvat ihan lörpöiltä. Siinä sitten olen ihmetellyt rintojeni elämää ja mahdollista raskautumista suuren epäuskon vallassa.

Angela77 Pitäisin myös vihlaisuja ihan asiaan kuuluvina. Mun vihlaisut meni parissa päivässä ohi ja nyt on hirvittävät alavatsa- ja selkä kivut tulleet tilalle. Eilen pp6 ne alkoivat ja tänään tuntuvat jatkuvan. Vähän mua pelottaa noi jomotukset.

Ei kannata noista lämmöistä masentua. Ei mullakaan aamulämmöt ole miksikään muuttuneet (luomukierto). Illalla on sitten ollu vähän koholla, mutta niinhän ne mulla aina näin keväisin.
 
Plussa tuli taikka haamu, mutta selvä. Ei mitään oireita!!!!!!!
Ehkä väsymys, mutta luulen sen johtuvan siitä, kun olemme tehneet päätöksen adoptiosta ja se on laukaissut stressin.
Ei tunnu todelliselta, teen perjantaina uuden testin, sanottiin avalta.
Onnea Bantskulle :flower:
Täällähän näyttää muutenkin lupaavalta. MAHTAVAA
Onkohan ne Maukat siellä? :wave: :wave:
 

Yhteistyössä