PAS huhtikuussa

Joo o, tänään se sitten alkoi... olen yökkinyt useamman kerran tämän aamun aikana. Vielä ei ole tullut mitään ylös, mutta mahassa on vääntänyt joka kerta kun olen yökännyt.

Olen menossa töihin asiakaspalveluun tänään, joten saas nähdä millainen päivä on tiedossa. Se yökki kun ei mitään varoittele, vaan suoraan vois vaikka pöydälle yökätä.
:D
No semmottis, tämmöttis ja tommottis ja kai sillattiski sit.
Joo ultra on sit 20.5, vit vaan toivotaan että siellä on kaikki niinkuin pitää ja oikeissa paikoissa.
 
marli : kuullostaapa ööö.. hyvältä. Siis se, et on oireita, ei ne oireet. :LOL: Mitenkähän asiakkaasi suhtautuisivat, jos pitäisit varuilta pesuvatia pöydällä, jos vaikka sattuis jotain ylös asti nousemaan? Toivottavasti nyt kuitenkin pysyis vielä vaan pelkkänä kuivana yökkäilynä. Toivottavasti saadaan hyviä ultrakuulumisia sitten. Mulla ultra on vasta kuun lopussa. Ei jaksais millään oottaa.
 
No moikka taas,
Olin tänään ensiavussa käymässä, johtuen vatsan toispuoleisesta kivusta.
Tuntui kuin munasarjoissa olisi jotain. Klinikalta käskivät käymään tarkistamassa tilanteen.
Ettei vain olisi kohdun ulkopuolinen raskaus.
No ei ollut!
Maukat olivat ihan oikeassa paikassa rv.6 sikiökaiku havaittavissa, joten ei ole ainakaan tuulimuna raskautta. Ensi viikolla pitäisi sitten löytyä ne sydänäänet.

Eli ensi viikon varhaisultra olikin jo tänään ja seuraavan kerran sitten 2.5 viikon päästä.
Nyt vain toivotaan parasta ja kyllähän ne Maukat siellä pärjää.

Marli ja Maukat ilmoittautuneet B) :wave: :wave:
 
Hienoa marli,että maukat voi hyvin.

Se jännä päivä lähenee aiaifi:lläkin.

On tää yhtä helvettiä(anteeksi kielenkäytös).Eilen olin onneni kukkuloilla ja yöllä alkoi taas vuoto.Kyllä tuli hätä,että nytkö se menee kesken.Onneksi vuoto loppui heti aamulla.Soitin sitten tänään polille ja hoitaja lohdutteli,että jos menisi kesken tulisi vuotoa paljon runsaammin kuin nyt miun tapauksessa tuli.Ja olisi kipujakin.No hyvä,näillä mennään.Mutta pää ei meinaa kestää tätä vuoristorataa. :(
 
Risto, ymmärrän täysin sun huolen, sillä mulla on nyt ollut viikon ajan sellaista pientä vuotoa.
Onko sulla ollut useinkin vuotoaa?
Luitko jo sen linkin minkä lisäsin, siinä on myös siitä vuodosta.
Muakin jännittää koko ajan, heräsin just päikkäreiltä ja näin taas unta että jokin menee vikaan.
Menis tää jännä vaihe jo ohi.
 
Selailin tota linkkiä.Oikein hyvää tietoa ja olihan siellä maininta vuodoistakin.
Ekan kerran vuosin viikko sitten launataina ja nyt sitten taas.Molemmat vuodot on onneksi loppunut hyvin lyhyeen.
Miekii oon nähny unta että vuodan paljon verta ja etsin piilopaikkaa.Kauhean ahdistavaa.Nyt pitäis osata olla onnellinen,mutta koko ajan pelottaa ja ahdistaakin.Ei ollenkaan kivoja tuntemuksia.Miekii ootan että kriittiset 3 kk menisi ja voisi ehkä sitten jo hengähtää ja rentoutua hiukan.
 
Pahoittelut neganneille. :hug:

Marli, sullahan on ihania kuulumisia! Tosi paljon onnea sinulle ja pikku-Maukoille! :flower: :flower: :flower:

on: Mä luulen, että meidän vauvanalut ovat kuolleet molemmat. :'( Sunnuntaina kaikki oli vielä hyvin ja tunsin olevani raskaana. Maanantaiaamuna herätessä vain tuntui, ettei kaikki ole kohdallaan. Oli kamalan ahdistunut olo. Rinnat oli pehmeämmät ja päivän mittaan huomasin, ettei enää minkäänlaisia merkkejä raskausoireista. Ei ole enää edes pissahätä yöllä herättänyt. Ja rinnatkin ovat jo lähes normaalit. Eilisestä lähtien on ollut hieman alavatsakipuja. Kävin eilen mittauttamassa hcg:n. Tuloksen saan tänään ja huomenna mitataan uudestaan, jotta nähdään mihin suuntaan ollaan menossa. Mutta on vahva tunne, että tämä raskaus oli nyt tässä.
 
Kiitos vielä kaikille onnitteluista!

Voi kun ihania tuplauutisia Marlilla ja Aiafilla, lämpimät onnittelut :flower: !

Risto, toivottavasti vuoto loppui lyhyeen ja nyt tästä eteenpäin sitä ei enää tulisi ollenkaan! Piinaavaahan tämä alku tosiaan, mutta ei auta mennä kuin päivä kerrallaan.

Voi Kipatsu, toivottavasti tilanne olis vaan sun oman mielikuvituksen tuotosta ja kaikki olisi masuasukilla mainiosti. Itselläkin pelko kaivertaa mielessä, ja välillä tulee tunne että ei tuolla mahassa ketään ole, pelkkää huijausta kaikki. Yritän kuitenkin siirtää nuo synkät ajatukset pois ja katsella aina päivän kerrallaan. Mikä siis on helpommin sanottu kuin tehty!

Joko olette siirtyneet odotuspuolelle? Mä en oo vielä uskaltanut, vaikka viikonloppuna kävin siellä jo vähän lueskelemassa.
 
Samanlaisia epäuskon tunteita miullakin on kun siulla EnniV.

Miekii mietin pitkään,että uskallanko siirtyä odottajien puolelle, mutta eka ultran jälkeen sinne siirryin.Siirryin ketjuun joka on perustettu lapsettomuuspuolelta alkuvuodesta 2008 plussanneisiin.Siellä on kohtalotovereita ja ymmärrystä.Tulkaa sinne.
 
Hei kaikki!

Vähän tilannekatsausta tässä. eka mittauksessa rv5+2 hcg oli jotain 14 500 luokkaa ja rv5+4 21 000. Eli ei ole tuplannut ei, vaan hitaanlaisesti noussut. Siitäpä sitten voinee päätellä, että jotain taitaapi olla pielessä. Mitenkähän tuon keskenmenon laita on tuon hcg:n suhteen? Nouseekohan se vielä hiukan ennen kuin alkaa laskea?

Nii-in, ei se ole niin helppoa sinne plussanneisiin liittyä, kun on vielä ihan epätodellista ja epävarmaa koko raskaus.. pitää rohkaista mielensä, jos se ei ole jo liian myöhäistä.
 

Yhteistyössä