Anna76 Varmaan ihan fiksua testata vasta testipäivänä. Saattaapi moni negakin ehtiä plussaksi testipäivään mennessä ja tietysti valitettavasti myös toisin päin. Kyllä piinapäivät ovat todella piinaavia päiviä. Mulla menee järki tässä hommassa. Tänään vasta pp6 ja järjestä enää rippeet jäljellä.
ON:Meillä oli ensimmäinen vapaa viikonloppu miehen kanssa pitkään aikaan. Ei tarvinnu lähteä mihinkään eikä meille tullut ketään. Saatiin olla kahden, nukkua pois univelkoja ja olla vaan rentona, ilman paineita. Annoin ruholleni luvan levätä. Aivoni ottivat lomaa ilman lupaa. Aamupalalla tuumasin miehelleni, että hänen suolakurkkunsa haisevat niin pahalle, että mun iho menee ihan kananmunalle. Enkä edes tajunnut, miksi mies nauraa. Kohta nostelin koipiani puoleen metriin, kun ylitin maassa makaavan puolen sentin paksuisen johdon. Mies kattoo naureskellen mun koikkelehtimistani, että et kai sä vaan kompastu? Nolona tuumasin, että näköharhoja...
Ja muutenkin oon ihan vainoharhainen. Väillä paleltaa ja välillä hikittää. Enimmäkseen hikittää. Välillä viiltää alavatsaa ja välillä ei tunnu missään. Palellesseni tai vatsaa vihloessa hihkun innoissani, että jee mä oon varmaankin raskaana! Mut sit kun iskee hiki päälle tai ei tunnu missään, oon ihan murheen murtama, et nyt lämmöt laskee eikä edes tunnu miltään enkä enää ookaan raskaana. Samalla tunnustelen tissejäni, et miten ne ovat pehmenneet. Juu, ei oo vielä kuin vajaa viikko siirrosta eikä mitään paineita, ei tietenkään.. :|
Tänään pitää sitten yrittää löytää aivot jostakin ja ryhdistäytyä, että selviää edes vappuun asti. Mulla testipäivä on joskus toukkokuun puolella, jos sinne asti edes päästään. Luget eivät pidä mulla menkkoja poissa, jos ne kerran ovat alkaakseen.
Oletteko te muut yhtä heikkohermoisia piinistelijöitä vai olenko mä jo ihan toivoton tapaus? Tsemppiä meille kaikille!