PAS huhtikuussa

Hei, mitä mieltä ootte, kannataako seuraava PAS-i tehdä heti seuravaan kiertoon, eli ei jää kiertoa väliin? Eli nyt huhtikuussa tuli PAS-ista nega, mutta kannataako siis tehdä uusi yritys jo toukukuussa? Tekisin kesäkuussa, mutta klinikka mene niin aikasin kesälomalle, että ei ehdi... Syksyllä taas halusimme aloitta jo uutta ICSIä.....

Voiko joku kertoa, mitä on lääkkeellinen PAS? Pitääkö myös metsästää ovista? Eli riippuuko siirto oviksen päivästä? Tai ei?
Anteeks kirjoitusvirheistä....
Olis hyvä, jos joku osais vastata!
 
Kipatsu miullakii oli hiki koko piinailun ajan.Ei mitään kylmyyksiä koko aikana.Joten kyllä se plussa on mahdollinen hikipäillekkin :LOL:

EnniV Miulla jatkuu luget ainakii kakskuukautta plussan jälkeen.En tiedä mikä on yleinen tapa,mutta näin ainakii miun kohalla.

ciana en oo varma onko tää nyt oikeeta tietoo lääkkellisestä passista,mutta miulla kuukautiset käynnistettiin teroluteille,ei siis metsästetty ovista ollenkaan.Sitten nolla ultrattiin ja popsittiin hormooneita, jotka jatkuu edelleen plussan jälkeenkin.kp 18 tehtiin siirto.Näin miulla,en tosiaankaa tiedä onko oikee määriteltä,mutta tälläin tehtiin.Miulla ku omat kuukautiset on niin epäsäännölliset,että siirtoon ei ois päästy ikuna kuuna koskaan.

PeePee kovasti paljon toivon, että kaikki menee parhain päin.
 
Ei enää haamua. Selkeet viivat on.
Aamu alkoi testillä.... no tietenkin :D
Voi PeePee, uskon että yläkerrassa vaan peläytellään, että osaa olla varmasti onnellinen.

Pitäiskö mun mennä veritestiin? Klinikalta ei sanottu mitään.
Käskettiin vain tehdä testi uudestaan perjantaina.

Ciana. Mulla tehtiin 1. ja 2. pas peräkkäin ja toisesta plussasin. Se nyt vaan on niin sattuman kauppaa millä kerralla onnistuu. Meidän lääkäri oli silloin sitä mieltä, että perään vain, kun tulee se kesätauko kuitenkin. Siinä on sitten taukoa tarpeeksi.
On kuitenkin jokaisen oman mielen mukaan!

Olemme menossa adoption alkuinfoon toukokuussa, mukavaa.
Tässä ei uskalla ajatella tai toivoa miten käy. Lähdemme kuitenkin adoptio prosessiin, käy niin tai näin.

Terkkuloin Marli & Maukat :wave: :wave:
 
Marli, onnea kovasti! Meinaatteko jatkaa adoptio-prosessia, vai voiko sitä jatkaa, jos odottaa omaa biologista lasta?

Täällä kaikki ne olemattomat pienen pienetkin oireet ovat nyt kaikonneet. Maha ei enää murise yhtään, eikä ole turvoksissakaan, mitä vielä viime viikolla oli. Väsynyt olen ollut, kuten aina ennen niagaraa. Nyt aamulla hikoilin ja olen tosi ärtynyt ja ahdistunut, jotka nekin viittaavat tädin tuloon :( . ARRGGHHH! Oon ihan loppu tähän piinailuun. Jos uskallan, niin testaan tod.näk. jo viikonloppuna.

Tsemppiä kaikille ja aurinkoista vappua! B)
 
Hyvää vappua kaikille!!! =)

Täällä vaan odotellaan, kun aika kuluu hitaasti. Mulla on nyt eilisestä asti (pp 6) ollut nippailuja masussa, joita ei ollut edellisessä PASissa. Tietysti toivon, että se olisi positiivinen merkki, vaikka nyt alkaa jo vähän taas usko mennä onnistumiseen. Viikko vielä pitäisi jaksaa ja sitten pitäisi mennä veritestiin. Kotona kyllä teen testin jo aiemmin, katsotaan minne asti maltan odottaa :|

Meillä on tarkoitus tehdä seuraava PAS heti perään, jos nyt siis tästä ei onnistu. Meillä on mahdollisuudet vielä kahteen PASiin, jos vaan alkiot selviää sulatuksesta, pakkasessa 4 alkiota, kahdessa oljessa. Tavoitteena hoitaa PASit "alta pois" kesän aikana, että jos IVF on sitten vuorossa, niin ehtisimme senkin tehdä, ennenkuin palaan töihin syksyllä hoitovapaalta. On niin stressaavaa käydä hoidoissa työaikana, kun saa selitellä ja selitellä... töissä siis totuutta kukaan ei tiedä.

Käykö teistä kukaan VL:ssa hoidoissa, tiedättekö miten siellä on kesätauko tai onko sellaista?

 
APUA :/

Lugejen mukana oli tullut jotain rusehtavaa pikkuhousunsuojaan!! Nytkö jo vuoto alkaa??? Laskeskelin, että tähän aikaan pitäisi menkkojen alkaa, jos luget ei olisi edellisessä kierrossa siirtäneet menkkoja, joten voisiko johtua siitä? Siirrosta tasan viikko aikaa, joten kyllä nyt menee usko mun kohdalta PASin onnistumiseen, jos jo nyt menkat alkaa ja luget ei niitä pidä poissa :'( Mahassa on ollut kovia nippailuja, osa menkkamaisiakin, joten kai se vuoto sieltä sitten alkaa.
 
Angela77 älä vielä menetä toivoasi.Meille lääkäri sanoi että rusertavaa vuotoa voi tulla, koska luget voi ärsyttää.Se ei tarkoita vielä mitään.Vasta kun alkaa kirkas vuoto nii sitten voi huolestua. Pidetään peukkuja että menee vuoto ohi.

Hyvää vappua kaikille!
 
Hyvä hyvä PeePee B)
Onnea Tyyne73 :flower:
Pelottaa niin paljon että perjantaina alkaa menkat. Mulla on useasti kuukautiset alkanut viikon myöhässä, tosin en ole silloin testiä tehnyt, joten ei ole tietoa olenko silloin ollut raskaana..
Meinataan nyt mennä sinne adoptio alkuinfoon ja katotaan sitten.
Mun mielestä ei voi hakea adoptiota raskaana ollessaan, mutta sitten taas.
Tää tuntuu niin epätodelliselta, ei uskalla edes toivoa.
 
Angela, toivottavasti vuoto loppuisi lyhyeen. Ja vaikka ei loppuisikaan, niin yhdyn edellisten kommentteihin, että on enemmän kuin yleistä, että tuhrua ja vuotoja tulee. Hermojahan se raastaa, ja itse odotan kauhulla, kun varmaan huomenna tai lauantaina tuhruttelu tekee comebackit. Onko sulla muita oireita?

Marli, toivon niin että teillä kaikki jatkuu hyvin ja ne maukat siellä on tarranneet kiinni seuraavaksi 9 kuukaudeksi!

Omaa napaa sen verran, että oireita ei oo kerta kaikkiaan minkäänlaisia. Väsymystä edelleen, mutta joka kierron loppuvaiheessa mä oon jotenkin väsynyt. Sunnuntaina tulee kaksi viikkoa oviksesta ja ajattelin, että voisin testata silloin. Ajattelin hommata jonkun erityisherkän testin, vaikka tähän asti oon testaillut apteekin omalla. En kyllä haluais mitään haamuplussia, mutta haluisin tietää onko siellä edesä mitään yritystä menossa... Millä testeillä plussanneet saitte ne plussat kehiin ja mitkä pp:t teillä oli silloin kehissä?
 
Kiitos kiitos kaikille onnitteluista. Sitä kun ei uskalla toivoa tätä päivää pidemmälle.
Älä huolehdi EnniV, täällä on moni plussannut oireitta.
Juttelin tänään isäni kanssa ja kerroin tehneeni testin tiistaina.
Emme uskaltaneet siitä enempää jutellakkaan. Isäni muistutti kolmesta riski kuukaudesta.
Juteltiin sen jälkeen adoptiosta ja hän oli iloinen, että joka tapauksessa meinaamme lähteä hakemaan adoptiota.
Mä olen nyt tehnyt joka päivä testin tiistaista lähtien, jos raskaus jatkuu niin varmaan teen koko loppuraskauden ajan joka aamuna testin. :D
 
Onnea vielä täältäkin marlille plussasta! :flower: :flower:

Ja Tyynelle hienosti menneestä siirrosta! Onnea ja peukutuksia piinapäiville!:flower::flower:

Piinailijat huhuu..! Miten teillä mennyt nämä pitkän pitkät piinapäivät? Onko mitään tuntemuksia?

ON:Mulla oli 4 päivää ihan hirveät menkkakivut. Paljon kovemmat kuin menkoissa yleensä. Tänään tuntuisi olevan vähemmän kipuja, mutta pelko vaan puskee väkisellä pintaan. Viimeksi vuoto alkoi pp10 ja tänään on pp10. Että mua hirvittää. Enkä malttanu olla eilen testaamatta ja selvä haamuhan sieltä tuli. Tiedän, että kaikki voi vielä muuttua enkä uskalla iloita saadusta haamusta. Mutta tiedänpähän nyt senkin, että ainakin jompi kumpi alkioista on edes hetkeksi tarrannut kiinni, joka nyt edes vähän lohduttaa.
 
Hienoa Kipatsu haamusta :flower: ! Toivotaan, että haamu vahvistuu entisestään!

Itsellä pp4 menossa. Pp2 oli ihme vihlaisuja masussa ja nivusissa samoin eilen vähän, mutta muuten ei mitään, ei niin mitään! Mutta ihan alussahan tässä vielä ollaan. Onneksi elo on ollut sen verta kiireistä, etten oikeasti ole ehtinyt koko ajan miettiä asiaa. Kunhan testipäivä lähenee, niin varmasti tuokin asia korjaantuu.
 
Kipatsu, Apua pelottaa positiivisesti sun puolesta. Tääl pitäis olla semmonen kynsiä hermostuksissaan pureskeleva naama.

Mulla oli oikeena testipäivänä haamu ja pelot myös ja seuraavana päivänä ei mitään haamuja.

Tää on ihan kauheeta, kun olin jo niin innoissani adoptiosta ja saanu tään ressin karsittua pois, niin nyt tää vasta piinaa on.
Koko ajan on pelko pyllyssä mennä vessaan, ettei váin olisi mitään vuotoa tullut.
 
Kipatsu, haamu on kyllä jo tosi lupaava merkki, varovaiset onnittelut! Menkkakipujen tyyliset kivut ovat tosi monella ensimmäiset raskausoireet, voi johtua esim. siitä että kohtu alkaa kasvamaan. Millä testillä testasit?

Mä varmaan testaan myös sunnuntaina, ellen lähde viikonlopuksi mökkeilemään, jolloin en varmaankaan viitsi testata, kun siellä on muitakin ihmisiä. Jos on nega, niin sittenpähän voi valmistautua pahimpaan. Nyt kun mitään tuhrua ei vielä ole alkanut niin sitä on niin toiveikkaana, ja mitä pidempään toiveita elättelee niin sen hirveempi pudotus. |O

Mites muut piinailijat? Saana, huhuu?
 
Vapun jälkeistä elämää kaikille!!!

Täällä ollaan epätoivon ja toivon partaalla B) Keskiviikkoinen vuoto ei sitten ollutkaan mitään vuotoa, luultavasti olin pitkillä kynsilläni vähän raapaissut lugeja laittaessa, koska sen jälkeen ei ole tullut mitään vuotoa, ja sitä pientä rusehtavaa pikkuhousunsuojassa ei voi nyt jälkikäteen vuodoksikaan lukea.

Oireista: mahaa vihloo ja nipistelee edelleen. Rinnoissa ehkä jotain tuntemuksia. Mun rinnat ei ikinä reagoi menkkojen tulemiseen yms, joten se nostaa pientä positiivisuutta ilmaan. Muistelen vaan sitä yhtä ja ainoaa raskauttani ja en muista, että mulla olisi silloin ollut rinnoissa mitään tuntemuksia. Väsyttää kovasti (vappuna menin nukkumaan klo 22...) mutta en tosiaankaan ole pystynyt nukkumaan nyt moneen yöhön ja lääkkeetkin voi väsyttää. Lämpöjä mittailen edelleen, mutta ne on normaaleissa lukemissa. Pissin väri on muuttunut vihertäväksi, mikä kävi myös siinä ainoassa raskaudessa, jonka olen kokenut. Eilen iltapäivällä oli etova olo... Masu on turvoksissa, mutta onpa tässä tullut syöpöteltyäkin vapun kunniaksi. En osaa siis sanoa juuta tai jaata näiden oireiden perusteella. Edellisessä kierrossa olin satavarma jo tässä vaiheessa, että nega tulee, nyt en niin varma, mutta pessimistisesti ajattelen, että nega tulee. Edellisen kerran kun tässä tilanteessa olen ollut, niin tiesin paria päivää ennen veritestiä olevani raskaana, tunne oli tosi vahva ja en yllättänyt yhtään, kun kotitesti näytti plussaa. Kotitestin ajattelin tehdä maanantaina, jos sinne asti pystyn odottamaan. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja marli:
Kipatsu, Apua pelottaa positiivisesti sun puolesta. Tääl pitäis olla semmonen kynsiä hermostuksissaan pureskeleva naama.

:LOL: Tuollainen naama olisi varmaan eniten käytetty täällä heikkohermoisten piinailijoiden keskuudessa.

EnniV : En tiedä, olenko kuvitellut vaiko ihanko oikeasti oli tässä 3 päivää huonoa oloa pitkin päivää, mutta tänään ei ole ollut sitten mitään oireita siihen suuntaan. Pahaolo on kadonnut kipujenkin kadottua.. Kivutonna ja hyvä vointisena on tietysti kiva olla, mutta kyllähän tämä jo vähän huolettaa.

Testasin Aconin herkällä. Ihan selkeä viiva tuli, mutta himmeämpi kuin kontrolliviiva.

Toivotaan, ettei sinua kohtaa pudotus, vaan leijailet onnesta plussanneena.
 
Hei kaikki!
Mulla on pp8 ja oireet on vahvistunut, pieni alavatsan nippailu on muuttunut säryksi, joka ruokailun jälkeen voimistuu ja iltaa kohden aina. Aamuisin oireetonta. Pissassa oli outo lisähaju :ashamed: . Jännittää niin kovasti ja pelottaa jos putoaa täältä pilvistä.

Kipatsu, kyllä sä olet raskaana ja kaikki menee hyvin!!! Onnea!!
 
HEI!
SaanaS: Mulla kans menossa pp8 tänään ja samanlaisia oireita on. Alavatsaa sillälailla jännästi jomottelee, varsinkin tänään kun on tullut tehtyä pihahommia vähän enemmänkin...
Välillä vihlasut tuntuvat myös navanseudussa.
En tiedä johtuvatko nuo vatsatuntemukset sitten lugeista ? En kans uskalla vielä ajatella juuta eikä jaata koko asiasta. On tullut petyttyä niin monta kertaa. Aiotko oottaa viralliseen testipäivään ennenkuin testaat ? Itse yritän ainakin sinnitellä, mutta saa nähdä.
Pidetään peukkuja! =)
 
ANNA: mullakin tuntuu välillä navan vieressä ja välillä jomottaa oikeasta kyljestä ja välillä juilii häpyluun alta. En kestä jos nää kaikki oireet tulee lugeista. . .
Aion testata huomenaamulla ekan kerran kun en enää kestä. (silloin pp10)

Toivoa!!!! :flower:
 

Yhteistyössä