PAS huhtikuussa

Mahtavaa aiaifi , todella mahtavaa! Onnittelut plussasta! :flower::flower: Ei sinulla olisi mitään vinkkiä meille? Miten elelit siirron jälkeiset päivät?

Kiitokset kaikille peukutuksista! =) Toivotaan parasta meille kaikille!
 
Kipatsu Ihan normaalisti mutta koitin välttää turhia rasituksia. Mitään poppakonsteja ei ole yritetty ja en niihin niin hirveästi usko. Luulen että parasta on ettei yritä siinä siirron aikana ja heti sen jälkeen tehdä mitään radikaalia muutosta elämään.
 
aiaifi Näinhän se varmasti on. Ei auta poppakonstit. Mutta ehkä juuri se parin päivän rauhallisempi elämä ainakin rauhoittaa omaa mieltä. Vaikka sitten kävisikin köpelösti, niin ei tarvitse ainakaan itseään syyttää liiasta rehkimisestä, oli lepäilystä sitten apua tai ei.
 
Lämpimät onnittelut plussanneille. Enkeleitä matkan varrelle

Mä sitten osaan sählätä ton digitestin kans. Eilen töissä yritin eka kertaa testata aamupäivällä ja laite ilmoitti kokoajan jotain vikailmoitusta enkä saanut tulosta näkyviin. Illalla kotona harjoittelin uudestaan ja se toimi vallan mainiosti. No tänään taas töissä aamupäivällä aloin innoissaan testaamaan niin taas sama juttu vika ilmoitusta vaan pukkas... hittolainen. no kävin ostaa halpis Acon testejä pitää kai alkaa tehdä niitä... hieno ja kallis digitesti aiheuttaa vaan ylimääräistä päänvaivaa....

Tyyne
 
Wau, täällähän tulee plussia ihan roppakaupalla! Onnea Aiaifi, ihan juttu! :heart:

Täällä päästiin siirtoon, vaikkakin molemmat oljet, joissa kummassakin 2 alkiota, jouduttiin sulattamaan. 2 alkiota kuitenkin selvisi ja molemmat siirrettiin! Hui. Toinen ei ollut jatkanut jakautumista, joten lääkäri piti aika epätodennäköisenä kaksoisraskautta. Iloitsen nyt kuitenkin siitä, että siirtoon päästiin ja toinen ilmeisesti oli vähän paremmassa jamassa! Nyt pari tuntia siirron jälkeen mahassa jo möyryää, vaikka lugetkin aloitan vasta huomenna, eli ei voi laittaa niiden piikkiin. Toivottavasti alkiot eivät kuitenkaan säikähdä tätä meteliä |O .

Oliko muilla siirtoja tänään? Saanalla taisi olla siirto huomenissa, siirretäänkö teillä yksi vai kaksi?

Kipatsu ja muut, mä meinaan kanssa ottaa rauhallisesti tulevan viikon. Viimeksi oli sellainen tilanne, että oli vähän pakko urheilla, ja sitä olen jossitellut enemmän kuin tarpeeksi. Nyt siis jätän urheilut sikseen, jos kävelyä ei lasketa urheiluksi. :)

Entä kuka onkaan seuraavana testausvuorossa?

Mikä Ristolla on oiretilanne? Saitko jo ultraan aikaa?
 
Siirtokuulumiset meiltä: siirto onnistui, yksi 7-soluinen alkio siirrettiin, toinen ei selvinnyt sulatuksesta, meillä siis 2 alkiota/olki ja 3-päiväisiä, joten selviämisprosentti sulatuksesta 2-päiväistä pienempi. No, pääasia, kun yksi selvisi, eihän meille kahta olisi edes siirretty, joten ei tarvitse nyt jossitella tuota asiaa.

Nyt sitten jännityksellä odotetaan miten käy. Tällä hetkellä ihan positiivisin mielin, mutta katsotaan katsotaan... viime siirron jälkeenkin olin aluksi positiivisella mielellä, mutta viikko siirron jälkeen olin jo ihan varma, että negaa tulee ja niin tulikin.

Lugeista ei tällä kertaa (ainakin vielä) ole tullut mitään sivuvaikutuksia ja progynovankin sivuvaikutukset katosi neljännen päivän jälkeen.

Nyt esikoinen pitää niin kovaa ääntä (nälkä) että on mentävä!
 
Onnea siirrännäisille :LOL: (siis siirrossa käyneille)

Miulla ei noita oireita hirveesti ole,vähän vatsaa nipristelee ja rinnat on arkana.Siinäpä sitä jo onkin.Ultran sain 12.5.

Tsemiä piinailijoille!Kuka testaa seuraavaksi?
 
moikka kaikille.
Ollaan nyt tultu siihen tulokseen, että lähdetään adoptioprosessiin.
Tuntuu niin siltä ettei pysty elämään normaalia elämää kun tää vie kaiken energian.
Vielä on neljä alkiota pakkasessa ja ne käytetään jos ne selviää pakastuksesta.
Eli ensi kuuksi riittää vielä siirrettävää. Soitan huomenna pelastakaa lapset ry hyn ja katotaan miten se adoptio lähtee etenemään.
Monta vuottahan siihen tulee kulumaan, mutta sitten lopulta saamme sen oman vauvan.
No eihän sitä tiedä miten ensi kuussa tulee käymään.
Mulla ei ole ollut mitään oireita ja varma olo negasta, joten tästä hoidosta ei varmasti plussata.
Elämä voittaa kuitenkin, on ollut ihanaa ja helpottavaa tehdä ratkaisu adoptiosta.
Meille on aina ollut se varmaa, että vaikka saisimmekin oman biologisen lapsen, niin adoptoisimme myös.
Eihän sitä koskaan tiedä vaikka luomunakin joskus onnistuisi, onhan meillä joskus niin käynytkin (1.5 vuotta sitten),mutta meni alkuvaiheessa kesken.
Risto ja Aiaifi PALJON PALJON PALJON ONNEA TEILLE.
:heart: :heart: :heart:
 
PeePee, nyt en ihan varma ole mitä se lääkäri sanoi toisesta alkiosta, voi hyvin olla, että ensin oli jotain tapahtunut, mutta sitten lopettanut... Mutta joka tapauksessa oli heikompi laatuinen kuin se toinen :ashamed: Älä ihmeessä näiden mun jorinoiden perusteella jossittele! Meinaatko mennä veritestiin perjantaina?

Angela, meillä oli kanssa 3-päiväiset alkiot ja tosiaan molemmissa PAS-siirroissa jouduttiin sulattamaan 2 olkea, yhteensä 4 alkiota per kerta, eli meillä ei selviytymisprosentit olleet kovin hyvät. Pääasia kuitenkin on, että kyytiläiset mukana!

Kipatsu, peukutuksia myös sinne, toivottavasti kyytiläiset olisivat kevätauringosta innoissaan, ja jaksaisivat matkassa mukana!
 
Marli, onnea rohkeasta ja hienosta päätöksestä! Meillä on adoptio-asia käsittelemättä, mutta varmaan siitä ruvetaan kunnolla keskustelemaan, jos tämä pas ei tuota tulosta. Sillä nyt meillä pakkanen on tyhjä. Minäkin ajattelin ennen lapsettomuusasiaa, että haluaisin biologisten lasten lisäksi todennäköisesti adoptio-lapsen. Nyt viime vuodet tämä lapsettomuus on ollut niin kipeä asia, että adoptiotakaan ei ole oikein osannut ajatella. Ja senkin prosessin rankkuus pelottaa. Pikku hiljaa ajatus adoptiosta kuitenkin kytee taustalla, ja voi hyvinkin olla, että siihen myös päädymme! :heart:
 
:heart: Tänään oli yhden alkion siirto. Alkio selvisi hyvin sulatuksesta ja raskautumismahdollisuudet hyvät. Voih kun onnistuisi ja uskaltaisi nauttia...

Lämpimiä ajatuksia ja jaksamisia eteenpäin negan saaneille ja siirtoon pääsemättömille.

Onnea plussista -jee jee =) Me muut tullaan perässä.
 
Kiitos kysymästä, oikein hyvin. Kaikki meni suunnitellusti, eli yksi yksinäinen (eri oljessa) suli nätisti ja pysyi kahdeksansoluisena vaurioitumatta. Pakkaseen jäi vielä 4, joten olen todella onnellinen ja iloinen.

Miten pää kestää 2 viikkoa??? Kaikki vinkit otan käyttöön, olen maailman kärsimättömin ja kovaan kouluun tässä joutunut.... :headwall: :headwall:
 
Saanalle onnittelut hyvin onnistuneesta siirrosta! :flower: Pidetään peukkuja piinapäivillesi.

Piinapäivät voivat olla todellista piinaa ja aika yllättävän pitkä. Ei ole valitettavasti vinkkejä tarjota, mutta mielelläni niitä kuulisin myös. Itselläni vasta pp2 ja tuntuu, että jo ikuisuus tässä on menny ja toinen ikuisuus vielä edessä ennen kuin testaamaan pääsee.
 
Joo... mitähän tässä keksis. Myöhemmin onnistuvissa Annuli testaili varmaan joka päivä kolmesti aikansa kuluksi (terkut vaan Annulille :D ) ja plussa näkyi pp7. Itse ajattelin ekan kerran kokeilla ehkä pp 10.... oon tosi tosi malttamaton mutten Annulille kuitenkaan sukua (kai) B) :)
 
HEI!
Tänään siirrossa käyty ja mukana olis nyt yksi 6-soluinen alkio. Pakkaseen jäi vielä yksi.
Jännittävät ajat edessä... Luget aloitan vasta huomenna. Onko muilla minkälaisia ohjeita lugejen käytöstä. Aloitatteko siirtopäivänä vai vasta seuraavana ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anna76:
HEI!
Tänään siirrossa käyty ja mukana olis nyt yksi 6-soluinen alkio. Pakkaseen jäi vielä yksi.
Jännittävät ajat edessä... Luget aloitan vasta huomenna. Onko muilla minkälaisia ohjeita lugejen käytöstä. Aloitatteko siirtopäivänä vai vasta seuraavana ?
sitten ei kun piinailemaan! onnea onnistuneesta siirrosta =)
mulla alkoi kans luget siirrosta seuraavana päivänä.
 

Yhteistyössä