PAS huhtikuussa

Taivaansilpojalle minultakin paljon jaksamista surun ja pettymyksen koetellessa nyt :hug: Olen todella pahoillani.
Ei alkanut omakaan viikko hyvin. Toissa yönä sain äidiltäni viestin, että meidän mummu on nukkunut pois :'( Tässä ollaan nyt sitä itketty. Paljon on koettelemuksia, joskus tekisi mieli sanoa yläkertaan, että kiitos, riittää jo :(

Limis ultra oli tänään, limis 8,1 (minullekin sanoi lääkäri, että yli 8 on hyvä ). Just soitti hoitaja ja siirto onkin vasta ensi ma 28.4, kun aamulla sanoivat, että saattaa olla torstaina. On kuulemma ruuhkaa. Piinailut menee siis toukokuulle, JOS sinne asti päästään. Ehtii limis kasvaa entisestään.

 



:flower: Huhtikuu :flower:

Taivaansilpoja
1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) siirto onnistui ma 7.4, nega
Saana79 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu)siirto 24.4
Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen)siirto ei onnistunut
Toiveikas 1.ICSI 02/08 --> nega, 1.PAS (lääkkellinen) siirto ei onnistunut
Pullasorsa 1.IFV 11/05 -->lapsukainen 1. PAS 02/08 --> nega, 2. PAS (luomu) siirto onnistui 14.4
Finttu 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) siirto ei onnistunut
Tyyne73 6.ICSI -->tm , 1.PAS (luomu) vko 17-18
Casa 2.IVF --> nega, 1.PAS lääkkeellinen, siirto 23.4
Ciana 1.ICSI--> nega, 1.PAS seuraavaan kiertoon?
Anna76 luomu PAS, vko 17
Kamilla 1.ICSI/IVF--> nega, 1.PAS (lääkkeellinen) siirto 21.4
Marli, 2.PAS, siirto onnistui 15.4
Aiaifi, luomu PAS, 2 alkion siirto onnistui 8.4
PeePee77, lääkkeellinen PAS, siirto onnistui 11.4
Risto, PAS siirto onnistui 7.4
Angela77 lääkkeellinen PAS siirto 23.4
Kurreliini lääkkeellinen PAS
Mithril 1.IVF:n 2.PAS
Kipatsu 1.IVF:n 1.PAS luomu, siirto 22.4
Saranna 3.ICSI:n lääkkeellinen PAS, siirto 28.4
Bantsku 1.ICSI:n 2.PAS, luomu, siirto onnistui 14.4
EnniV luomu PAS

Plussanneet :heart:






 
Finttu
Taivaansilpoja, nyt sä nostit mun pelkoreaktion. En edes ajatellu, ettei niitä siittiöitä löydy. Voi kamalaa (vai oliko sun miehellä joku muu sairaus takana?)
Ei ole sairautta, lääkäri diagnosoi urologin, ym testin perusteella, että synnynnäinen osittainen tukos. kun siittiöitä tulee, muutamia kymmeniä kappaleita. oli viimeksi puhetta, että jos ja kun uusi hoito kerta tulee, niin varmaan annetaan kaksi näytettä muutaman tunnin sisällä. Siis jos multa tulee enemmän munasoluja kuin viimeksi. Viimeksi löytyi ainakin 9 kpl a-luokan suoraan eteneviä ja muutamia b-luokan.

mutta näissä ainahan on varana, että on low-season... :$
 



:flower: Huhtikuu :flower:

Taivaansilpoja
1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) siirto onnistui ma 7.4, nega
Saana79 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu)siirto 24.4
Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen)siirto ei onnistunut
Toiveikas 1.ICSI 02/08 --> nega, 1.PAS (lääkkellinen) siirto ei onnistunut
Pullasorsa 1.IFV 11/05 -->lapsukainen 1. PAS 02/08 --> nega, 2. PAS (luomu) siirto onnistui 14.4
Finttu 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) siirto ei onnistunut
Tyyne73 6.ICSI -->tm , 1.PAS (luomu) vko 17-18
Casa 2.IVF --> nega, 1.PAS lääkkeellinen, siirto 23.4
Ciana 1.ICSI--> nega, 1.PAS seuraavaan kiertoon?
Anna76 luomu PAS, vko 17
Kamilla 1.ICSI/IVF--> nega, 1.PAS (lääkkeellinen), ei siirrettävää
Marli, 2.PAS, siirto onnistui 15.4
Aiaifi, luomu PAS, 2 alkion siirto onnistui 8.4
PeePee77, lääkkeellinen PAS, siirto onnistui 11.4
Risto, PAS siirto onnistui 7.4
Angela77 lääkkeellinen PAS siirto 23.4
Kurreliini lääkkeellinen PAS
Mithril 1.IVF:n 2.PAS
Kipatsu 1.IVF:n 1.PAS luomu, siirto 22.4
Saranna 3.ICSI:n lääkkeellinen PAS, siirto 28.4
Bantsku 1.ICSI:n 2.PAS, luomu, siirto onnistui 14.4
EnniV luomu PAS

Plussanneet :heart:

 
voi itku tännehän kuuluu surkeita uutisia, voimia teille kaikille.

:hug:
toivotaan että meistä joku päätyisi siihen toivottuun tulokseen!
musta tuntuu kans sille ettei tää pas ole onnistunut, tasan viikko siirrosta ja viikko vielä että saisi edes testata, jos sinne asti päästään. meillä on pakastin tyhjä. 8kk jono seuraavaan hoitoon, jos päätämme siihen uudelleen ryhtyä.
mutta testi päivä on tosiaan 28.4
 
Pahoittelut kaikille, joita pettymys on kohdannut.

).( Ovista alan tikuttamaan huomenna. Digitestit odottaa kaapissa. Oletteko testanneet heti aamupissasta vai vasta myöhemmin päivällä? Mulla töissä vähän hankala tehdä, joten teen aamulla heti. joissakin testeissä ei aamupissiä suositella jostain syystä,...

Meille on tulossa tukilapsi. Kaksivuotias poika tarvitsee tukivanhemmat, eka tapaaminen varmaan jo tällä viikolla, jos saadaan aikataulut passaamaan... kiva,se vie vähän ajatuksia pois stressaavasta testaamisesta...

Tyyne
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyne73:
Pahoittelut kaikille, joita pettymys on kohdannut.

).( Ovista alan tikuttamaan huomenna. Digitestit odottaa kaapissa. Oletteko testanneet heti aamupissasta vai vasta myöhemmin päivällä? Mulla töissä vähän hankala tehdä, joten teen aamulla heti. joissakin testeissä ei aamupissiä suositella jostain syystä,...

Meille on tulossa tukilapsi. Kaksivuotias poika tarvitsee tukivanhemmat, eka tapaaminen varmaan jo tällä viikolla, jos saadaan aikataulut passaamaan... kiva,se vie vähän ajatuksia pois stressaavasta testaamisesta...

Tyyne
viimeksi kun tikuttelin ovista ja tein liuskatestin heti aamupissasta ei tullu testiviivaa ollenkaan näkyviin ja edellisenä päivänä se oli jo ollut tummunut,tajusin toka pissasta ottaa uuden testin ja ovis siinä oli ja meinasi mennä sivu suun! ei kannata ottaa aamupissasta.digitestillähän kyllä saa testata heti aamusta.
 
Taivaansilpoja kyseli kuulumisia. Minä täällä piinailen viimeistä päivää.Kävin tänään ostamassa testin ja huomenaamulla sen käytän.Vatsassa edelleen möyrii ja se on menkkamainen.Pelkään pahinta.Vuotoa ei kyllä ole kuulunut, mutta oireet on niin selvät.

Miten Taivaansilpoja jakselet?

Kamillalle :hug:
 
Heippa tännekkin :)
Onkos Pullasorsalla minkäänlaisia oireita? Mulla ei ole siis yhtään mitään oireita. :(
Kyllä tää osaa olla rankkaa.
Ollaan juteltu mieheni kanssa adoptiosta, olemme ajatelleet, että ellei vuoden sisällä meille kuulu mitään uutisia hoitojen kautta, lähdemme adoptio projektiin.
Onhan sekin niin ihanaa ja jollain tavalla epäitsekästä auttaa jotain ihanaa pientä lasta.
Olen nyt ajatellut sitä adoptiota ihan hymyillen, aikaisemmin on ahdistanut koko ajatus.

Voi Risto toivotaan :saint: :heart:
 
Pahoittelut ja iso :hug: Toiveikkaalle, Fintulle, Taivaansilpojalle ja Kamillalle ja jos oli vielä joku muukin pettymyksen kokenut. Voi miten harmittaakin teidän puolesta. Jaksamisia teille.

ON: Tänään on otettu alkiot sulamaan ja huomen aamulla soittelen klinikalle ja kyselen alkioiden kuulumiset, että päästäänkö siirtoon asti. Huu, kun mua pelottaa, ettei ne selviäkään. :| Aamulla ollaan sitten viisaampia.
 
Voi itku, miten paljon murheita täällä on. Voimia kaikille vastoinkäymisiä kohdanneille.

Kamalaa, kun alkavat jo kesätauoista varoitella, eikä olla toukokuussakaan. Pakkoko niiden nyt on koko kesää taukoilla, ei meilläkään laiteta firmaa kesäksi kiinni!

Kipatsu, peukutan huomiselle!
Bantsku
 
Ai niin, vielä tuohon galluppiin: Olen kahden aiemman siirron jälkeen elänyt aika normaalisti. Nyt tämän kanssa päätin kokeilla toisenlaista tekniikkaa: Olen lepäillyt paljon, lenkin ovat rauhallista kävelyä ja olen kiinnittänyt huomiota syömisiini ja positiiviseen mielialaan. Nähtäväksi jää, onko siitä hyötyä.....
/Bantsku
 
Kiitti kaikille myötäelämisestä!! :heart:

Finttu, nyt todella ymmärrän miltä sustakin varmaan tuntui ku ei päästy siirtoon... Tosi vittumaista ihan suomeksi sanottuna! :kieh: Meillä ei ollu top-alkioita, mut ihan hyviä lääkärin mukaan kuitenkin. Paska säkä ettei kumpikaan selvinny..

Mut uusi ICSI aloitetaan heti seuraavasta kierrosta, nyt vaan odotellaan menkkoja alkavaksi n.viikon sisällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja marli:
Heippa tännekkin :)
Onkos Pullasorsalla minkäänlaisia oireita? Mulla ei ole siis yhtään mitään oireita. :(
Kyllä tää osaa olla rankkaa.
Ollaan juteltu mieheni kanssa adoptiosta, olemme ajatelleet, että ellei vuoden sisällä meille kuulu mitään uutisia hoitojen kautta, lähdemme adoptio projektiin.
Onhan sekin niin ihanaa ja jollain tavalla epäitsekästä auttaa jotain ihanaa pientä lasta.
Olen nyt ajatellut sitä adoptiota ihan hymyillen, aikaisemmin on ahdistanut koko ajatus.

Voi Risto toivotaan :saint: :heart:
mulla on nyt neljättä päivää ollu ala maha hellänä ja niin kuin siellä olisi ilmaa/maha täynnä tunnetta... vaikee selittää näin kirjoittamalla...
mutta luulen että menkkoja ne elkeilee en oo uskaltanu ottaa yhtään positiivisesti vaikka väkisinkin sitä vähän miettii jos tää onnistuiskin.
silloin kuin raskauduin tuoresiirrosta tiesin jo ennen testiä että nyt on tärpännyt.
ristolla on jännät paikat, täällä on peukut pystyssä!
 
Aivan niin ihanaa Risto Paljon Onnea :flower: :flower: :flower:
Monesko kerta toden sanoi? Oletko Risto plussannut joskus aikaisemmin?
Mietin tässä että kokeilisin niitä homeopaattisia hoitoja kesätauolla ja sitten vyöhyketerapiaa ja ajattelin mennä myös painonvartioihin, siellä mulla on aina lähtenyt se 4-6 kiloa kuukaudessa. Se on mulla sellainen tiputus, että sen jälkeen on hyvä olla.
Pullasorsa, sinäkin voi että toivotaan :flower: B)
Kertokaahan kaikki monennellako kerralla olette plussanneet.
Itsellä on epätoivoinen olo ja tiedän jo ettei tällä kertaa ole napannut kiinni, tämä oli nyt sitten kolmas kerta, eli toinen passi.
Rinnat on ihan lörtsöt ja missään ei mitään tuntoja. :(
 
Aivan huippua Risto! Onneksi olkoon! :flower: :flower:

Kiitokset Fintulle ja Bantskulle onnentoivotuksista ja peukutuksista. Ne tuottivatkin tulosta ja siirtoon päästään tänään eli ainakin yksi alkio on jatkanut elämäänsä sulatuksen jälkeen. Ei kai tässä voi enää mennä mikään pieleen siirron suhteen? Entä jos oviksen tunnistaminen menikin pieleen ja nyt kohtutilanne onkin ihan sopimaton siirtoa ajatellen.. voi voi.. olisipa jo päivä ohi ja kaikki hyvin.
 
voi risto, paaaljon onnea, aivan mahtavaa!!! :flower:

marli:meillä on lapsi 2v10kk joka sai alkunsa ensimmäisen ivf:än tuoresiirrosta.
helmikuussa oli pas ja siitä nega, nyt huhtikuussa toinen josta nyt ootellaan tuloksia, pahasti vaan tuntuu että menkat ois tulossa. nyt onkin pakastin tyhjä ja uuteen hoitoon pääsis jonottamaan 8kk jono kuulemma on. mullahan oli aikaisemmin pco joka parantui kun sain painoa pois, miehellä siittiöiden liikkuvuus hieman heikentynyt eli meillä voisi olla ajan kanssa toiveita luomu plussastakin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kipatsu:
Aivan huippua Risto! Onneksi olkoon! :flower: :flower:

Kiitokset Fintulle ja Bantskulle onnentoivotuksista ja peukutuksista. Ne tuottivatkin tulosta ja siirtoon päästään tänään eli ainakin yksi alkio on jatkanut elämäänsä sulatuksen jälkeen. Ei kai tässä voi enää mennä mikään pieleen siirron suhteen? Entä jos oviksen tunnistaminen menikin pieleen ja nyt kohtutilanne onkin ihan sopimaton siirtoa ajatellen.. voi voi.. olisipa jo päivä ohi ja kaikki hyvin.
huomenia kipatsu, sulla on tismalleen samallaisia ajatuksia kuin mulla siirto aamuna, hyvin se menee!
meillä 3 alkiosta yksi selviytyi siirtoon asti, mutta toivotaan puolin ja toisin että nää ois niitä sitkeitä yksilöitä!
tule kertomaan miten meni ja vielä kerran onnea siirtoon!
 
Upeeta Risto! Nyt kaikki vinkit kehiin, miten sait plussan aikaiseksi? En ehdi selata taaksepäin ja en lahopää muista oliko sulla lääkkeellinen vai luomu PAS?

Luomuilijat, millainen annos teillä on lugeja käytössä ja aloitatteko ne vasta siirtoa seuraavana päivänä?

Kipatsu, mulla on vähän samanlaiset huolet ajoituksesta, kun kierto venähti poikkeuksellisen pitkäksi. Ei auta kuin luottaa, että kyllä se onnistuminen on mahdollista, alkiot selviää ja ajoitus kohdallaan. Toivon pääseväni siirtoon siis huomenna keskiviikkona.

Saana, ollaan Väestöliitossa hoidoissa.

Kukas on seuraavana plussa-jonossa?
 

Yhteistyössä