PAS huhtikuussa





:flower: Huhtikuu :flower:

Taivaansilpoja
1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) siirto onnistui ma 7.4
Saana 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) vko 16
Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen) vko 16-17
Toiveikas 1.ICSI 02/08 --> nega, 1.PAS (lääkkellinen) vko 16-17
Pullasorsa 1.IFV 11/05 -->lapsukainen 1. PAS 02/08 --> nega, 2. PAS (luomu) siirto 14.4
Finttu 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) vko
Tyyne73 6.ICSI -->tm , 1.PAS (luomu) vko 17-18
Casa 2.IVF --> nega, 1.PAS lääkkeellinen vko 17
Ciana 1.ICSI--> nega, 1.PAS seuraavaan kiertoon?
Anna76 luomu PAS, vko 17
Kamilla 1.ICSI/IVF--> nega, 1.PAS (lääkkeellinen) vko 17
Marli, 2.PAS, siirto 15.4
Aiaifi, luomu PAS, 2 alkion siirto onnistui 8.4
PeePee77, lääkkeellinen PAS, siirto 11.4
Risto, PAS siirto onnistui 7.4
Angela77 lääkkeellinen PAS vko 17
Kurreliini luomu PAS
Mithril 1.IVF:n 2.PAS
Kipatsu 1.IVF:n 1.PAS luomu, vko 16
Saranna 3.ICSI:n lääkkeellinen PAS, vko 17

Plussanneet :heart:















 
Tahtoisimpa minäkin liittyä joukkoonne, teillä on mahtava tsemppi päällä!

Olen pyörinyt tuolla vauvakuumepuolella, kolmekympisissä ensikertalaisissa varmaankin jo parisen vuotta. Vasta viimeaikoina olen ryhtynyt lukemaan tämän puolen juttuja ja nyt kun löysin ketjunne, haluan mukaan!
Taustaani: joulukuussa 1. ICSI jonka tuoresiirrosta plussasin, mutta se tuli samantien pois. 1.PAS nega ja toinen luomu PAS ensi maanataina. Kahden siirtoa suunnitellaan! Pakkasessa 7 olkea, kaksi per olki odottamassa.

Aurinkoista päivää toivotellen,
Bantsku
:wave:
 
Jee Jee PeePee77 :flower: onnea siitä yhdestäkin, no sillä on nyt yksilöpoworia :D

Olet Bantsku listalla, tervetuloa :wave:


o.n. mulla on lämmöt ollut koholla oviksesta alkaen 36.9, tänään oli 37.1 toivottavasti eivät laske... niinkuin viimeksi :| (norm. 36.5-36.6 )
 




:flower: Huhtikuu :flower:

Taivaansilpoja
1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) siirto onnistui ma 7.4
Saana 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) vko 16
Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen) vko 16-17
Toiveikas 1.ICSI 02/08 --> nega, 1.PAS (lääkkellinen) vko 16-17
Pullasorsa 1.IFV 11/05 -->lapsukainen 1. PAS 02/08 --> nega, 2. PAS (luomu) siirto 14.4
Finttu 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) vko
Tyyne73 6.ICSI -->tm , 1.PAS (luomu) vko 17-18
Casa 2.IVF --> nega, 1.PAS lääkkeellinen vko 17
Ciana 1.ICSI--> nega, 1.PAS seuraavaan kiertoon?
Anna76 luomu PAS, vko 17
Kamilla 1.ICSI/IVF--> nega, 1.PAS (lääkkeellinen) vko 17
Marli, 2.PAS, siirto 15.4
Aiaifi, luomu PAS, 2 alkion siirto onnistui 8.4
PeePee77, lääkkeellinen PAS, siirto onnistui 11.4
Risto, PAS siirto onnistui 7.4
Angela77 lääkkeellinen PAS vko 17
Kurreliini luomu PAS
Mithril 1.IVF:n 2.PAS
Kipatsu 1.IVF:n 1.PAS luomu, vko 16
Saranna 3.ICSI:n lääkkeellinen PAS, vko 17
Bantsku 1.ICSI:n 2.PAS, luomu, siirto 14.4


Plussanneet :heart:

















 
PeePee77

pp5 on mulla tänään, alavatsassa on ollut kuumotusta ja tikustelua. Yritän ajatella niitä kuitenkin lugein piikkiin. Viikko ja pari päivää niin pääsen testaamaan. Menkkojen pitäs tulla ensi viikonloppuna pe tai la, jos ovat tullakseen. Eli kärvistely tiedossa.

:wave: T & K pp5
 
Hienoa PeePee77 ja onnea piinailuun!! Taivaansilpoja: toivotaan ja uskotaan, että nippailut johtuvat ihan jostain muusta ;)
Bantskulle tervetuloa minunkin puolesta. Kevätaurinko paistaa (täällä ainakin), joten pidetään mielikin aurinkoisena tytöt, niin plussanneet allekin alkaa meitä ilmaantua =) !
 
Tervehdys kaikille pitkästä aikaa :)

Mukavaa lukea, että moni on jo päässyt siirtoon asti. Tonneittain tarrasukkia, onnea - ja pitkää pinnaa kaikille piinailijoille :hug:

Minä odottelen edelleen malttamattomana vuodon alkamista. Kierto on yleensä tosi säännöllinen, 28 pv, mutta nyt on menossa jo kp 31.... Voikohan ivf ja luget sun muut sotkea kiertoa näin viiveellä?

Mukavaa viikkoa kaikille :flower:
 
Kävimme aamulla ultrassa ja limakalvot on 7,4 mm. Mun mielestä tuo on riittämätön luku, mutta lääkäriin mukaan riittävä. Niinpä siirto on to 17.4. iltapäivästä. Pakkasessa ei ole kuin yksi alkio, joka on 2 pv:n ikäinen. Laadultaa hyvä.

En jaksa uskoa tähän hommaan ollenkaan. Takana yksi IVF, josta tuli kohdun ulkoinen. Nyt siis eka PAS lääkkeelliseen kiertoon.

t. pessimistinen Puppeli
 
Ivf voi sotkea kiertoa...Itsellä molempien ivf-hoitojen jälkeiset kierrot olleet 34-35 normaalin 27pvän sijaan. Kyllä ne menkat sieltä tulee tai sitten on tapahtunut ihme =) Onko mahdollista?

Puppelille peukutuksia torstaiseen pas:n =) Toivotaan lääkäri tietää sopivat limisarvot...Onhan tässä torstaihin vielä muutama päivä aikaa kasvatella limistä.
 
Puppeli älä vaivu synkkyyteen. Sun limis ehtii kyllä vielä tuosta paksuuntua torstaihin mennessä. Ja ennen kuin alkio kiinnittyy, ehtii limis vieläkin kasvaa! Ja jos kerran lääkärikin oli sitä mieltä, että hyvä se on, niin usko vaan, hyvä se on! Olen joskus jostakin lukenut, et vaikka lääkäri ei uskonut alkion kiinnittyvän ohuen limakalvon takia (n. 2 mm oviksen aikoihin), niin raskaushan kuitenkin alkoi! Että älä menetä toivoasi!

ON: Taisi nyt tällä kertaa käydä niin, että se ovis meni ohi. :/ Perjantaina oli aikamoiset kivut vasemmalla puolella ja limatkin sitä kananmunanvalkuaista ja vielä lauantaiaamuun asti. Sunnuntaina ei mitään. Testeissä ei missään vaiheessa näkynyt yhtään mitään. Jos kivut olivat oviskipuja, niin eikö testin olisi pitänyt näyttää keskiviikkona tai torstaina plussaa? Ne olivat kotitesti.fi:stä tilattuja liuskoja. Vähän mua harmittaa, jos nyt missasin oviksen ja sen takia joutuu kuukauden odottelemaan. Tosin mulla oli tossa kierron alkupuolella hirvittävä stressi, joka ehkä on saattanut siirtää ovulaatiota eteenpäin.. Pieni toivo siis elää yhä, vaikka en paljoa tuohon edes usko. En osaa luovuttaa ajoissa ja testailen varmaan vielä menkkojen alkuun asti :LOL:
 
Tervetuloa uudet passaajat miunkii puolesta,joukkoon vaan!

Tsemiä siirtoon menijöille ja uusille piinailijoille ja vanhoille tietysti myös!

Oma napatsu: Miulla on nyt pp 7 ja ei mitään tuntemuksia,ei oireita suuntaan ei toiseen.Kyllä pelottaa ihan simonaan, että homma menee persiilleen.Odotukset on niin kovat, että nyt sitä onnistutaan ni kuinka korkeelta sitä sitten putoaa jos putkahtaa nega.Mielialatkii heittelee kauheesti.Nyt on just sellanen olo, että ei tästä mitään tule ku oireitakaa ei oo.Ja välillä liidellään pilvissä ja oon varma , että nyt onnistutaan.No,minkäs tälle teet,tätä tää piinailu kai on sanan mukaisesti.Näillä jatketaan!
 




:flower: Huhtikuu :flower:

Taivaansilpoja
1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) siirto onnistui ma 7.4
Saana 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) vko 16
Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen)siirto to 17.4
Toiveikas 1.ICSI 02/08 --> nega, 1.PAS (lääkkellinen) vko 16-17
Pullasorsa 1.IFV 11/05 -->lapsukainen 1. PAS 02/08 --> nega, 2. PAS (luomu) siirto 14.4
Finttu 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) siirto to 17.4
Tyyne73 6.ICSI -->tm , 1.PAS (luomu) vko 17-18
Casa 2.IVF --> nega, 1.PAS lääkkeellinen vko 17
Ciana 1.ICSI--> nega, 1.PAS seuraavaan kiertoon?
Anna76 luomu PAS, vko 17
Kamilla 1.ICSI/IVF--> nega, 1.PAS (lääkkeellinen) vko 17
Marli, 2.PAS, siirto 15.4
Aiaifi, luomu PAS, 2 alkion siirto onnistui 8.4
PeePee77, lääkkeellinen PAS, siirto onnistui 11.4
Risto, PAS siirto onnistui 7.4
Angela77 lääkkeellinen PAS vko 17
Kurreliini luomu PAS
Mithril 1.IVF:n 2.PAS
Kipatsu 1.IVF:n 1.PAS luomu, vko 16
Saranna 3.ICSI:n lääkkeellinen PAS, vko 17
Bantsku 1.ICSI:n 2.PAS, luomu, siirto 14.4


Plussanneet :heart:



















 
Kiitoksia vastauksesta. Ihmettelen vaan, kun ivf tehtiin jo viime syksynä ja edellinen PAS joulukuussa :| No, kaipa ne sieltä ilmaantuvat, kun ovat ilmaantuakseen.... Niin ja ihme ei ikävä kyllä ole mahdollinen. Tai jos olisin raskaana niin se olisi toden teolla ihme =) Lapsettomuus kun johtuu meillä siitä, että multa on jouduttu poistamaan molemmat johtimet .

Puppeli: Minä kun joskus hermoilin klinikalla, että "onko limakalvo riittävän paksu ja onko alkioilla mitään selviytymisen mahdollisuuksia jne" niin hoitaja vastasi, että siirtoa ei varmasti tehdä, jos lääkärillä on painavia syitä epäillä, että toimenpide on turha. Eli häntä pystyyn vaan =)

Risto: Sullahan on kohta piinailu paremmalla puolen. Plussatuulia kovasti sinnepäin.

 
Kiitos tsemppauksesta. Minulla on nyt yksi kyytiläinen matkassa, toinen ei selvinnyt.

Olin vähän pettynyt toisen menehtymiseen, enkä oikein kerinnyt mukaan ajatuksineni koko toimenpiteeseen. Jotenkin jäi sellainen käsitys, ettei tämä siirrettykään kovin hyvä ollut.
Siksi olikin kiva lukea Mithrillin viestistä, ettei siirtoa tehdä turhaan.
Eli mahiksia täytyy tälläkin olla! Nyt vaan postiivisin aatoksin eteenpäin.

Onnea kaikille siirtoon menijöille!

Bantsku
 




:flower: Huhtikuu :flower:

Taivaansilpoja
1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) siirto onnistui ma 7.4
Saana79 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu)siirto 21.4 tai 22.4
Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen)siirto to 17.4
Toiveikas 1.ICSI 02/08 --> nega, 1.PAS (lääkkellinen) siirto 18.4
Pullasorsa 1.IFV 11/05 -->lapsukainen 1. PAS 02/08 --> nega, 2. PAS (luomu) siirto onnistui14.4
Finttu 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) siirto to 17.4
Tyyne73 6.ICSI -->tm , 1.PAS (luomu) vko 17-18
Casa 2.IVF --> nega, 1.PAS lääkkeellinen vko 17
Ciana 1.ICSI--> nega, 1.PAS seuraavaan kiertoon?
Anna76 luomu PAS, vko 17
Kamilla 1.ICSI/IVF--> nega, 1.PAS (lääkkeellinen) vko 17
Marli, 2.PAS, siirto 15.4
Aiaifi, luomu PAS, 2 alkion siirto onnistui 8.4
PeePee77, lääkkeellinen PAS, siirto onnistui 11.4
Risto, PAS siirto onnistui 7.4
Angela77 lääkkeellinen PAS vko 17
Kurreliini luomu PAS
Mithril 1.IVF:n 2.PAS
Kipatsu 1.IVF:n 1.PAS luomu, vko 16
Saranna 3.ICSI:n lääkkeellinen PAS, vko 17
Bantsku 1.ICSI:n 2.PAS, luomu, siirto onnistui 14.4


Plussanneet :heart:





















 
Moikka! :)
En oo pitkiin aikoihin päässy lukemaan teidän kuulumisia.. Aika monella jo siirto takanapäin, Onnea teille siitä! :) Ja toivotaan nyt kovasti, että ne pikkuset pysyis siellä sen 9kk!

Minulla oli tänään ultra ja limakalvon paksuus oli 8.4mm.. Lääkäri sanoi, että oikein hyvä. Siirto tullaan tekemään perjantaina jos ne alkiot selviää sulatuksesta...Nyt vaan toivon ihan sydämeni pohjasta että edes jompikumpi selviäisi! :)

Kaikille oikein paljon tsemppiä ja jaksamista!! :D
 
Tänks ja tsemppiä Sinullekin tulevaan!

Kiinnostaisi tietää, kuinka moni teistä käy klinikalla raskaustestissä ( käykö kukaan ? ) vaiko kotona testailette. Tuntuvat vaan joka kerran klinikalla suosittelevan sitä verikokeessa käyntiä.
Itse olen tähän mennessä testaillut vaan kotona, ja nyt mietin menisinkö sittenkin kahden viikon päästä labraan......Mitenhän nopsaan sieltä saa vastauksen? :whistle:
/Bantsku
 
Kiitos onnentoivotuksista Taivaansilpoja, niitä tässä nyt tarvitaan.
Toisaalta kyllä ne meidän vauvat sitten tulee kun maailma on meidän vauvoille valmis :D
Onneksi mulla on huomenna vapaapäivä ja saa ottaa ihan rauhassa.
Huomenna uskaltaa ihan pikkuisen haaveilla, sen jälkeen alkaakin se pessimistinen ajattelu.
Nyt jos koittais tsempata ja ottaa tosiaan vähään positiivisempaa ajattelua kehiin.
Ilmoittelen huomenna kuinka kävi.
 

Yhteistyössä