PAS huhtikuussa

Voi itku, kirjoitin pitkän litanian juttuloita ja sitten kaikki hävis. Mä olen kyllä niin käsi ja kohlo koneen kanssa. Siis pyykit pesty ja pihalla kuivumassa, tupakkatakki on myös pesty. Toivottavasti tupakanpolton pois jättäminen vaikuttaisi myös kohdun limakalvoon jollain tavalla.
Meillä on kohta monella taas jännät paikat. Toivottavasti maanantaina kontrolliultrassa kaikki olis vain hyvin. Toivottavasti meidän kaikkien alkiot olisivat loistoluokkaa ja jaksais loppuun asti.
Nyt alkaa flunssa jo hellittää, onneksi oli tämä päivä vielä sairaslomaa niin tervehtyy kunnolla.
Mulla oli viimeksikin samaan aikaan flunssa ja ihan samanlainen, voiko zumenonit aiheuttaa sellaista.
Ai niin tänään on sitten otettu se monivitamiini tapletti, missä on sitä foolihappoa myös.
Toivomme siis kokeilun onnistuvan. Pappamiehelle tarvis mennä ja.
 
marli ja muut...

minä kopioin aina tekstit hiirellä mustaamalla ja "kopioi" ennen kuin lähetän. Tämä palsta hävittää suhteellisen paljon tekstejä. Sitten kun on kopioitu, ja tekstit häviää bittiavaruuteen , "liitä" toiminnolla saa sen uudelleen... :D

Kandee, niin ei mene hukkaan purkautumiset :D
 
Huomenta, ette arvaa, olin just sairaslomalla flunssan takia ja nyt sitten eilen loukkasin selän jotenkin, enkä pysty kävelemään kunnolla saatikka seisomaan suorassa :(
Toivottavasti ei tarvi keskeyttää hoitoja. Mitäköhän lääkkeitä annetaan kun menen lääkäriin tunnin kuluttua. No tarvii vain ajatella, että sitten oli tarkoitus tapahtua näin jostain syystä.
Kiitos neuvosta Taivaansilpoja.
 
Tät- Moonika ampuu kovilla, noidannuolihan se on.
Sanoin lääkärille, että syön zumeja ja ollaan hoidoissa, et jotain sellassii droppei et ei haittaa hoitoja. Joo joo joo. Tulin kotiin ja katsoin tuoteselostetta ja siellä luki, älä käytä lääkkeitä jos olet raskaana tai aikomus raskautua. Jep
En sit uskaltanu niit syödä, vaan lähetin rakkaan siipan apteekkiin hakemaan jotain tulehduskipulääkkeitä jota vois surutta syödä.
Ajatelkaa kuinka paljon miehet joutuu meidän takia juosta ympäri kaupunkia.

Noo ajatelkaas ku ollaan kaikki haaveiltu että sitten ku on raskaana ja se ajatus tuntuu niin kaukaiselta. Mitäs jos meillä nyt onnistuiskin lähi kuukausina, olis se niin outoa. Sitä on niin kauan käsitellyt asiaa ettei sitä osaa omalle kohdalle ikinä toteutuvan.
Mitäs sitten...
 
Menkat olikin 2 päivää myöhässä ja taas on pelko että oviksesta 4. pv osuu viikonlopulle. Pelottaaaaaa!!! (luomupas) Viime kierto jäi passin osalta väliin kun osu pääsiäiseen.En kestä jos nytkin osuu viikonlopulle. !!!!! vielä on tietysti se toivo että ovis tulee 2 pvää myöhemmin kuin viime kierrossa. Millä sen sais viivästyyn hieman, arvon naiset, apuja??!!??
 
Huomiselle päivälle kaikkea hyvää siirtoon menijöille. Peukut täällä pystyssä ett kaikki mennee tosi hyvin, ja saatte pikkuset matkaan :)

Te jotka käytätte Zumenonia tai jotain muuta vastaavaa, kertokaa mitä hyötyä niistä loppujen lopuksi on?!? Mikä vaikutus niillä on? Ja toiseks onko teille tullu mitään oireita niistä?

Täällä ei mitään kummempaa kerrottavaa. Odotellaan vaan vielä viikko ja sitte ultraan.. :)
 




:flower: Huhtikuu :flower:

Taivaansilpoja
1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) siirto ma 7.4
Saana 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) vko 16
Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen) vko 16-17
Toiveikas 1.ICSI 02/08 --> nega, 1.PAS (lääkkellinen) vko 16-17
Pullasorsa 1.IFV 11/05 -->lapsukainen 1. PAS 02/08 --> nega, 2. PAS (luomu) vko
Finttu 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) vko
Tyyne73 6.ICSI -->tm , 1.PAS vko
Casa 2.IVF --> nega, 1.PAS (lääkkeellinen) vko
Ciana 1.ICSI--> nega, 1.PAS seuraavaan kiertoon?
Anna76 luomu PAS, vko 17
Kamilla 1.ICSI/IVF--> nega, 1.PAS (lääkkeellinen) vko 16-17
Marli, 2.PAS, siirto 15.4
Aiaifi, luomu PAS, vko 15
PeePee77, lääkkeellinen PAS, vko 15-16
Risto, PAS siirto 7.4
Angela77 lääkkeellinen PAS?
Kurreliini luomu PAS
Mithril 1.IVF:n 2.PAS



Plussanneet :heart:


 
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Mutta ciana kui sä popsit jotain tabuja silti?
Kyllä, otin Femaria kp 2-6. Nyt kp 10 menossa ja en ota enää mitään jo muutama päivää. Aloitin Oviksen metsästystä :)

Mutta milloin aloittetaan Lugeilla? Onko se vasta siirton jälkeen? :/
 
Kiitoksia miunkii puolesta onnen toivotuksista.Alkaa jo täälläkin hieman jännittää huominen.Pitää yrittää keksiä huomiseksi aamupäiväksi jotain puuhaa,ku siirto on vasta iltapäivän puolella.
Toivotaan Saana että aikataulussa ei tule viivytyksiä.On tämä odottaminen inhottavaa,aina odotetaan jotakin.No,ehkä sen 9kk odotuksen kestää ;)
 
ciana: mulle on noi Femarit ihan outoja? Mitä ne tekee?
Mulle sanottiin et luget aloitetaan 2-4 vrk ennen PASsia, mut en sit tiä viä. Sillon ultrassa se sit selviää. Mä oon ollu mahataudissa ja kuumeessa ja mies heitti tossa pommin: jos mulla on MYYRÄKUUME. No just, onhan mulla nuita muitakin oireita, että tarttee vissiin mennä huomenna käymään labrassa, ettei se vaan oo päällä, jos aiotaan sinne PASsiin mennä täs kuussa.
 
Moikka, Onnea aiaifi ja muut, tulkaas sitten kertomaan miten siellä siirrossa meni.
Mä olin tänään kontrolliultrassa ja kaikki oli ihan ok. Limakalvo 10 mm tai jotain.
Varmistui ensi viikon tiistain pas....JEEEEEEEEEEEEEEEEEE =)
No niin lyytit nyt olis sitten aika plussata. Kysyin mun lääkäriltä, että mitä jos nyt ei tärppää niin miten sitten, pidetäänkö tauko vai mitä. Sanoin, että mulla paino noussut jo jonkin verran....hormooneista?
Lääkäri meinas, että voin pitää taukoa, jos siltä tuntuu, mutta oli sitä mieltä että siihen perään vain uusi hoito. Klinikka on kesä- heinäkuun lomalla, joten meinas siinä tulevan pakollinen tauko. Näin lääkärin ilmeestä, että nyt ei luovuteta. Taotaan niin kauan kuin rauta on kuumaa. Mulle tuli jotenkin lisätsemppiä siitä käynnistä, kun huomasin kuinka paljon se meidän lääkäri haluais saada onnistuneen lopputuloksen.
Ennen kuin menin sinne sisään, istuskeltiin siinä odotushuoneessa mieheni kanssa. Sanoin miehelleni, että kuinkakohan kauan meidän täytyy täällä pyöriä hoidoissa.
Mieheni oli hetken hiljaa ja sanoi vakavana,että johonkin se raja on vedettävä.
Oma sydämeni hakkasi hullun lailla kun hän sanoi niin. Hän kuitenkin jatkoi ja sanoi että 60 vuotta on se raja, täytyy ajatella lastenkin kannalta, oltais niin vanhoja kun he pääsevät ripiltä. Nauratti ihan kauheesti ja tuli hyvä mieli. =)
 




:flower: Huhtikuu :flower:

Taivaansilpoja
1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) siirto onnistui ma 7.4
Saana 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) vko 16
Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen) vko 16-17
Toiveikas 1.ICSI 02/08 --> nega, 1.PAS (lääkkellinen) vko 16-17
Pullasorsa 1.IFV 11/05 -->lapsukainen 1. PAS 02/08 --> nega, 2. PAS (luomu) vko
Finttu 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) vko
Tyyne73 6.ICSI -->tm , 1.PAS vko
Casa 2.IVF --> nega, 1.PAS (lääkkeellinen) vko
Ciana 1.ICSI--> nega, 1.PAS seuraavaan kiertoon?
Anna76 luomu PAS, vko 17
Kamilla 1.ICSI/IVF--> nega, 1.PAS (lääkkeellinen) vko 16-17
Marli, 2.PAS, siirto 15.4
Aiaifi, luomu PAS, siirto 8.4
PeePee77, lääkkeellinen PAS, vko 15-16
Risto, PAS siirto onnistui 7.4
Angela77 lääkkeellinen PAS?
Kurreliini luomu PAS
Mithril 1.IVF:n 2.PAS



Plussanneet :heart:




 
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Mun sisällä pehmeässä 10 millimetrin limakalvopeitteen seassa köllii 4 soluisesta 5 soluiseksi tänään jakaantunut Kitvettäjä!!!

En tiennyt sulatuksen onnistumisesta ennen kuin viittä vaille 2 kun lääkäri tuli, että tulepas sieltä siirtoon.... Eli ajoin riskillä 550 km(eestaas) tänään. Päätimme ottaa riskin. :D

Sitten mulla purkaantu jännitys ja siellä kikattelin ja halailin hoitajaa. Lääkärimme ja hoitaja olivat taas niin ihania.

Lääkäri näytti ultralla sen alkion siellä kohdussa, keskellä oli ja kauniina loisti kuin iltatähti.

Eli lugetouhut alkaa taas illalla ja piinapäivä 0 on kehissä, Voi tätä onnea ja TOIVOA!

Toivoa kaikillle, ihan kaikille!

Taivaansilpoja ja Kitvettäjä pp0 :wave:
 
Ihanaa! Onnittelut Taivaansilpojalle onnistuneesta siirrosta. :heart: :flower:
Nyt vaan Kitvettäjälle superliimaa ja hakkuja ja porakoneita ja kaikkee avuksi, että löytää mukavan paikan köllötellä seuraavat 9 kk:tta! bd

samat sanat ristolle! Onnittelut onnistuneesta siirrosta
:heart: :flower: Ja kaikkii apuvälineitä tyypille mukaan! bd

Onnea ihan kaikille tuleviin siirtoihin! Täällä ollaan jännityksessä mukana ja pidetään peukkuja! Toivoa piinapäiviin!
Kohta nähdään odotuspuolella :wave:

T: Kuunkulta ja pikkuinen rv 9+4
 
Onnea ristolle ja Taivaansilpojalle onnistuneista siirroista!!! :heart:

Taivaansilpojan puolesta varsinkin jänskätti, ku teillä oli vaan yksi Kitvettäjä pakkasessa :)
Ihana kuulla, että kävi näin hyvin ja sait pikku kyytiläisen! :heart: :flower:

Itseä kun jännittää että selviytyykö kumpikaan (meillä kaksi keskinkertaista alkiota pakkasessa). Vielä pitää jaksaa odotella hyvän aikaa siirtoa, se on todennäköisesti kahden viikon päästä maanantaina tai tiistaina. Ens viikon torstaille sain limis ultran.
Mun pitää kans riskillä ajella n.180 km/suunta ja toivoa vaan että edes toinen selviäisi!! Lääkäri ja hoitaja puhuvat toiveikkaasti kahden alkion siirrosta puhelimessa, kun sanoin että haluan sulattaa (ja mahdollisesti siirtää ) molemmat. Voi kun kävisikin niin hyvin!!!
 




:flower: Huhtikuu :flower:

Taivaansilpoja
1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) siirto onnistui ma 7.4
Saana 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) vko 16
Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen) vko 16-17
Toiveikas 1.ICSI 02/08 --> nega, 1.PAS (lääkkellinen) vko 16-17
Pullasorsa 1.IFV 11/05 -->lapsukainen 1. PAS 02/08 --> nega, 2. PAS (luomu) vko
Finttu 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) vko
Tyyne73 6.ICSI -->tm , 1.PAS vko
Casa 2.IVF --> nega, 1.PAS (lääkkeellinen) vko
Ciana 1.ICSI--> nega, 1.PAS seuraavaan kiertoon?
Anna76 luomu PAS, vko 17
Kamilla 1.ICSI/IVF--> nega, 1.PAS (lääkkeellinen) vko 17
Marli, 2.PAS, siirto 15.4
Aiaifi, luomu PAS, siirto 8.4
PeePee77, lääkkeellinen PAS, vko 15-16
Risto, PAS siirto onnistui 7.4
Angela77 lääkkeellinen PAS?
Kurreliini luomu PAS
Mithril 1.IVF:n 2.PAS



Plussanneet :heart:




[/quote]

 
Kiitoksia onnitteluista ja onnea Taivaansilpojalle!

Huomaan,että väestöliitolla on ihan eri meiniki kun yleisellä puolella.Lääkäri ei paljoa puhua pukahtanut,mutta hoitajat oli kyllä avan ihania.Limiksen paksuudesta en oo saanu mitään tietoa koko aikana ja lääkäri totesi vaan,että hyvin meni siirto.Siinäpä se.

Näillä mennään ;)
 

Yhteistyössä