PAS huhtikuussa

Moi!
Tähän porukkaan miekii kuuluisin,mutta oon sitkeesti hengaillu tuolla pas helmi/maaliskuun ketjussa,mutta nyt kun alkaa tapahtua ni aattelin tulla tänne samassa aikataulussa olijoden joukkoon,jos passaa?

Tänään kävin ultrassa ja ens maanantaina ois siirto.Perjantaina aloitan luget.Vähä jännää.
 
Täällä yksi malttamaton pas:n menijä..Ei vielä edes menkat alkaneet(kp 32). Tulis jo, niin pääsis jo :p

Kaikille tasapuolisesti onnea siirtoon ja hyviä sulatuksia :flower:

Mukaan vaan jännäilemään Risto.

Mikä on muuten pas:n onnistumisprosentti -lienee jotain 30%?
 
Moi

Mulla alkoi menkat eilen (kp 35) ja ultraan menen ma 14.4. Tänään aloitin Prygenovan 2 tabl/pv. Siirto olisi toivottavasti viikon 16 lopussa.

Mä niin toivon ettei tarvitse ravata ultrassa seuraamassa kalvojen kehitystä, vaan että kalvot olisi hyvässä kunnossa jo tuolloin maanantaina. Inhoan ravata muutaman päivän välein lekurissa - vaikka sitähän meidän IVF olikin :(
 
Huomenia kaikille!

Ei vielä tänään, kuten odotinkin, löytynyt ovistestillä huippua. Tein elämäni ekan kerran, jännitti melkein yhtäpaljon kuin raskaustestin teko. Ja taitaa alkaa jännittää enemmän ja enemmän jos sitä ei ala päivien kuluessa löytyä... :$

No aamulämpö oli hiukkasen isompi kuin normaalisti, mutta ei vielä sekään. Lääkäri sanoi, että torstaina tai perjantaina hänen näkemyksensä mukaan follin koosta.

mulla oli limis ihan ok, en vain muista paljon se oli, mutta kuulema kaunis ja vastaanottavainen.

Eli huomisen testiä odottelemaan... :wave:
 



:flower: Huhtikuu :flower:

Taivaansilpoja
1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) vko 15
Saana 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) vko 16
Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen) vko 16-17
Toiveikas 1.ICSI 02/08 --> nega, 1.PAS (lääkkellinen) vko 16-17
Pullasorsa 1.IFV 11/05 -->lapsukainen 1. PAS 02/08 --> nega, 2. PAS (luomu) vko
Finttu 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) vko
Tyyne73 6.ICSI -->tm , 1.PAS vko
Casa 2.IVF --> nega, 1.PAS (lääkkeellinen) vko
Hopottitar 1.PAS?
Ciana 1.ICSI--> nega, 1.PAS seuraavaan kiertoon?
Anna76 luomu PAS, vko 17
Kamilla 1.ICSI/IVF--> nega, 1.PAS (lääkkeellinen) vko 16-17
Marli, 2.PAS, siirto 14.4
Aiaifi, luomu PAS, vko 15
PeePee77, lääkkeellinen PAS, vko 15-16
Risto, PAS siirto 7.4
 
Hei!

Täällä yksi lisää, jolle luultavasti tulossa PAS-hoito huhtikuulle. Tällä hetkellä piinailen luomu-PASin jälkeen, pp 8 menossa ja olen jo luovuttanut onnistumisen suhteen. Mittailin aamulämpöä tänään ja oli vain 36,3 joten se siitä sitten ja muutenkaan ei ole oireita suuntaan tai toiseen. Normaalisti mulla pitäisi alkaa menkat tänään, mutta luget pitänee ne poissa. Raskaustestiin pitäisi mennä 8.4. mutta kotitestin teen kyllä jo aiemmin.

Vähän taustaa, kun olen uusi täällä: lapsettomuutta takana 5 vuotta, syy miehellä ei ole siittiöitä lainkaan. Hoidoissa käytetty luovutettuja siittiöitä, ensin tehtiin 7 inssiä, ei plussan plussaa, sitten IVF, jonka tuoresiirrosta syntyi poika 02/2007. Nyt sitten pikkukakkosta toivotaan, hoidot aloitettiin pian uudestaan, koska meillä ei ole enää kuin reilu 2 vuotta aikaa yrittää saada täyssisarus pojallemme uuden hedelmöityshoitolain takia. Ekan raskauden alkamiseen meni kuitenkin reilu 3 vuotta, joten 2 vuotta on lyhyt aika!

Alkioita meiltä löytyy 6 kpl pakkasesta, kaikki 8-soluisina pakastettuja (2+2+2). Eka PAS tehtiin luomukiertoon, vaikka mulla on ovulaatio myöhään kierrossa, joten en usko onnistumiseen. Kaksi alkiota sulatettiin, toinen ei selvinnyt, ja se joka selvisi, menetti yhden solun ja se siirrettiin. Toivon, että seuraava siirto tehtäisiin lääkkeelliseen kiertoon, kun en luota oman elimistön toimintaan.

Eli tänne tulen teidän mukaan, jos se vaan sopii?
 




:flower: Huhtikuu :flower:

Taivaansilpoja
1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) vko 15
Saana 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) vko 16
Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen) vko 16-17
Toiveikas 1.ICSI 02/08 --> nega, 1.PAS (lääkkellinen) vko 16-17
Pullasorsa 1.IFV 11/05 -->lapsukainen 1. PAS 02/08 --> nega, 2. PAS (luomu) vko
Finttu 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) vko
Tyyne73 6.ICSI -->tm , 1.PAS vko
Casa 2.IVF --> nega, 1.PAS (lääkkeellinen) vko
Hopottitar 1.PAS?
Ciana 1.ICSI--> nega, 1.PAS seuraavaan kiertoon?
Anna76 luomu PAS, vko 17
Kamilla 1.ICSI/IVF--> nega, 1.PAS (lääkkeellinen) vko 16-17
Marli, 2.PAS, siirto 15.4
Aiaifi, luomu PAS, vko 15
PeePee77, lääkkeellinen PAS, vko 15-16
Risto
, PAS siirto 7.4
Angela77 lääkkeellinen PAS?


Toki tänne sopii tulla Angela77 Tervetuloa :wave:
 
Tervehdys!
Täällä tänään kp2. Ultra myös minulla niin kuin Puppelillakii maanantaina 14.4. oon kyllä oottanu kovasti että päästään taas jatkamaan hoitoja, ja senpä vuoksi eilen olin tosi iloinen ku menkat alkoi :)

Nyt tässä ketjussa alkaa tapahtumaan. KIVA!

Taivaansilpoja, sinä oot niin ku ekana pääsemässä meistä jännäämään :D
 
Jään tästä ketjusta pois... pääsen PASiin vasta toukokuussa :'( En tiedä miksi, mutta olo alkaa olla toivoton. Takana kaksi tuoresiirtoa ja kaksi PASia... ja kaksi keskenmenoa + kaksi negaa. Vain yksi siirto on ollut yhden alkion, loput ovat olleet kahden alkion siirtoja. Alkaa toivo hiipumaan, tilalle tulla suru ja epätoivo.
 
Voi hopottitar rankka on ollut tiesi,mutta katsotaan vielä tuo toukokuun siirto ja murehditaan vasta sitten,jos tulosta ei synny.Nyt pää pystyyn ja varovaisen toiveikkaana toukokuuta kohti.

Mie taidan olla Taivaansilpojan kanssa ekoja jännääjiä,kun miulla siirto on ens maanantaina.Kyllä jännittää jo valmiiksi.Jotenkii jännään kaikista eniten ton lugen aloittamista,ku niistä on vissiin kauheesti sivuvaikutuksii.Mutta nenä kohti tuulta ;)
 
Mulla ainakin nosti lugeista kuumetta, eli vilutti ja väsytti ja 37,3. Ja välillä huimas. Ja kova turvotus. Et sellasta. Niitä luulee helposti raskausoireiksi. :|

Tsemppiä kovasti siirtoon, Risto ja Taivaansilpoja!!!! :heart:

Hopottitar: :hug: ja voimia jaksaa jatkaa!!
 
clearblue digitaalinen antoi tänä aamuna hieman jälkeen kymmenen täyden sarven!

Minullakin on maanantaina siirto!

Kaikki riippuu nyt alkion sitkeydestä. Ajan joka tapauksessa Ouluun. Eivät edes ilmoita pyynnöstäni, että onko selvinnyt. Sillä halaun käydä lääkärimme kanssa mahdollisesta jatkosta, eli uusi hoito alkaisi sitten elo-syyskuussa. Mieheni ei valitettavasti pääse siirtoon.

Laitan tuonne profiiliin jos onnistun kuvan testistä. Niin olen iloinen, että haluan sitä kaikille näyttää. Älkää lynkatko minua, sillä laitoin sen sisätikun näkyviin myös. Eilen viivat eivät olleet yhtä vahvat, siitäkin kuvia. Nyt tänään viivat samanlaiset ja sarvi täyttyi. Niitähän ei pitäisi tulkita, mutta...no tiiättehän...
:whistle:
 
Moikka. Saikulla siis ollaan. Mulla on ollut todella masentunut olo ja olen siis polttanut tupakkaa :( Nyt siis toivoisin teiltä jeesiä, että saisin tuon edes yhden tupakan päivässä pois. En saa nyt millään siihen asennetta. On muka niin hyvä syy kun masentaa ja sitten se ajatus, että ei kai yksi nyt mitään haittaa.
Olen ollut vähällä luovuttaa näitten hoitojen suhteen, mutta tänään sain jonkilaisen uuden positiivisuus kipinän. Kävin apteekissa ostamassa sellaista monivitamiinia, jossa on sitä foolihappoa myös.
Nyt siis uusi elämä. Tästä hetkestä lähtien lupaan siis jättää tupakan pois, myös sen edes yhden vain. Lupaan ottaa monivitamiini tapletin päivässä ja olla positiivisin mielin :) :D :LOL:
Turha narina pois, jollei nyt tärppää niin sitten tsempataan ja laitan itseni kuntoon--> lomalle ja sitten uuteen hoitoon.
Toivotan kaikille muille paljon positiivista mieltä ja mukavia ja ihania hetkiä siellä kotona myös hoitojen ohella.
 
Mukavaa torstaita!

Ilmoittautuisin mukaan huhtikuun passissa plussaaviin. B) Välikierto vielä menossa ekan ivf:n tuoresiirron (nega) jälkeen ja mikäli menkat nyt vaan pian alkaa, niin pas ehtisi vielä huhtikuulle ja pääsisin teidän kanssa jännäilemään. Tulossa siis hoito luomukiertoon ja siksi siis aikataulut saattaa venyä ja paukkua, kun näiden omien hormonien aktiviteeteista ei ole viime ajoilta juurikaan kokemusta.. ;)

Valtaisan kovasti tsemppiä ja jaksamista kaikille! :heart:
 




:flower: Huhtikuu :flower:

Taivaansilpoja
1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) siirto ma 7.4
Saana 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) vko 16
Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen) vko 16-17
Toiveikas 1.ICSI 02/08 --> nega, 1.PAS (lääkkellinen) vko 16-17
Pullasorsa 1.IFV 11/05 -->lapsukainen 1. PAS 02/08 --> nega, 2. PAS (luomu) vko
Finttu 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) vko
Tyyne73 6.ICSI -->tm , 1.PAS vko
Casa 2.IVF --> nega, 1.PAS (lääkkeellinen) vko
Ciana 1.ICSI--> nega, 1.PAS seuraavaan kiertoon?
Anna76 luomu PAS, vko 17
Kamilla 1.ICSI/IVF--> nega, 1.PAS (lääkkeellinen) vko 16-17
Marli, 2.PAS, siirto 15.4
Aiaifi, luomu PAS, vko 15
PeePee77, lääkkeellinen PAS, vko 15-16
Risto
, PAS siirto 7.4
Angela77 lääkkeellinen PAS?
Kurreliini luomu PAS



 
Hopottitar poistin sinut listalta, mutta pääset toki vielä mukaan siihen jos siltä tuntuu. :)

ja muutkin saavat korjailla sitä jos tuntuu siltä...

Marli voimia taistoon...

Kurreliini tervetulloo

ja edelleen kaikille yhtä pajon voimia! :heart:
 
Tervetuloa kurreliini tänne taistelijoiden joukkoon.

Kyllä se marli se yksikin tupakka jää pois kun on kunnon motivaatio,eli siirto.Eli siihen asti tsemppaa itseäsi,että lopetus on tulossa.Kyllä sinä pystyt.Nyt pää pystyyn ja mieli korkealle.Me ei luovuteta kesken taiston!
 
Hei vaan kaikille!
Ilmoittautuisin varovaisen toiveikkaana mukaan pinoonne, jos tänne vaan mahtuu =) Edessä on 1. IVF:n 2. PAS, joka ajoittunee tuonne kuun lopulle. Edellinen PAS tehtiin joulukuussa - kirjoittelin silloinkin täällä eli jos mukana on vanhoja tuttuja, niin terve vaan - ja sen epäonnistuttua piti ns. vetää henkeä muutaman kuukauden ajan. Nyt alkaa taas olla sellainen olo, että seuraavaan yritykseen jaksaa/uskaltaa ryhtyä. Soitin eilen klinikalle ja sain vanhat tutut ohjeet: soita kun vuoto alkaa, niin sovitaan aika eka ultraan. Eli sitä tässä nyt odotellaan.

Onnea kaikille omiin vaiheisiinne. Vietetäänpäs, arvon naiset, oikein ihana keväinen viikonloppu
:flower:
 
Heippa!

Täällä odotellaan edelleen vuodon alkamista lääkkeellisen tyhjenyksen jälkeen. Nyt jo kp 33 eikä mitään tietoakaan menkoista. Normaalisti tuhruttelee jo 3 pv ennen. Normi kierto aina 30pv. No tulee ne sieltä sitte ku on sen aika. Raskaana en oo.

Pudotin tänään pommin kaverilleni. Oltiin lounaalla ja hän kertoi, että heille on tulossa marraskuussa toinen lapsi. Ja että ei meinannu ensin kertoa kun kesällä ollut kuulema yksi keskenmeno. Mä kerroin sitten että mä tässä just toivun kolmannesta. Se vaan, että ei hän tienny, että me edes yritetään. Mä siihen että no on me 4 vuotta kuljettu lapsettomuushoidoissa että voi vähän sanoa, että "pientä" yritystä on ollut. Kaveri meni aivan noloksi ja sanoi, että saatte hänen 2 v lasta viikonloppuisin "lainaan". KIITOS vaan...

No nyt tietää eka ulkopuolinen sitten meidän hoidoista ja keskenmenoista... saa nähdä pysyykö asia hänen sisässään vai tietääkö kohta koko kylä...

Tyyne

ps. Mennään su ekaan tukiperhetapaamiseen =)
 




:flower: Huhtikuu :flower:

Taivaansilpoja
1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) siirto ma 7.4
Saana 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) vko 16
Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen) vko 16-17
Toiveikas 1.ICSI 02/08 --> nega, 1.PAS (lääkkellinen) vko 16-17
Pullasorsa 1.IFV 11/05 -->lapsukainen 1. PAS 02/08 --> nega, 2. PAS (luomu) vko
Finttu 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) vko
Tyyne73 6.ICSI -->tm , 1.PAS vko
Casa 2.IVF --> nega, 1.PAS (lääkkeellinen) vko
Ciana 1.ICSI--> nega, 1.PAS seuraavaan kiertoon?
Anna76 luomu PAS, vko 17
Kamilla 1.ICSI/IVF--> nega, 1.PAS (lääkkeellinen) vko 16-17
Marli, 2.PAS, siirto 15.4
Aiaifi, luomu PAS, vko 15
PeePee77, lääkkeellinen PAS, vko 15-16
Risto, PAS siirto 7.4
Angela77 lääkkeellinen PAS?
Kurreliini luomu PAS
Mithril 1.IVF:n 2.PAS




 

Yhteistyössä