Hei!
Täällä yksi lisää, jolle luultavasti tulossa PAS-hoito huhtikuulle. Tällä hetkellä piinailen luomu-PASin jälkeen, pp 8 menossa ja olen jo luovuttanut onnistumisen suhteen. Mittailin aamulämpöä tänään ja oli vain 36,3 joten se siitä sitten ja muutenkaan ei ole oireita suuntaan tai toiseen. Normaalisti mulla pitäisi alkaa menkat tänään, mutta luget pitänee ne poissa. Raskaustestiin pitäisi mennä 8.4. mutta kotitestin teen kyllä jo aiemmin.
Vähän taustaa, kun olen uusi täällä: lapsettomuutta takana 5 vuotta, syy miehellä ei ole siittiöitä lainkaan. Hoidoissa käytetty luovutettuja siittiöitä, ensin tehtiin 7 inssiä, ei plussan plussaa, sitten IVF, jonka tuoresiirrosta syntyi poika 02/2007. Nyt sitten pikkukakkosta toivotaan, hoidot aloitettiin pian uudestaan, koska meillä ei ole enää kuin reilu 2 vuotta aikaa yrittää saada täyssisarus pojallemme uuden hedelmöityshoitolain takia. Ekan raskauden alkamiseen meni kuitenkin reilu 3 vuotta, joten 2 vuotta on lyhyt aika!
Alkioita meiltä löytyy 6 kpl pakkasesta, kaikki 8-soluisina pakastettuja (2+2+2). Eka PAS tehtiin luomukiertoon, vaikka mulla on ovulaatio myöhään kierrossa, joten en usko onnistumiseen. Kaksi alkiota sulatettiin, toinen ei selvinnyt, ja se joka selvisi, menetti yhden solun ja se siirrettiin. Toivon, että seuraava siirto tehtäisiin lääkkeelliseen kiertoon, kun en luota oman elimistön toimintaan.
Eli tänne tulen teidän mukaan, jos se vaan sopii?