PAS huhtikuussa

Casa ei mitään hätää ! :D itsekin täällä manailen tätiä jo tulevaksi, ja minua rupesi naurattamaan ihan, että näinkö kovasti sitä "odotellaan" että muutkin.....


kunhan ei tulisi =)

onnea siirron odotteluun, päivitän sen tonne listaan :)
 
Sitä kun ei uskalla edes toivovansa plussaavansa, negan tullessa olisi vain suurempi suru.
Yritän kyllä parhaani, tupakka on jäänyt pois ja olen myös yrittänyt juoda tarpeeksi. Eilen siirrossa ollessani labratäti oli NIIN ihana. Ensin minulle piti siirtää 6 ja 4 soluiset alkiot ja olin hieman pettynyt, koska viimeksi siirrettiin samat ja tulos oli huono.
Nyt labratäti tuli innoissaan kertomaan minulle alkioiden jo jakaantuneen 8 ja 6 soluksi.
Hän kertoi minulle, että laittaa aina punaisen huutomerkin sellaisten alkioiden kohdalle, jotka näyttävät lupaavilta ja joihin hän uskoo. Nikkasi sitten minulle silmää ja sanoi laittaneensa minun kohdalleni sellaisen. Tuntui niin hyvältä. Ihan kuin joku olisi antanut lisää toivoa.
Kerroin töissä ystävälleni siirrosta ja hän toivoo minulle tietenkin sitä onnea. Sitten tuli kesälomista juttua ja sanoin pitäväni taas syksyllä ja lähteväni kuukaudeksi reissuun.
Työkaverini katsoi minua paheksuvasti ja sanoi, että meinaanko tosiaan.
Ihmettelin, että mikäs nyt on, ei hän ennen ole reissustani sanonut mitään.
Sitten hän sanoikin, että monennellako kuulla silloin olet.
Järkytyin hänen sanoistaan, sanoin hänelle että näihin hoitoihin voi mennä monta vuotta, eikä siltikään ole taattu onnistumista. Prosentit kyllä kasvaa.
Olisi se niin ihanaa, jos joskus voisi miettiä omien lastensa nimiä ja kaikkea sellaista jännittävää.
:saint: :saint: :saint: :heart:
 
Koskas on kaikkien testipäivä? Taivaansilpoja ja Aiaifi ja muut.
Omani on 29.4
Olis se ihanaa kun voiskin lähteä reissuun raskaana. Olen menossa hyvien ystävieni luokse, joten olisihan se ihanaa. He tietävät tällä hetkellä olevasta lapsettomuudestamme, joten olisi ihana yllättää heidät. Jollei siihen mennessä Maukat ole kasvaneet, niin sitten seuraavalla kerralla vuoden päästä yritetään taas.
Tää vaihe on niin mahtava, voi pienen hetken haaveilla.
:saint: :heart:
 
Huomenta :wave: *haukotus* Torstai on toivoa täynnä, niinhän sitä sanotaan. Mutta minusta tämä päivä voisi aina jäädä välistä. Sellanen välipäivä vain ennen viikonlopun alkua :D

Joko teillä Taivaansilpoja, Risto ja Aiaifi on testipäivä lähettyvillä? Taidatte olla ensimmäisenä testailemassa :) *peukut pystyssä*!!
 
Marlille ja Maukoille rutkasti onnitteluja täältäkin!

Kiitos Bantskulle opastuksesta tästä ovistestailusta. Taidatpa olla oikeassa. Eilen aamupäivällä viiva oli jo lähes positiivisen vahva. Ehkä tässä sittenkin on vielä toivoa oviksen suhteen. Sieltä se tulee hiipimällä, kuten sanoitkin.
 
Onnea matkaan vielä kaikille!!! Vielä on toivoa!!!

Mä testailen AINA oviksen Clearbluen digitaalisella enkä katsele viivoja sen sisällä. Näyttää oviksen samanlaillla joka kuu. Voin suositella. Ei tarvi katsella viivoja.

(.) Huomenna tai lauantaina odottelen ovista. Huomenna limakalvoultra ja päätetään siirtopäivä ensi viikon alkuun. Jos yksi yksinäinen ei selviä omassa oljessaan, seuraavaksi sulatellaan kahta kerralla toisesta oljesta. Jos molemmat selviää, ajateltiin toiselle blastoviljelyä ja toinen sisään...
 
Soittivat sitten aamulla ettei ainokainen alkiomme selvinnyt sulatuksesta. Niinpä mitään siirtoa ei tehdä.

Nyt pitäisi miettiä mitä teemme tästä eteenpäin. Kalliin IVF hoidon kävimme läpi, josta tuloksena 2 solua, josta tuolloin siirrettiin vain yksi. Ja nyt tuo viimeinen sitten ei kestänyt sulatusta.

Juttelin lääkärimme kanssa, ja sovimme että voin jo nyt aloittaa sumuttelut seuraavaa IVF varten. Tarkoitus olisi että toukokuussa olisi keräys ja takaisinlaitto.

Nyt toivotan kaikille teille plussatuulia ja vetäydyn itse taka-alalle. Hyvää kevättä kaikille!

t. Puppeli
 
Voi Puppeli.
Raskas on tää tie. Paljon voimia nyt ja onnea ja jaksamista uuteen hoitoon. Toivottavasti
kevätaurinko antaa voimia ja ehkä myös palaat tänne palstailemaan lähempänä.
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
 
Hei taas pitkästä aikaa!

Hienoa miten moni on taas saanut kyytiläisen matkaan. Onnea teille kaikille :heart:

Puppeli: Voi harmi! Vastoinkäymisiähän tässä touhussa riittää, mutta ei niihin ikinä totu. Onneksi pääset saman tien aloittelemaan uutta hoitoa. Voimia ja hyvää mieltä kaikesta huolimatta :hug:

Omasta tilanteestani sen verran, että kierto on sekaisin kuin seinäkello... Tänään alkoi lopultakin "jonkinlainen" vuoto ja klinikalta neuvottiin tulemaan ultraan anyway 28.4. eli jos luomu PAS elimistön sekoilusta huolimatta onnistuu, siirto menee joka tapauksessa toukokuun puolelle. Toivottovasti kukaan teistä ei pinoile enää ensi kuun puolella, vaan olette siirtyneet tuonne odottajien palstalle =)

Mutta kertokaapa, arvon naiset, ehtiessänne kumpi on teidän mielestänne parempi ovistesti, digitaalinen vai perinteinen? Minulla meni eka PASsissa hermot perinteisen kanssa koska tulosta oli niin vaikea lukea. Klinikan hoitaja antoi kuitenkin ymmärtää, että perinteisen testin tulos on luotettavampi, koska digitaalinen voi näyttää ovulaatiota, vaikka hormonitaso olisi vasta nousemassa. Mutta kokemukset otetaan kiitollisina vastaan =)

Aurinkoa!
 
Mithril , digitesteistä en tiedä mitään, mutta noita perinteisiä ehdin käyttämään kahdenlaisia ennen kuin sain tänään testistä selvän plussan. Kotitesti.fi:stä tilasin jotain One step testiliuskoja ja niihin en saanut yhtään mitään näkyviin, vaikka omien laskujen mukaan ovulaation piti jo tulla. Iski kauhea epäluottamus koko testiä kohtaan ja hätäpäissäni kävin ostamasta apteekista Aconin testejä, sellaisia kasetteja. Tein testin saman tien ja kappas.. haalea haamuviiva.. Ihmettelin sitä, että Aconin ei pitäisi olla niin herkkä kuin se One Step testi, mutta silti ei edelleenkään tullut OS testiin edes haamua. Joten luottamukseni koko OS-testiin on mennyttä ja ne olivat hankalia käyttääkin, kun pissaa piti jäähdytellä huoneen lämpöiseksi. En suosittele. Mutta Aconin testi tuntui toimivan. Haamuja tuli muutaman päivän ja sitten paljon kontrolliviivaa vahvempi testiviiva. Tulkinnassa ei ollut kyllä mitään ongelmia sitten kun se plussa sieltä napsahti.

ON: Sain kuin sainkin sen oviksen nyt sitten napattua. =) Pakko myöntää, että epätoivo kyllä meinas iskeä, kun tää mun kierto sattui olemaan vähän mitä sattuu ja luulin, etten ovuloi tällä kierrolla ollenkaan. Siirto olisi siis sitten 22.4. jos joku päivittäisi listaan. Pieni pelko ja ahdistus kyllä vainoaa, kun en jaksa uskoa tähän hommaan ollenkaan. Miehelle jo illalla itkin, ettei yksikään alkio selviä sulatuksesta.. Juu, tiistaihin on vielä aikaa ja itkut tässä vaiheessa turhia, tiedän.

On tää kyllä yhtä pelkäämistä. Miten te muut olette oikein jaksaneet?? Mulle oli jo ekan IVF:n epäonnistuminen valtava pettymys ja tuntui, ettei siitä selviä ikinä. Sitten pelkäsin, etten ovuloi ja nyt pelkään, ettei yksikään meidän vauvanaluista selviä kohtuun asti ja jos selviääkin, niin sitten taas on uudet murheet edessä. Jos tää on mulle vaikeaa ja raskasta, niin on se sitä myös miehelle. Se raasu vaan yrittää kätkeä oman pettymyksensä ja pelkonsa ja yrittää olla mulle rohkaiseva ja tukea minua. Kai sitä pitäis jo miehenkin takia yrittää olla vähän vahvempi. :|
 
Kipatsu, täysin samanlaista vuoristorataa ja pelkoa täälläkin. :hug:

Mulla digitaalinen pelannut yli vuoden ajan täysin oikein eikä ikinä oo pettänyt tai näyttänyt liian aikaisin. Mulla ainakin otetaan vielä toinen ultra oviksen varmistamiseksi...
Kai se on aika yksilöllistä mikä testi sopii... niinkun kaikki tässä lapsettomuusasiassa...toisiin ei voi oikein verrata....hormonitasot ja niiden vaihtelut hyvin yksilöllisiä...sen ainakin oon oppinut =)
 



:flower: Huhtikuu :flower:

Taivaansilpoja
1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) siirto onnistui ma 7.4
Saana79 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu)siirto 21.4 tai 22.4
Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen)siirto to 17.4
Toiveikas 1.ICSI 02/08 --> nega, 1.PAS (lääkkellinen) siirto 18.4
Pullasorsa 1.IFV 11/05 -->lapsukainen 1. PAS 02/08 --> nega, 2. PAS (luomu) siirto onnistui14.4
Finttu 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) siirto to 17.4
Tyyne73 6.ICSI -->tm , 1.PAS (luomu) vko 17-18
Casa 2.IVF --> nega, 1.PAS lääkkeellinen, siirto 23.4
Ciana 1.ICSI--> nega, 1.PAS seuraavaan kiertoon?
Anna76 luomu PAS, vko 17
Kamilla 1.ICSI/IVF--> nega, 1.PAS (lääkkeellinen) siirto 21.4
Marli, 2.PAS, siirto onnistui 15.4
Aiaifi, luomu PAS, 2 alkion siirto onnistui 8.4
PeePee77, lääkkeellinen PAS, siirto onnistui 11.4
Risto, PAS siirto onnistui 7.4
Angela77 lääkkeellinen PAS vko 17
Kurreliini lääkkeellinen PAS
Mithril 1.IVF:n 2.PAS
Kipatsu 1.IVF:n 1.PAS luomu, vko 16
Saranna 3.ICSI:n lääkkeellinen PAS, vko 17
Bantsku 1.ICSI:n 2.PAS, luomu, siirto onnistui 14.4


Plussanneet :heart:

 
Muokkasin tuon listan omalta kohdaltani eli siirto on sit maanantaina 21.päivä =)
Kävin tänään limisultrassa ja hyvin oli Zumenon kasvattanut limistä, 10 milliseksi. Nyt vaan toivotaan että molemmat huurulaiset selviäis sulatuksesta! :whistle:
 



:flower: Huhtikuu :flower:

Taivaansilpoja
1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) siirto onnistui ma 7.4
Saana79 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu)siirto 21.4 tai 22.4
Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen)siirto ei onnistunut
Toiveikas 1.ICSI 02/08 --> nega, 1.PAS (lääkkellinen) siirto 18.4
Pullasorsa 1.IFV 11/05 -->lapsukainen 1. PAS 02/08 --> nega, 2. PAS (luomu) siirto onnistui 14.4
Finttu 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) siirto ei onnistunut
Tyyne73 6.ICSI -->tm , 1.PAS (luomu) vko 17-18
Casa 2.IVF --> nega, 1.PAS lääkkeellinen, siirto 23.4
Ciana 1.ICSI--> nega, 1.PAS seuraavaan kiertoon?
Anna76 luomu PAS, vko 17
Kamilla 1.ICSI/IVF--> nega, 1.PAS (lääkkeellinen) siirto 21.4
Marli, 2.PAS, siirto onnistui 15.4
Aiaifi, luomu PAS, 2 alkion siirto onnistui 8.4
PeePee77, lääkkeellinen PAS, siirto onnistui 11.4
Risto, PAS siirto onnistui 7.4
Angela77 lääkkeellinen PAS vko 17
Kurreliini lääkkeellinen PAS
Mithril 1.IVF:n 2.PAS
Kipatsu 1.IVF:n 1.PAS luomu, siirto 22.4
Saranna 3.ICSI:n lääkkeellinen PAS, vko 17
Bantsku 1.ICSI:n 2.PAS, luomu, siirto onnistui 14.4


Plussanneet :heart:



 
Puppeli :hug: voimia

laitoin sinulle noin tuonne listaan, jos haluat sen muuten, niin korjaan...

Minullakaan ei ole kokemusta kuin clearbluen digitaalisesta, minulla se toimi moitteettomasti. Väestöliitosta sitä suositteli lääkäri, perusteluiksi, että ainakin tietää sen merkin toimivuuden muillakin.

Voimia kaikille... :wave:

ja Toiveikkaalle onnea huomiseen siirtoon!
 

Yhteistyössä