PAS huhtikuussa

tänään on sitten käyty alkion siirrossa, yksi kolmesta alkiosta selviytyi sulatuksesta siirtoon. tänä aamuna oli otettu sulamaan kaksisoluinen 2 luokan alkio(jotenkin tähän suuntaan), jakautumisesta ym. ei tietoo kun tosiaan on sulamaan otettu tänään. tuntuu taas jotenkin niin turhauttavalle.2 hoitajaa kuitenkin oli positiivisella mielellä kun olen kerran aikaisemminkin hoidolla onnistunut raskautumaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PeePee77:
Paljon onnea Pullasorsa onnistuneesta siirrosta! Ihan varmasti tämä Pas tuo teille sen plussan. Älä ajattelekaan muuta ja kuten tuolla aikaisemmin kirjoitettiin, siirtoa ei edes tehtäisi jos raskautumisesta ei olisi yhtään toiveita =)
kiitos peepee ja plussatuulia kaikille :flower:
pitää toivoa että kohtu oisi alkiolle paras paikka jakaantumiseen.
 
Meikäläisen luomupas on luultavasti ensi ma tai ti. Perjantaina katsotaan vielä uudelleen kohdun limakalvo kun tänään arvoitiin ovista munarakkulan kokoa mittaamalla.

Eli meikäläisen siirto siis viikolla 17 jos joku haluaa korjata.
Jännittää. Ihana päästä nyt mitä todennäköisemmin siirtoon kun viimeksi meni viikonlopulle.

Pakkasessa 5 kahdeksansoluista. Palaan lähempänä!!!

Missä järjestyksessä täällä lähenee testipäivät??? Pitäiskö pikku hiljaa alkaa laittaan listan perään testipäiviä???
:flower: :flower: :flower:
 
Huomenta. Mitenkäs Risto, onkos oireita?
Saana79 Mites ne alkiot on jo 8-soluisia, onko niitä viljelty pitempään vai onkos teillä super alkiot.
Meinaan vaan, että viimeksi siis ekassa passissa mulle siirrettiin kuusi-soluinen ja se vähän heikompi, ainoastaan neljä-soluinen alkio.
Tulee ittelle oikein hätä, kun omat on sellassia pikkulukuisia vielä.
Mua ei jännitä vielä yhtään, tulee mitä tulee.
Sitten jännittää, jos päästään siirtoon asti.
Vieläkin on turvonnut olo viime viikonlopun juhlien takia. En ole uskaltanut vaakalle mennä, tulis vaan paha mieli.
 
Huomenta!Miulla ei oikeestaa oo mitään oireita.Luget tietysti tekee omat temppunsa,nii ku tissien kipeytymisen.Vähä tuo vatsa tuntuu menkkamaiselle,mutta ei muuta.Pelottaa ihan kauheesti.

Ota ihan rennosti marli hyvin se siirto sujuu.Jokaisella meillä on nii omat lähtökohat siirtoon ja etenemisiin,että kyllä ne lekurit tietää mitä tekevät.Nyt vaa rennosti jalat levälleen siirtoon :LOL:
Se on hyvä että oot viikonloppuna rentoutunu.Joskus pitää saada irtiotto tästä hoitorumpasta ja heittää vapaalle.Tsemppiä!
 
Hei! En ole ehtinyt käymään lukemassa viestejä ja täällähän on vilske käynyt passaajilla.
Hirmuisesti onnea plussauksiin ja tarrasukkia kyytiläisille!!

Puppelille tsemppiä ja hyvää mieltä sekä onnea torstaille!

risto: mullakaan ei ollut niin mitään oireita, kun plussasin 4.pasista silloin v.04. Muistan kuinka olin siskon yo-juhlissa ja olo oli kuin mitään pasia ei olisi ollutkaan. Aikaisemmissa paseissa tein aina ennen verikoetta itse testin, jottei se verikoetulos olisi niin iso pettymys. Tuossa onnistuneessa pasissa olin niin varma negasta, että suorastaan jalat tippu alta, kun se olikin pos. Joten uskoa vaan! Kyllä se onni voi siellä ollakin :flower:

Bantsku kyselit verikokeessa käynnistä. Minä olen Naikkarilla hoidossa ja aina joudun käymään verikokeessa. Haluavat varmistaa siitä tuloksen.

ON: nyt on alkanut jännittämään oma ensi ma ultra. Silloin katsotaan limakalvo, minkä paksuinen on. Mutta täällä tämä piinailijoiden jännitys on nyt tarttunut minuunkin :)
 
Mitään oireita Taivaansilpoja???
Saana79

No alamaha kuumotusta ja kipuilia, eilen enemmänkin. Tietysti menkkojen aikakin alkaa lähestyä. Sitten on rinnat paisuneet ja hieman kipeät, mutta juuri kuin ennen menkkoja. Ja nämä luget!!! ne pitäsi aian muistaa. Eli oireita on, mutta mistä ne johtuu lugeista vai menkoista vai raskaudesta....

Noi kivut ovat tuntuneet muniksissa ja eilen oli suoraan kohdusta ylöspäin jännää puplin,kuplin,bublin kaasuntunnetta. En tiedä meneekö siinä joku paksusuolen osa vai mikä siellä kupli. :D

Onnea kaikille kaikkeen!

T & K :wave:
 
Aika monella on jo kyytiläiset mukana. Hienoa! Alkaa jo itteänikin jännittämään. Onnea kaikille heille piinailuun! Mä niin odotan, että kohta alkaa plussia ropista.

on: Viikon olen jo ovista metsästänyt, tuloksetta. Soitin klinikalle ja sanoivat, että testataan tää viikko vielä. Siirtoon ei kyllä tällä viikolla enää päästä, toivottavati jo seuraavalla kuitenkin. Kyllä harmittaa ihan vietävästi, jos ei sitä ovista nyt tässä kierrossa tapahdukaan eikä pääse sit siirtoon. :(

Sunnuntaista lähtien on testissä näkynyt haalea viiva. Miten teillä muilla? Onko ensin näyttänyt muutaman päivän haaleaa viivaa ja sitten vain vahvistunut päivä päivältä positiiviseksi? Vai pomppaako se vahva viiva ilman ennakkovaroituksia vaan esiin?
 
Kiitti tsemppauksista!

Kipatsu, mutta tulee ovis aina "hiipimällä" ; hailakkaa viivaa näyttää 3-4 päivää ennen plussaa. Viivan vahvuus lisäksi vaihtelee, väliin vahvempi, väliin haaleampi. Ennen kun tämän opin, tuli monet panikoinnit, kun luulin että ovis hupsahti ohi salaa!

Mulla olisi testipäivä siis 28.4. Ainakin jos menen verikokeeseen. Kotitestiä varten suosittelevat +1-2 pv. Saapi nähdä ny....
Bantsku
 
Siirto onnistui ja makkaroideni alla lämpimässä jossain asustaa nyt Maura et Mauri eli Maukat. Sain kyytiin 6- ja 8-soluiset alkiot.
Kotiin tullessani hyppäsin suoraan sänkyyn ja otin parin tunnin tirsat. Ai että kun oli ihana nukkua. On se kumma että aina siirron jälkeen on ihan poikki, kyllä se jännitys vie totaalisesti mehut.
Terv. Marli ja Maukat (ktt 0) :wave: & :wave: :wave:
 




:flower: Huhtikuu :flower:

Taivaansilpoja
1.IVF 02/08--> nega, 1.PAS (luomu) siirto onnistui ma 7.4
Saana79 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu)siirto 21.4 tai 22.4
Puppeli 1.IVF 11/07 --> ku, 1.PAS (lääkkeellinen)siirto to 17.4
Toiveikas 1.ICSI 02/08 --> nega, 1.PAS (lääkkellinen) siirto 18.4
Pullasorsa 1.IFV 11/05 -->lapsukainen 1. PAS 02/08 --> nega, 2. PAS (luomu) siirto onnistui14.4
Finttu 1.ICSI 01/08 --> nega, 1.PAS (luomu) siirto to 17.4
Tyyne73 6.ICSI -->tm , 1.PAS (luomu) vko 17-18
Casa 2.IVF --> nega, 1.PAS lääkkeellinen, siirto 23.4
Ciana 1.ICSI--> nega, 1.PAS seuraavaan kiertoon?
Anna76 luomu PAS, vko 17
Kamilla 1.ICSI/IVF--> nega, 1.PAS (lääkkeellinen) vko 17
Marli, 2.PAS, siirto onnistui 15.4
Aiaifi, luomu PAS, 2 alkion siirto onnistui 8.4
PeePee77, lääkkeellinen PAS, siirto onnistui 11.4
Risto, PAS siirto onnistui 7.4
Angela77 lääkkeellinen PAS vko 17
Kurreliini lääkkeellinen PAS
Mithril 1.IVF:n 2.PAS
Kipatsu 1.IVF:n 1.PAS luomu, vko 16
Saranna 3.ICSI:n lääkkeellinen PAS, vko 17
Bantsku 1.ICSI:n 2.PAS, luomu, siirto onnistui 14.4


Plussanneet :heart:























 
Kiitos oireiden kuvauksesta Taivaansilpoja!
Ja Marlille: meillä pakastettiin kaikki 5 alkiota kolmenpäivän ikäisinä, eli 8-soluvaiheessa. 2 hyvää ja 3 keskinkertaista kuulemma. Ei mitään pitkäviljelyä sen kummemmin.

Siirrot ja testipäivät lähestyy kaikilla, ihanaa!!! Palaamme pian!! Onnea matkaan kaikille!! :heart:
 
Päätin taas ilmoittautua mukaan joukkoonne plussaamaan, kun asiat on saatu hieman etenemään. =)

Jouduin eilen aikamoisen masennuksen kouriin kun kiertopäiviä on siis jo 40 ja menkkoja vaan ei näy.... Tuntui vaan siltä, ettei tästä tule ikinä mitään ja edes siihen hoitoon ei päästä. :headwall: No niin, uusi päivä ja uusi mieli - onneksi. =) Kävin aamulla klinikalla juttelemassa ja halusin luopua kokonaan luomusuunnitelmista ja nyt sitten alotetaan lääkeet heti kun vuoto vaan alkaa. Eilen siis aloitin terot ja pieniä merkkejä jo on, että jopa ehkä tänään tai huomenna ois kp1. :D Kuinka sitä voikaan iloita tuosta vuodosta välillä!

Hurjasti kevätmieltä ja onnea matkaan kaikille! B)
 
Tervetuloa Kurreliini tännekin =) MUOKS eikun olit jo, päivitin

o.n tänne tosiaankin täti kurvaamassa todella suurella todennäköisyydellä, viime yönkin olin alavatsa tulessa, nääh :'( eli en kerkeä varmaan testaamaan.

Mutta väljää voimaa kaikille


T
 
Kohdun limakalvo on vielä ohenlainen n.6mm. Lääkeannosta nostetaan ja siirtämään päästään vasta ensi viikon keskiviikkona.

Täti löytäköön Riston, Taivaansilpojan ja Kurreliinin :attn:

Onnea Marli ja plussaa tästä pas:sta :heart:
 

Yhteistyössä