PAS helmi/maaliskuu

voi ei sadepilvi74 :hug: Voimia sulle kovasti uuteen kierrokseen

Laitoin sut heidh plussanneeksi kun nyt siitä alkaa olla jo niin kauan et eiköhän tuo varma plussa oo :heart:

Tsemppiä kaikille piinistelyyn

Mulla ei oo vielä löytynyt ovista, mut lääkärin mukaan sen pitäs tulla tänään. Jos ei tuu niin sit alkaa pelottaan et mihin se on kadonnu :/
 
Onnea, onnea heidh!!! Toivottavasti plussasi on tarttuvaa laatua!!!!


Samary db db db db !!!! Toivotaan että kadonnut ovis löytyy!!!

Mermarittan ja sadepilvi74 :hug: Oon tosi pahoillani negasta. Tuntuu et elämä tällä hetkellä on jatkuvaa pettymistä ja TAAS itsensä kokoamista! Voimia teille!!!

Kris Eikös me menty samoilla päivillä?? PP 11. Eipä juuri oireita tunnu. Eilen illalla hirveät vatsakivut, ehdin jo siunata tämänkin yrityksen... Mut (toivottavasti!!!) tais olla kyse vaan mahdottomista ilmavaivoista tai muista ruuansulatushäiriöistä!!! Mut kyllä ehdin säikähtää jo!!!

Vielä muutaman päivän pitäis jännittää ennen testausta... db db

 
meillä oli tänään alkionsiirto, siirrettiin yksi 5 soluinen, "hyvännäköinen" alkio. en oikein ottanut selvää onko se 5 soluinen huono vai mikä se on kiva jos joku osaisi kertoa lisää? eilen se oli ollut nelisoluvaiheessa ja tänään aamupäivällä siirrettäessä viisisoluinen.
 
Tervehdys kaikille!
Mäkään en oikein kyllä Pullasorsa, osaa sanoa tuosta, että mikä on hyvä.. mulle on aivan samallatavaoin vain tohtorisetä sanonut, että hieno ja hyvännäköinen jne.. mutta viimeks tohtorisetä kertoi, että 3-soluinenkin voidaan vielä siirtää, et jos vaikka siitä olis yks solu kuollu, eli muuttunut 3-soluiseks.. Mutta mulla on ollut kans jotai tommosia ne mitä on siirretty 4-6soluisia.. en edes tarkkaan muista moniko soluisia :eek: (yks tuoresiirto ja 2passia tehty)
Mariska75 joo samoilla päivillä mennään! Olo on tosiaan aika tasapaksua kuvotusta, ja ruokahalu hävinnyt johonki. Tuntuu että aineenvaihdunta on tyssänny tyystin. Mutta, niinkun aiemmin jo pohdin, - enpä tiedä mitkä olot menee zumenonien ja lugesteronien piikkiin.. :whistle: Ajattelin huomenna rohjeta testailemaan, jos testit tulee postissa. :eek: Onkohan liika aikasta??
 
kiitos kiitos:)
tänään oli virallinen testipäivä plussaa näytti:) eka ultra on sitten rv.7, toivotaan et tää onnistuu nyt..
plussa onnea kaikille, toivotaan todella että tää on tarttuvaa..

Kris: ei välttämättä ole liian aikaista testata tai sit on, eiköhän toiki ole aika henkilökohtaista.. tsemppiä:)

t:heidh & masuasukki/asukit?? rv.4+?
 
Vielä kerran suuren suuret onnitelut sinulle heidh! :flower:

Pullasorsa mulle on ainaski siirretty vain 3-soluinenkin (josta lähti raskaus mut meni kesken). Et kyl se 5-soluinen on hyvä. Nyt vaan jäämme jännityksellä odottamaan tulosta!


Kris mä oon testannu aiemmin jo pp11 vahvan haamun tai kyl se oli ehkä jo luokiteltavissa plussaksi. Toisaalta silloin oli kyseessä kaksoisraskaus.

Sadepilvi74 onpa mukavaa et pääsette aloittaan noin nopeesti uuden passin. Pistänkö nimesi listalle?

Mulle pärähti eilen ovistestiin plussa! joten siirto on sit perjantaina! Yhden alkion siirrolla ajateltiin mennä tällä kertaa.
 
Hei taas kaikille. Minä käyn täällä aina välillä "kyläilemässä" ja katsomassa mitä teille kuuluu. Minulla on 18.2 aika taas ultraan jolloin tarkistetaan limakalvon paksuus ja kun ovis löytyy luultavasti siinä muutaman päivän sisällä, niin siirto olisi sen viikon lopulla. Mutta olen hyvin pessimistinen, sillä se yksi ainoa huurunenä ei kuitenkaan kestä sulatusta.
Meille siirrettiin viime pasissa kolmisoluinen alkio, ja kun kovasti tutkin netistä, että voiko kolmisoluisella onnistua, niin sellaisellakin plussanneita löytyi ja jopa kaksisoluisella. Mutta ilmeisesti se meidän kolmisoluinen ei sitten ollut lähtenyt jakaantumaan enää, se kun oli otettu sulamaan vasta siirtoaamuna, joten sen jatkomahdollisuudesta ei osattu sanoa yhtään mitään.

Onnea Heidh sinulle plussastasi! Toivottavasti plussia tulee lisää.
 
samary laita vaan listaan. :)
Peukkuja sinne!

Me ollaan yleensä aika mukavasti päästy tuol Turus jatkamaan. Vaikka ei oo kauaa siel käyty.
Myöhemmin kevääl tulee vasta vuosi ekasta käynnistä siellä klinikalla. Ja eka kerta oli vasta marraskuussa jollion tehtiin mikrohedelmöitys. Ja nyt oli eka pas. Ja pian on 2. pas luomukiertoon.
Kunhan menkat loppuu ja ovis löytyy. Ovista odotellaan ilmaantuvan 23.2 jäkleen. Ja mikäli näin on niin siirto oln viikon 9 lopulla jo.

 
Aurinkoista ja TUULISTA torstaita!!
Pullasorsa Nyt siirrettiin 6 ja 8 soluiset alkiot. En kanssa yhtään tiedä tarkemmin tosta, lääkäri täti sano tosta 8 solusesta et se on tosi hyvä ?!?! Tiedä sit...

Kris Millähän ton ruokahalun SAIS kadotettua... 2 viime yönä oon heränny hirvittäviin hikoilukohtauksiin, ihan läpimärkä!!! Testi on kaapissa, mut mä ajattelin sinnitellä perjantaihin, ajattelin tehdä nyt kaikkien taiteen sääntöjen mukaan tämän!!! Olisko siinä sit jotain taikaa???

Sadepilvi74 Tosi kiva et pääsette heti uuteen yritykseen!!! Kaikista tylsintä on jatkuva odottelu ja päivien lasku...

Peukkuja Samary db db!!!

Omassa navassa mennään siis PP 12. Aineenvaihdunta tosiaanki on seisahtanutta ja noi hikoilukohtaukset yöllä?!?! Olisko lugejen sivuvaik. tai jotain? Muuten voin normaalin hyvin, ei etomista tai (todellakaan!) ruokahaluttomuutta. :eek:
Ei tarvi enää kauaa piinata... :)
 
Kris :hug: olen tosi pahoillani tuosta negasta. Miksi sitä ei voisi onnistua :headwall:

Mulla kans aika masentavat fiilikset. Maha on ollu tänään niin törkeen kipee, ettei mitään järkee. Viimeks tuoresiirrosta oli samanlaiset kivut. Nyt siis pp6. Eli sepä siitä yrityksestä. Pitää nyt ootella kuitenkin ens viikkoon, että voi testailla ja lopettaa luget. Just sillon 23.päivä testipäivänä on tulossa kavereita käymään. Et jos testaan sillon ni en voi olla kovinkaan hyvää seuraa, vaikka kylläpä sitä surutyötä jo tässä on tehty koko viikko. Enkä kyl haluu niitä menkkojakaan siihen lauantaille alkamaan. Viimeks menkat alko lugejen lopetuksesta kahden päivän päästä.
Mutta siis ei muita tuntemuksia. Eikä nuo lugetkaan näköjään tunnu aiheuttavan mitään. No parempi vaan, niin ei ala mielikuvitus juoksee.
 
Kris :'( voimia. Mä niin toivoin sulle ja kaikille muille neganneille sitä plussaa. Tuntuu niin turhauttavalta kirjoittaa aina vaan näitä lohdutuksen sanoja. Ei ole enää mittään uutta tapaa lohduttaa, kaikki sanat tuntuvat niin kuluneilta. Mä haluan vaan onnitella ihmisiä! Miksi tämä ei voi olla helpompaa :headwall:

uukke ja sadepilvi lisäilin teidät listaan, ilmoitelkaa sit kun tarkempia päivämääriä tulee

Robottiruttunen äläs nyt vielä luovuta. Mä muistan syksystä et pp5 melkein pyörryin kaupan kassalle kun yhtäkkiä sattui mahaan ja huippas ja oksetti.

Tänään iltapäivällä pitäisi soittaa labraan ja kysellä miten sulatus edistyy. Jänskää viimeks kun sulatettiin kaks niin molemmat oli siirtokelpoisia
 
Voi surkeus Kris!!!! Mä oon niin pahoillani!!

Mulla alko hetki sitten alavatsalla tuntumaan nipistelyä ja nyt jo jatkuvampaa kipua... Alkaa myös tuntua et taitaa nega tulla... Ja mekin päästettiin ittemme jo niin varmiksi asiasta... Huomenna teen testin alko vuoto eli ei... Sitpä sen näkee... Alkaa vaan olla jo toivo heitetty!!

:heart: :heart: HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!! :heart: :heart:
 

Mulla on ongelma. Olimme miehen kans ajatelleet et nyt tehdään yhden alkion siirto ja sillä selvä. Mut lääkäri puhui sillon viikko sit et eihän se kaksosriski nyt niin suuri ole jne. Niin vähän rupes miettiin et mitäs jos sittenki kaks, mut pysyttiin kuitenkin kannassamme. Nyt päivällä soitin labraan niin siellä oli sulatettu kaks ja molemmat oli selvinneet ja näyttivät hyvältä. Toinen 4- ja toinen 5-soluinen. Hoitajakin puhui vielä et miettikää et mitä teette et voidaanhan se toinen pakastaakkin mut mitään ilmasta touhuahan se ei ole. Nyt sit en tiedä et mitä tekis. EN haluaisi hukkaankaan heittää hyvää alkiota mut toisaalta sit miettii et mitä jos molemmat taas kiinnittyy ja meikän kroppa ei sit taas kestä kahta ja menee kesken. Mut sit millä todennäköisyydellä peräkkäisissä siirroissa molemmat kiinnittyy kummallakin kerralla? Kertokaa rehellisesti mitä te tekisitte? Olenko tyhmä kun edes harkitsen toisen hukkaan heittämistä?

Olin niin asennoitunut siihen et sulatetaan vaan se olki missä on yks alkio tai sit et toinen alkio ei selviä sulatuksesta.
 
Pahoittelut kaikkien negojen puolesta... :hug: Sori, olen niin väsynyt että en jaksa lukea niin pitkään taaksepäin että voisin kirjoittaa mitään henk.koht. Pitkä työpäivä ja kotityöt kasaantuu...

Huomenna on testipäivä. Meen heti 7-8 välissä aamulla labraan ja sitten saa 13 jälkeen soitella vastausta. Negahan se on mutta..pakko kai sinne on mennä. En ole testannut mutta siihen malliin maha on ollut jo monta päivää kipeä että...Taitaa alkaa vuosisadan menkat viikonloppuna...

Mä en tiedä jaksanko tätä oikeesti enää...Vaikka pakastimessa vielä löytyy alkioitakin mutta jotenkin nyt on niin loppu tähän. Tämä oli jo meidän 4. siirto...On raskasta kun ei ole voinut suunnitella mitään muuta elämää yli vuoteen..Kaikki riippuu siitä miten klinikka on auki ja miten ovulaatiot sattuu tulemaan...Huoh...raskasta. Sitten vielä kaiken lisäksi kun ei olla nyt viime aikoina kerrottu missä mennään kenellekään niin on jotenkin yksin tän asian kanssa kun aina mä joudun soittelee ja pitämään kirjaa kaikesta...Ahdistaa ja masentaa. Mä luulen että mä tarvitsen breikin tästä...mutta sitten taas toisaalta se ahdistaa että taas menee enemmän ja enemmän aikaa...ikää tulee lisää ja...ja...ja...

:'(
 
Syvimmät pahotteluni negasta Kris. Ittelläni nyt kulunut viikko huonoista uutisista ja kummasti elämä näyttää taas jatkuvan. Voin siis luvata, että pian tuntuu jo paljon paremmalta. Rankinta oli mulle ainakin menkkojen alkaminen, kun tiesi konkreettisesti, että alkiot tulee pois. Mites Kris jatkot? Onko teilläkin pakkanen tyhjä? Tsemppiä Kris!

Oon lueskellu kirjoja, joissa lapsettomuuden kokeneet kertoo omista kokemuksista ja niistä on ollu paljon apua. Jotenkin nyt ei ois enää maailmanloppu, jos ei lasta ikinä saataiskaan. Silti haluun mennä nää hoidot loppuun saakka, ettei ala myöhemmin harmittaan. Kun ikääkään ei oovielä kun 29, niin nyt on sitten varmaan parempi yrittääkin kuin nelikymppisenä.

Amelia3 ja Robottiruttunen älkää vielä luovuttako! Ei sitä ikinä tiedä ennen kuin testi on tehty. Itte olin ihan varma, että plussasin, mutta kuinkas sitten kävikään.. Eli negatuntemukset voikin tarkottaa plussaa.
 
Amelia3 kuulostaa tosi tutuilta nuo pohdinnat. Toivottavasti löydät jostain ratkaisun ja voimia jatkoon :hug: Oli se päätös sitten pitää hoidoista taukoa tai jatkaa niitä. Mutta sitä ennen toivotaan et se olis kuitenkin plussa =)

Hanneli-78 mukava kuulla että fiiliksesi ovat jo hyvät :)

Mulla sit alkoi kahen viikon piina. Kaks alkiota lopulta siirrettin kun olimme niin päättäneet vaikka väestöliitolla oltiin jo vähän sitä mieltä et ehkä yksikin olisi riittänyt sittenkin. Koska alkiot olivat edenneet niin hyvin. Toinen oli 8-soluinen ja kolmos luokkaa toinen taas 7-soluinen kakkosluokkaa :heart: Limakalvo oli 8 mm paksu samanverran kuin viime syksynä.
 
Hurjan paljon ONNEA plussanneille Amelielle ja Heidhlle... :heart: :heart: :heart:
nää plussat antaa meille toivottomille uskoa jatkaa ja yrittää... :heart: Ottakaa ilo irti plussista meidän muidenkin puolesta ;) Mukavaa viikonvaihdetta... :heart:
 

Yhteistyössä