Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:päiväkodissa tarttuu suht helposti lapsesta toiseen. En ole itse sairastanut, mutta lapsella oli viikko sitten. Sanottiin et jos raskaana, niin pitäis mennä ottaan vasta-aineet verestä ja jos ryhmässä olis aikuisia töissä niin siirto toiseen yksikköön taudin olon ajaksia. Muuta en osaa sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:hengityksenkin kautta tarttuu. just eilen sain kuulla että 5v tytön p.kodissa on parvorokkoo. pelottaa ihan sikana. tartunta voi myös aiheuttaa kehityshäiriöitä.
http://www.sygeboern.dk/frame.cfm/cms/id=526/sprog=4/grp=2/menu=1/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:juuri näin, vasta-aineet jää vereen jos taudin on sairastanut. Siirrä synttäreitä, jos et omista vasta-aineita ja haluat äidin mukaan juhliin.
Alkuperäinen kirjoittaja viiden muksun mamma:Mulle ainakin neuvolan terkka antoi ymmärtää, ettei parvorokon yhteydessä tarvi heti pahinta pelätä. Sikiötä seurataan tarkemmin (muistaakseni voi aiheuttaa anemian sikiölle). Lääkettä valitettavasti ei ole. Aika moni on kuulemma sen sairastanut tietämättään ja silloinhan ei tarvitse pelätä. Tarttuu pisaratartuntana ja saattaa olla vakava sikiölle. Se ei siis välttämättä tartu sikiölle, mutta toki se mahdollisuus on olemassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:hengityksenkin kautta tarttuu. just eilen sain kuulla että 5v tytön p.kodissa on parvorokkoo. pelottaa ihan sikana. tartunta voi myös aiheuttaa kehityshäiriöitä.
Meillä mun mutsi on elto, ja niillä kans päikässä sitä... Meidän tytsin synttärit olis viikon päästä viikonloppuna, ja tietty mutsi olis tulossa... Pitää huomenna soitta tk:n asiasta. Pelottaa ihan hulluna, et jos tarttuu...
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:juuri näin, vasta-aineet jää vereen jos taudin on sairastanut. Siirrä synttäreitä, jos et omista vasta-aineita ja haluat äidin mukaan juhliin.
|O Kutsut lähti tänään, ja seuraavana viikonloppuna on isäntä koipi paketissa, eli ei oikein mahkuja...
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:hengityksenkin kautta tarttuu. just eilen sain kuulla että 5v tytön p.kodissa on parvorokkoo. pelottaa ihan sikana. tartunta voi myös aiheuttaa kehityshäiriöitä.
Meillä mun mutsi on elto, ja niillä kans päikässä sitä... Meidän tytsin synttärit olis viikon päästä viikonloppuna, ja tietty mutsi olis tulossa... Pitää huomenna soitta tk:n asiasta. Pelottaa ihan hulluna, et jos tarttuu...
mulla onneks neuvola torstaina niin kysyn sieltä tarviiko tehä testii...ei mitään hajuu oonko sairastanu parvoa vai ei. en kyllä haluis sitä. toivotaan ettei tuu. :/
toivottavasti ei tuu teillekään! :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:juuri näin, vasta-aineet jää vereen jos taudin on sairastanut. Siirrä synttäreitä, jos et omista vasta-aineita ja haluat äidin mukaan juhliin.
|O Kutsut lähti tänään, ja seuraavana viikonloppuna on isäntä koipi paketissa, eli ei oikein mahkuja...
no nyt huomenna kipikopin neuvolaan pyytään testiin, varman pääle nyt pelaat eikös niin? Jos et omista vasta-aineita niin ei muuta kun tekstiviestiin kutsutuille et pien muutos juhlien ajankohtaan tuon vuoksi, vai etkö vielä ole kertonu raskaudesta?
Alkuperäinen kirjoittaja RasuNaamari:Mä kävin joskus testeissä kun oli raskaana ja työpaikalla oli parvorokkoa. Selvisi että olin sairastanu sen lapsena. Alkuraskaudessa oleville se voi kai olla vaarallista mut ei enää myöhemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin ja lisään, et voithan sanoa vieraille teillä olevan vaikka vatsatautia pari päivää ennen juhlia, valkoinen valhe on tuossa tilanteessa sallittua.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin ja lisään, et voithan sanoa vieraille teillä olevan vaikka vatsatautia pari päivää ennen juhlia, valkoinen valhe on tuossa tilanteessa sallittua.
Ei sekään ole kivaa. Ja yhden vieraan pitäis jäädä meille vielä seuraavalle viikolle... Tai sit äiti ei vaan tuu juhliin... :'( Ei sekään ole kivaa!!! Paskamainen tilanne.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin ja lisään, et voithan sanoa vieraille teillä olevan vaikka vatsatautia pari päivää ennen juhlia, valkoinen valhe on tuossa tilanteessa sallittua.
Ei sekään ole kivaa. Ja yhden vieraan pitäis jäädä meille vielä seuraavalle viikolle... Tai sit äiti ei vaan tuu juhliin... :'( Ei sekään ole kivaa!!! Paskamainen tilanne.
jos äitisi lattais sellaisen maskin naamalleen ja desinfiois kännynsä huolella? Ei niin huomaamatonta tai sitten juhlitte äitisi kanssa toiste, he kun ovat syistä tietoisia ja varmasti ymmärtävät.