Parvorokko, millainen on aikuisella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolestunut"

Vieras
Olen siis pk:ssa töissä jossa parvo-epäily ja olen raskaana ihan alussa. Vasta maanantaina pääsen vasta-aine testiin joten piinaava viikonloppu tulossa.

Onko joku sairastanut parvon aikuisena (ja ehkä ollut vielä samaan aikaan raskaana)..

Itselläni otettiin raskausaikana vasta-aineet ja olin sairastanut sen joskus aiemmin, vaikken muista oireita olleen. Toki minulla ihottumaa aina muutenkin. Ja ihan hyvin olen voinut sairastaa tavan kuumetaudin yhteydessä vauvana. Tiedän erään tutun jolla vauva kuoli parvon seurauksena puolessa välissä raskautta kohtuun...Se oli surullinen tapahtuma, eikä suinkaan käy kaikille. Hän sai sen omilta lapsilta...:/

Itselläni otettiin raskausaikana vasta-aineet ja olin sairastanut sen joskus aiemmin, vaikken muista oireita olleen. Toki minulla ihottumaa aina muutenkin. Ja ihan hyvin olen voinut sairastaa tavan kuumetaudin yhteydessä vauvana. Tiedän erään tutun jolla vauva kuoli parvon seurauksena puolessa välissä raskautta kohtuun...Se oli surullinen tapahtuma, eikä suinkaan käy kaikille. Hän sai sen omilta lapsilta...:/

Voi ei :(

Mulla on ollut koko viikon flunssaa ja joka paikkaan särkenyt ja pää ollut tosi kipeänä päivittäin, mutta ei ole ollut kuumetta eikä ihottumaa.. Tää odottelu on niin kauheeta vaikka eihän sille mitään enää voi jos se tulee :( En tiedä oonko sairastanut ennen.

Yhteistyössä