eka kertalaisena kirjoittelen täällä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prinsessat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prinsessat

Vieras
Heippa! Olen jo pitemmän aikaa käynyt lueskelemassa kaikkien keskusteluja täällä,ja ajattelinpa nyt itsekkin kirjotella. :) Olen mieheni kanssa ollut yli kolme vuotta naimisissa ja melkein viisi vuotta ollaan oltu yhessä,koko naimisissa olo aika,ja melkosesti päällekkin ollaan yhteistä lasta koitettu,siinä millään tavalla onnistumatta.. Kuusi vuotias tyttö minulla jo ennestään.
Kesällä sitten kesäkuun alussa ihmettelin et missä kuukautiset viipyvät..alle viikon odottelin,mulla kun ei yleensä kierto heittele..olin varma että raskaudesta ei voi olla kyse,koska toivo oli jo vähän "koti-konsteihin" menetetty,että lääkäri aikaa pitäisi varata.. mutta kas sitä yllätyksen ja riemun määrää,kun vihdoin apteekista testin hain,ja testiin pärähtikin tulos raskaana! alkoi paikat hakkaamaan ku soitin miehelle enkä tienny oisko nauranu vai itkeny ku niin onnellinen olin! meillä tämä innostus karkas käsistäkin jo eikä osattu kauheesti miettiä mitään et mitä jos...vaunujakin jo kateltiin aika alussa :) minä jouduin sitte vko 6 jäämään sairaslomalle töistä ja alottamaan pahoinvointi lääkkeet,kun ei mikään pysynyt sisällä,kamalaa.. Sitte koitti se vko 12 ultra,pahoinvointi jo hiukan kääntyny laskuun ja pystyi jo nauttimaan raskaudestaan. no kuinkas sitten kävikään...lääkäri ei sykettä löytäny.. :( veikkas et ois vkolla 8 menny kesken.menin päivystävälle naistenpolille toiselle paikkakunnalle ja siellä lääkäri totes raskauden olleen tuulimuna-raskaus..voi sitä surun määrää!.. noh,siitä selvittiin ja päätettiin vaan heti jatkaa yritystä kun se on mahdollista. Nyt on toinen kierto menossa,ovis oli tos 19pvä ja tohinoitiin tietysti sit mahollisimman paljon niinä päivinä. Viime sunnuntaina kun oltiin touhuttu ja nousin sängystä,alko ihan järkyttävä alavatsakipu,en pystyny istumaan enkä vessassa käymään,sitä kesti pari päivää,ensiavussa kävin ja tuloksia otettiin mut arvoissa ei ollu mitään,joten laittoivat lähetteen naistenpolille. Tänään aamulla sitten poliaika oli ja lääkäri totes että kyseessä ollut munarakkulan puhkeaminen,joka on vaan sattunut siis samaan aikaan tän yhduýnnän kanssa,eli ei hätää ja kaikki kunnossa. Yksi lause vaan jäi lääkärin suusta hyvin mieleen,kun teki ssätutkimuksen ultralla,että limakalvot näyttäis paksuilta et raskaus voi olla hyvinkin ajankohtainen,vaikka täällä ei vielä mitään näykkään! voi että! kunpa oiskin nyt tärppännyt,en millään taho pysyä pöksyissäni ku odotan että testin vois tehä..menkkojen pitäisi alkaa 2pvä,mut todella toivon että ei ala ja testiin plussa tulisi!! :) Niin,ja tsemppiä kovasti myös muille tämänkuun toivottavasti plussaajille! :)

Nimim. ehkä toiveajattelua...?! :)

Olin ite kanssa malttamaton,ja tein testin sunnuntai aamuna,eli 5 päivää enne kuukautisia. mut mulla oli kyl selkee nega... perjantai aamulla teen uuden,jollei menkat silloin oo alkanu,toivottavasti ei !

Enpä tiennytkään että tämä on tälläinen paikka jossa kuuluikin käydä haukkumassa muita ja lietsomassa omaa pahaa oloaan. Ymmärsin näillä ketjuilla olevan muu tarkoitus,jakaa kokemuksia,iloja ja suruja. Mut nähtävästi ymmärsin väärin,pahoittelut siitä. Siirryn muualle palstoille jottei tarvitse muiden kiukutella ja lueskella kirjoitusvirheitäni,kun en tiennyt olevani äidinkielen oppitunnilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;27439007:
Ei se mitään. Opetamme mielellämme tavoille.

Ymmärsit väärin.

Voi sun kanssas peikkonen :laugh:
Keskity sä vaan arvostelemaan niitä kuvia, oot hyvä siinä hommassa.

Hätyyttää nyt heti tolleen kun toinen niin tohkeissaan, pthyiii:D

Enpä tiennytkään että tämä on tälläinen paikka jossa kuuluikin käydä haukkumassa muita ja lietsomassa omaa pahaa oloaan. Ymmärsin näillä ketjuilla olevan muu tarkoitus,jakaa kokemuksia,iloja ja suruja. Mut nähtävästi ymmärsin väärin,pahoittelut siitä. Siirryn muualle palstoille jottei tarvitse muiden kiukutella ja lueskella kirjoitusvirheitäni,kun en tiennyt olevani äidinkielen oppitunnilla.

Olet väärässä osiossa. Meneppäs tänne ja liity kuukausiketjuihin, menevät lasketun ajan mukaan:

Odotusaika

Jos taas ei vielä tärppää, mutta vauvakuumetta selkeästi on, niin täältä löytyy muita sellaisia:

Vauvakuume

Sieltä saat vertaistukea ja juttukumppaneita ilman tälle palstalle tyypillistä vittuilua. :) Täällä kannattaa käydä sitten purnaamassa jos jokin asia ottaa pattiin tai sitten vastaavasti vittuilemassa muille, jos elämä tuntuu tyhjältä ;)

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Odotusaika

Jos taas ei vielä tärppää, mutta vauvakuumetta selkeästi on, niin täältä löytyy muita sellaisia:

Vauvakuume

Sieltä saat vertaistukea ja juttukumppaneita ilman tälle palstalle tyypillistä vittuilua. Täällä kannattaa käydä sitten purnaamassa jos jokin asia ottaa pattiin tai sitten vastaavasti vittuilemassa muille, jos elämä tuntuu tyhjältä

Kiitos tiedosta,jatkan siellä :)

Yhteistyössä