M
masentunut???
Vieras
esikoista odottaessa olin todella masentunut ja jouduin sairaalaan ennenaikaisten supistuksien ja ennenaikaisen synnytyksen pelon takia...sieltä kun pääsin pois niin mies juhli kaveriensa kanssa ja petti lupauksensa ,kerta toisensa jälkeen,itkien usein pyysin ettei lähtisi ja laskettu aika häämötti ja uusivuosi koitti,mies lähti juhlimaan samaan paikkaan jossa oli tän ex jota en voi sietää ja suutuksissani itkin ja huusin puhelimeen että lähden ellei tuu kotiin ,mies tuli kotiin mut lähti hetken kuluttua,pakkasin kamat ja olin lähdössä kun tää sai taas pään käännettyä... lapsen syntymän jälkeen tapeltiin ja tapellaan edelleen,en tiedä oonki masentunut ,raskaana olen melkein puolessa välissä ja välillä olen todella väsynyt,tämä toinen oli vahinko...usein mietin millaista elämä olisi ilman miestäni,hänen kanssaan on vaikea elää mutta myöskin ilman,esikon ollessa n.3kk otin ja lähdin toiselle puolelle maata ja taas palasin... molemmat haukumme toisiamme niin paljon että usein riidan jälkeen itken,olen katkera monesta asiasta ...mietin että mahtaakohan tää tästä mihinkään muuttua... edellisyönä mies heitti että "mahtaaks se lapsi ol ees mun" ,tää loukkas mua niin paljon et repesin itkuun..ja sitten sanoi et kävisit ite töissä ni tietäsit milt tuntuu olla väsynyt... nyt ehdotin että mennään isyystesteihin ja menisin viikonlopputöihin jotta mäkin sitten saisin hankittua perheelle elantoa (raha-asiat ovat ihan hyvässä mallissa),voin itse sanoa että en ikinä maailmassa pettäisi koska itseäni on petetty ja tiedän miltä se tuntuu ja että siitä kestää päästä ylitse... en vain ymmärrä että mikä mättää,ollaan sovittu että oon kotona esikon kanssa kun toinen syntyy kesän alussa ja esikko vasta vuoden... silti tuntuu että mikään ei riitä,ehkä olisi vaan parempi hajottaa perhe ja elää erikseen ...en tiedä mitä tehdä...